Помощ колеги 325 TDS се укоти

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Помощ колеги 325 TDS се укоти

Мнение от Обрешков » 12 Мар 2008, 21:11

Как почна одсеята. Колата започна от време на време да губи рязко мощност, както си карам и се спъва, давам газ, но го нямя ускорениет, оборотуте отиват къде 3000 и нищо. Прави впечатление че и разходомера не показва безумен разход при максимално подаване на газ, на трета си седи на 15/100 при газ до тенекето. Почистих ЕГР клапана, пак си го прави номера. Губенето и възстановяването на мощностабстава изведнъж ще кажеш че някой дърпа некво кабелче / изведнъж/. Сега за капак изби и маркуча от турбото в долната част и масло зе да излиза по малко.Страшна работа ви казвам - помагайте.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 12 Мар 2008, 21:14

Ти хубаво си почистил АГР клапана, а МАП сенсора почисти ли го?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 12 Мар 2008, 22:13

Не не съм го чистил. То между другото как мога да го почистя него, той разглобява ли се или как?. Тръбичката която идва от смукателния колектор я продухвам, тоест духам навътре и избутвам там масло ли кот се събира обратно в смукателния колектор. Ама самия датчик как да го изчистя не знам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 12 Мар 2008, 22:17

Здравейте,
Колега кой маркуч ти изби от турбото? Този на байпаса ли ? Или на връзката с кулера ? Да нямаш предвит маркучето от смукателните колектори което отива на МАП сензора?
Както колегата matros ти е казал изчисти си МАП сензора по точно маркучето което отива към него. Най добре прочети тази тема много внимателно http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 и сигурно ще си оправиш проблема ако не е нещо по сериозно.
И не дей да продухваш обратно в колекторите, изкарай маркучето и го изчисти хубаво.
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 12 Мар 2008, 22:26

Масло изби от между коляното от интеркулера и желязната тръба която изкачва въздуха нагоре до смукателния колектор. Направо не знам ко става. Преди там си беше сухичко, от никъде ни капчица.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 13 Мар 2008, 1:14

Здравейте,
какво е количеството на маслото, по принцип има маслени пари по този път и да не би да са избили те? Дано турбината ти да не заминава че кофти работа :confused:
Поздрави

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Мар 2008, 2:25

Я разкачи гуменото съединиение, дето седи между тръбата от кулера и колектора при запалена кола... Извади самата тръба... ако от там пуши яко, значи турбото е чао, а кулера е пълен с масло.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Мар 2008, 11:05

Колега светили ти лампата за дюзата на таблото по време на движение?
Провери вакума на колектора отдолу ,и буксата на датчика за въздуха.
Палиш ли лесно ,има ли тресене или мотора си рабори равномерно но просто няма мощност?
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook