Охлюф
Модератор: Технически модератори
			36 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
///peter написа:Натегнато е до толкова до колкото е разумно и не натоварва така карантията на турбинката, натягайки го повече, натоварванията се увеличават
Е разбира се,но понеже Венци е максималист му казах директно да махне маркуча на клапана-после нека да пише кога точно му се е счупила колата и какъв е бил точно звукът.Аз посмях да карам около 1 км на 1.6 бара-когато предните гуми бяха вече във въздуха прекратих опита.
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
добре че не си продължилzvetiko написа:///peter написа:Натегнато е до толкова до колкото е разумно и не натоварва така карантията на турбинката, натягайки го повече, натоварванията се увеличават
Е разбира се,но понеже Венци е максималист му казах директно да махне маркуча на клапана-после нека да пише кога точно му се е счупила колата и какъв е бил точно звукът.Аз посмях да карам около 1 км на 1.6 бара-когато предните гуми бяха вече във въздуха прекратих опита.

- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
стига сме срали и тук 
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела
			
		Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
///peter написа:стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела

- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
bmwfena написа:///peter написа:стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ба си
кво ускорение
хахахах стига че това 3тата тема дето ше осерем яко...
30 000 км съм с такова налягане, за което говори колегата-няма проблем,сложи на бензина турбина без ка4ествени пръстени и гледаи какво става-един старт му е много.ДИЗЕЛА е по здрав от бензина приемето го,за макс.скорост няма да говоримbmwfena написа:///peter написа:стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ба си
кво ускорение
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
ivan. написа:30 000 км съм с такова налягане, за което говори колегата-няма проблем,сложи на бензина турбина без ка4ествени пръстени и гледаи какво става-един старт му е много.ДИЗЕЛА е по здрав от бензина приемето го,за макс.скорост няма да говоримbmwfena написа:///peter написа:стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ба си
кво ускорение
Да, за макс скорост няма да говорим, може би за това в нито един моторен спорт доближаващ се до обикновените коли дизел няма
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
а бе Дизела си е за Селското стопанство 
 качваш некво гадже вътре в колето и тя ти вика...ми мирише ми на трактор тука 
  
  
 е нямам повече кво да кажа 
  
			
- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
bmwfena написа:а бе Дизела си е за Селското стопанствокачваш некво гадже вътре в колето и тя ти вика...ми мирише ми на трактор тука
![]()
![]()
е нямам повече кво да кажа
![]()
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
bmwfena написа:а бе Дизела си е за Селското стопанствокачваш некво гадже вътре в колето и тя ти вика...ми мирише ми на трактор тука
![]()
![]()
е нямам повече кво да кажа
![]()
То и Газта си е за Топлофикациите
Да, за макс скорост няма да говорим, може би за това в нито един моторен спорт доближаващ се до обикновените коли дизел няма А не имаше, май на ауди ама бързо го нашамариха
Не се измъквай-говорим за нашите баракуди.
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
баси спора,то парата да не беше проблем...
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- zAcK
 - Старши Алкохолик
 - 
				
			 - Мнения: 3929
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
 - Кара: E60 LCI 535d
 - Мечтае да кара: E24 635CSi
 - Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
 
Аре бе Жороооооо  :wtf:  
  
 че тия направиха Е34 подфорума  на ........   
  
  
			
  
 че тия направиха Е34 подфорума  на ........   Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! 
 
 
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
А не бе няма да барам дизела че ме е страх като натегна уейстгеит-а ще му дойде множко и ......  
 абе неша.Мисля да се позабавлявам малко с Б4-ката ми (2.0л. Мi).Аз я продадох на бащата ама той няма да ми се сърди  
 .Не ми трябва много - 0.6 до 1бар да прави и го пускам неделя на ластиците.Тук в Добрич има един с едно Жигол(и)о и един с полски фиат да им насъскам стария и гледаи ко става  
  
  
			
		маи нещо не съм разбрал-искаш този охлюв да го монтираш на колаWenzy написа:А не бе няма да барам дизела че ме е страх като натегна уейстгеит-а ще му дойде множко и ......абе неша.Мисля да се позабавлявам малко с Б4-ката ми (2.0л. Мi).Аз я продадох на бащата ама той няма да ми се сърди
.Не ми трябва много - 0.6 до 1бар да прави и го пускам неделя на ластиците.Тук в Добрич има един с едно Жигол(и)о и един с полски фиат да им насъскам стария и гледаи ко става
![]()
![]()
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
С тоя охлюф няма да стане нищо,но в момента ми търсят турбо от камионче Шкода  
 Обаче като се сетя че трябва да свалям съединител,валове всичко на намистам и незнам дали ще изкара и един ден така малко не съм сигурен че искам да го направя,аз затва в горните постове питах някои дали иска да го пробваме на неговия двигател  
			
		
			36 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани