Помощ колеги 325 TDS се укоти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ колеги 325 TDS се укоти
Как почна одсеята. Колата започна от време на време да губи рязко мощност, както си карам и се спъва, давам газ, но го нямя ускорениет, оборотуте отиват къде 3000 и нищо. Прави впечатление че и разходомера не показва безумен разход при максимално подаване на газ, на трета си седи на 15/100 при газ до тенекето. Почистих ЕГР клапана, пак си го прави номера. Губенето и възстановяването на мощностабстава изведнъж ще кажеш че някой дърпа некво кабелче / изведнъж/. Сега за капак изби и маркуча от турбото в долната част и масло зе да излиза по малко.Страшна работа ви казвам - помагайте.
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Здравейте,
Колега кой маркуч ти изби от турбото? Този на байпаса ли ? Или на връзката с кулера ? Да нямаш предвит маркучето от смукателните колектори което отива на МАП сензора?
Както колегата matros ти е казал изчисти си МАП сензора по точно маркучето което отива към него. Най добре прочети тази тема много внимателно http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 и сигурно ще си оправиш проблема ако не е нещо по сериозно.
И не дей да продухваш обратно в колекторите, изкарай маркучето и го изчисти хубаво.
Поздрави
Колега кой маркуч ти изби от турбото? Този на байпаса ли ? Или на връзката с кулера ? Да нямаш предвит маркучето от смукателните колектори което отива на МАП сензора?
Както колегата matros ти е казал изчисти си МАП сензора по точно маркучето което отива към него. Най добре прочети тази тема много внимателно http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 и сигурно ще си оправиш проблема ако не е нещо по сериозно.
И не дей да продухваш обратно в колекторите, изкарай маркучето и го изчисти хубаво.
Поздрави
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Я разкачи гуменото съединиение, дето седи между тръбата от кулера и колектора при запалена кола... Извади самата тръба... ако от там пуши яко, значи турбото е чао, а кулера е пълен с масло.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега светили ти лампата за дюзата на таблото по време на движение?
Провери вакума на колектора отдолу ,и буксата на датчика за въздуха.
Палиш ли лесно ,има ли тресене или мотора си рабори равномерно но просто няма мощност?
Провери вакума на колектора отдолу ,и буксата на датчика за въздуха.
Палиш ли лесно ,има ли тресене или мотора си рабори равномерно но просто няма мощност?

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани