Смяна гарнитури на ГНП
Модератор: Технически модератори
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- pit55
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 179
 - Регистриран на: 23.08.2006
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: бос през тръни
 - Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
 
Смяна гарнитури на ГНП
Колеги филма продължава и върви към трилър! Дойдоха новите гарнитури номер 2 467 010 003. Смених тази на капака и на плочката (без да махам колектора). Опитах да запаля да ама явно акумулатора беше вече капнал - врътна веднъж и край. Заредих го и днес бягам да стартирам и какво стана - неще да запали- въртя 3-4 секунди , пали работи меко около 1 секунда и тъкмо тръгне да вдига обороти над 1000 и гасне  и така много пъти. Също забелязах че капе доста и от най-долната точка на помпата - от там сменяй веднага и о-пръстена на капачката отстрани, но все още капе- явно и другият (от ляво) е за смяна но немога да го стигна. Да речем че някакси го сменя и него ами ако продължи да капе и след това?
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!
пп. егати нещо стана и със старата ми тема изчезна докато пишех, затова пускам нова !!!
  луда работа!
			
		Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!
пп. егати нещо стана и със старата ми тема изчезна докато пишех, затова пускам нова !!!
колега първо прегледаи тази тема    http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... +%E3%ED%EF ако има нещо пиши,внимаваи при поставянето на пло4ката.Гарнитурата на пло4ката я имам,мога да ти я пратя-оригинална е и няма да ти струва нишо.О-пръстените са отдолу на капа4етата(това от ляво е трудно,но става и без демонтаж на помпата),малките 0-пръстени(на снимката) не ти трябват.Мисля,4е тези гарнитури не са за твоето гнп 
този(зелен ми стои на снимката)е между корпуса на гнп и тялото(на хидравли4ната глава)там където е ел.магн.клапан и тръби4ките за нафта-тои е ве4ен
			
		- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
  преди да смениш гарнитурата е текла и колата е вървяла  Сега нямаш теч следователно ти трябва по-малко нафта.
Намести ли палци,пъпки и всички други щуротии ....да не си барал плочката отдолу по пистите
Ако ще вадиш цялата помпа първо намести валовете на белег и като изкараш помпата има един "болт", специален на БОШ, се навива там иначе веригата се изсухля и после отваряш вдигателя
Ванката е най-вещ с помпите той може да ти отговори къде се намират О-ринговете
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
- pit55
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 179
 - Регистриран на: 23.08.2006
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: бос през тръни
 - Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
 
Работата е че тече все още но не от плочката , не е и от едната капачка (там смених пръстена) капе от най долната част на помпата , може би се стича от другият капак откъм двг-то. 
Ами на 01.01 ще сваля колектора и ще опитам да сменя о-пръстена на капачката и ще проверя как съм сглобил плочката към тялото . Може ли да ми кажете как се обезвъздушават най добре горивопроводите (аз попих и нафтата в помпата за да видя по добре къде е леглото на пъпката- и може би въздуха си седи там някъде)?
			
		Ами на 01.01 ще сваля колектора и ще опитам да сменя о-пръстена на капачката и ще проверя как съм сглобил плочката към тялото . Може ли да ми кажете как се обезвъздушават най добре горивопроводите (аз попих и нафтата в помпата за да видя по добре къде е леглото на пъпката- и може би въздуха си седи там някъде)?
то откъдето и да капе винаги отива долу-подсуши гнп и гледаи къде е те4а.От към мотора,то4но под пло4ката има пробка на гнп за обезвъздушаване.ЗАПАЛИ ли веднъж тя си гони въздуха за секунди,освен ако не сму4е от някъдеpit55 написа:Работата е че тече все още но не от плочката , не е и от едната капачка (там смених пръстена) капе от най долната част на помпата , може би се стича от другият капак откъм двг-то.
Ами на 01.01 ще сваля колектора и ще опитам да сменя о-пръстена на капачката и ще проверя как съм сглобил плочката към тялото . Може ли да ми кажете как се обезвъздушават най добре горивопроводите (аз попих и нафтата в помпата за да видя по добре къде е леглото на пъпката- и може би въздуха си седи там някъде)?
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
- pit55
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 179
 - Регистриран на: 23.08.2006
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: бос през тръни
 - Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
 
Имам целия ремонтен комлект и най-вероятно ще я сваля и ще ги сменя всичките
stambo_81dg , и аз мисля че тече от там.
Дано после я зацепя как трябва
			
		stambo_81dg , и аз мисля че тече от там.
Дано после я зацепя как трябва
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
- avtomatcheto
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 10
 - Регистриран на: 3.01.2008
 - Местоположение: Sofia
 
здравейтте момчета аз имам Е39 и имам същият проблем(е само капе засега),можете ли,да ми мажете къде е ЮВЕ?
			
		- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
От "Е39" те насочих към "Е34" и сега ще ти кажа,че вместо да даваш 200лв. да ти сменят гарнитурите - можеш да ги смениш сам и да ти излезе 
20лв.
 
То е до човека - ако ти се занимава и ако не те е страх,че може да разбуташ нещо - ти си човека
 
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412
Ако не ти се занимава - колегите ще те светнат къде ще ти свършат работата най-добре
Приятен ден
			
		20лв.
То е до човека - ако ти се занимава и ако не те е страх,че може да разбуташ нещо - ти си човека
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412
Ако не ти се занимава - колегите ще те светнат къде ще ти свършат работата най-добре
Приятен ден
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			