Смяна гарнитури на ГНП

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Смяна гарнитури на ГНП

Мнение от pit55 » 30 Дек 2007, 18:46

Колеги филма продължава и върви към трилър! Дойдоха новите гарнитури номер 2 467 010 003. Смених тази на капака и на плочката (без да махам колектора). Опитах да запаля да ама явно акумулатора беше вече капнал - врътна веднъж и край. Заредих го и днес бягам да стартирам и какво стана - неще да запали- въртя 3-4 секунди , пали работи меко около 1 секунда и тъкмо тръгне да вдига обороти над 1000 и гасне и така много пъти. Също забелязах че капе доста и от най-долната точка на помпата - от там сменяй веднага и о-пръстена на капачката отстрани, но все още капе- явно и другият (от ляво) е за смяна но немога да го стигна. Да речем че някакси го сменя и него ами ако продължи да капе и след това?
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
Изображение.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте! :confused:

пп. егати нещо стана и със старата ми тема изчезна докато пишех, затова пускам нова !!! :evil: луда работа!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Дек 2007, 20:07

колега първо прегледаи тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... +%E3%ED%EF ако има нещо пиши,внимаваи при поставянето на пло4ката.Гарнитурата на пло4ката я имам,мога да ти я пратя-оригинална е и няма да ти струва нишо.О-пръстените са отдолу на капа4етата(това от ляво е трудно,но става и без демонтаж на помпата),малките 0-пръстени(на снимката) не ти трябват.Мисля,4е тези гарнитури не са за твоето гнп :roll:този(зелен ми стои на снимката)е между корпуса на гнп и тялото(на хидравли4ната глава)там където е ел.магн.клапан и тръби4ките за нафта-тои е ве4ен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Дек 2007, 20:10

:nono: преди да смениш гарнитурата е текла и колата е вървяла :arrow: нафтата е била в повече
Сега нямаш теч следователно ти трябва по-малко нафта.
Намести ли палци,пъпки и всички други щуротии ....да не си барал плочката отдолу по пистите :mhihi: ,там ако няма контакт - шаизекапут
Ако ще вадиш цялата помпа първо намести валовете на белег и като изкараш помпата има един "болт", специален на БОШ, се навива там иначе веригата се изсухля и после отваряш вдигателя
Ванката е най-вещ с помпите той може да ти отговори къде се намират О-ринговете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Дек 2007, 20:11

Баси че бавно пиша :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 30 Дек 2007, 20:27

Работата е че тече все още но не от плочката , не е и от едната капачка (там смених пръстена) капе от най долната част на помпата , може би се стича от другият капак откъм двг-то.
Ами на 01.01 ще сваля колектора и ще опитам да сменя о-пръстена на капачката и ще проверя как съм сглобил плочката към тялото . Може ли да ми кажете как се обезвъздушават най добре горивопроводите (аз попих и нафтата в помпата за да видя по добре къде е леглото на пъпката- и може би въздуха си седи там някъде)?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Дек 2007, 20:33

pit55 написа:Работата е че тече все още но не от плочката , не е и от едната капачка (там смених пръстена) капе от най долната част на помпата , може би се стича от другият капак откъм двг-то.
Ами на 01.01 ще сваля колектора и ще опитам да сменя о-пръстена на капачката и ще проверя как съм сглобил плочката към тялото . Може ли да ми кажете как се обезвъздушават най добре горивопроводите (аз попих и нафтата в помпата за да видя по добре къде е леглото на пъпката- и може би въздуха си седи там някъде)?
то откъдето и да капе винаги отива долу-подсуши гнп и гледаи къде е те4а.От към мотора,то4но под пло4ката има пробка на гнп за обезвъздушаване.ЗАПАЛИ ли веднъж тя си гони въздуха за секунди,освен ако не сму4е от някъде ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Дек 2007, 20:36

наи вероятно тече от тук

Изображение
и олива наи от долу
наи добре я свали и я даи някаде да и сменят комплект гарнитури о-пръстени и ако трябва втулки :idea: 100-130 лв излиза всичко труд+ комплект гарнитури и о-пръстени
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 30 Дек 2007, 20:48

Имам целия ремонтен комлект и най-вероятно ще я сваля и ще ги сменя всичките
stambo_81dg , и аз мисля че тече от там.
Дано после я зацепя как трябва :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Дек 2007, 20:50

Ами часовникарска работа - ама тва е от едрите часовници
Нека силата бъде теб 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 30 Дек 2007, 21:21

Колега аз имах същия проблем като теб преди 2 месеца помпата ми беше като лейка,закарах колата в сервиз Юве с София бях си купил пълния комплект гарнитури,но смениха само тази на плочката и на капака защото другите си бяха ОК!Сваляне на помпа реглаж смяна гарнитури ми излезе 80лв.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Дек 2007, 22:23

stambo_81dg написа:наи вероятно тече от тук

Изображение
и олива наи от долу
наи добре я свали и я даи някаде да и сменят комплект гарнитури о-пръстени и ако трябва втулки :idea: 100-130 лв излиза всичко труд+ комплект гарнитури и о-пръстени
от там трудно ще поте4е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Дек 2007, 22:31

ivan. написа:
stambo_81dg написа:наи вероятно тече от тук

Изображение
и олива наи от долу
наи добре я свали и я даи някаде да и сменят комплект гарнитури о-пръстени и ако трябва втулки :idea: 100-130 лв излиза всичко труд+ комплект гарнитури и о-пръстени
от там трудно ще поте4е


точно пък оттам повечето протичат
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Яну 2008, 18:35

Там сглобката е под конус,тая добавка трябва да е била корселин,за да разложи вси4ки гарнитури,вси4ко е възможно :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от avtomatcheto » 05 Яну 2008, 22:12

здравейтте момчета аз имам Е39 и имам същият проблем(е само капе засега),можете ли,да ми мажете къде е ЮВЕ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Яну 2008, 12:10

От "Е39" те насочих към "Е34" и сега ще ти кажа,че вместо да даваш 200лв. да ти сменят гарнитурите - можеш да ги смениш сам и да ти излезе
20лв. ;)
То е до човека - ако ти се занимава и ако не те е страх,че може да разбуташ нещо - ти си човека ;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412
Ако не ти се занимава - колегите ще те светнат къде ще ти свършат работата най-добре
Приятен ден ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook