Охлюф
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Натегнато е до толкова до колкото е разумно и не натоварва така карантията на турбинката, натягайки го повече, натоварванията се увеличават
Е разбира се,но понеже Венци е максималист му казах директно да махне маркуча на клапана-после нека да пише кога точно му се е счупила колата и какъв е бил точно звукът.Аз посмях да карам около 1 км на 1.6 бара-когато предните гуми бяха вече във въздуха прекратих опита.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
добре че не си продължилzvetiko написа:///peter написа:Натегнато е до толкова до колкото е разумно и не натоварва така карантията на турбинката, натягайки го повече, натоварванията се увеличават
Е разбира се,но понеже Венци е максималист му казах директно да махне маркуча на клапана-после нека да пише кога точно му се е счупила колата и какъв е бил точно звукът.Аз посмях да карам около 1 км на 1.6 бара-когато предните гуми бяха вече във въздуха прекратих опита.



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела

Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
///peter написа:стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела











- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
bmwfena написа:///peter написа:стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ба си
кво ускорение
хахахах стига че това 3тата тема дето ше осерем яко...




30 000 км съм с такова налягане, за което говори колегата-няма проблем,сложи на бензина турбина без ка4ествени пръстени и гледаи какво става-един старт му е много.ДИЗЕЛА е по здрав от бензина приемето го,за макс.скорост няма да говоримbmwfena написа:///peter написа:стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ба си
кво ускорение

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
ivan. написа:30 000 км съм с такова налягане, за което говори колегата-няма проблем,сложи на бензина турбина без ка4ествени пръстени и гледаи какво става-един старт му е много.ДИЗЕЛА е по здрав от бензина приемето го,за макс.скорост няма да говоримbmwfena написа:///peter написа:стига сме срали и тук
Иначе ето къде бил проблема, от ускорението водата не достига до радиатора и затва грее дизела![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ба си
кво ускорение
Да, за макс скорост няма да говорим, може би за това в нито един моторен спорт доближаващ се до обикновените коли дизел няма


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
а бе Дизела си е за Селското стопанство
качваш некво гадже вътре в колето и тя ти вика...ми мирише ми на трактор тука
е нямам повече кво да кажа








- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
bmwfena написа:а бе Дизела си е за Селското стопанствокачваш некво гадже вътре в колето и тя ти вика...ми мирише ми на трактор тука
![]()
![]()
е нямам повече кво да кажа
![]()






- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmwfena написа:а бе Дизела си е за Селското стопанствокачваш некво гадже вътре в колето и тя ти вика...ми мирише ми на трактор тука
![]()
![]()
е нямам повече кво да кажа
![]()
То и Газта си е за Топлофикациите


Да, за макс скорост няма да говорим, може би за това в нито един моторен спорт доближаващ се до обикновените коли дизел няма А не имаше, май на ауди ама бързо го нашамариха
Не се измъквай-говорим за нашите баракуди.

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
баси спора,то парата да не беше проблем...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Аре бе Жороооооо :wtf:
че тия направиха Е34 подфорума на ........






Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
А не бе няма да барам дизела че ме е страх като натегна уейстгеит-а ще му дойде множко и ......
абе неша.Мисля да се позабавлявам малко с Б4-ката ми (2.0л. Мi).Аз я продадох на бащата ама той няма да ми се сърди
.Не ми трябва много - 0.6 до 1бар да прави и го пускам неделя на ластиците.Тук в Добрич има един с едно Жигол(и)о и един с полски фиат да им насъскам стария и гледаи ко става






маи нещо не съм разбрал-искаш този охлюв да го монтираш на колаWenzy написа:А не бе няма да барам дизела че ме е страх като натегна уейстгеит-а ще му дойде множко и ......абе неша.Мисля да се позабавлявам малко с Б4-ката ми (2.0л. Мi).Аз я продадох на бащата ама той няма да ми се сърди
.Не ми трябва много - 0.6 до 1бар да прави и го пускам неделя на ластиците.Тук в Добрич има един с едно Жигол(и)о и един с полски фиат да им насъскам стария и гледаи ко става
![]()
![]()


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
С тоя охлюф няма да стане нищо,но в момента ми търсят турбо от камионче Шкода
Обаче като се сетя че трябва да свалям съединител,валове всичко на намистам и незнам дали ще изкара и един ден така малко не съм сигурен че искам да го направя,аз затва в горните постове питах някои дали иска да го пробваме на неговия двигател 


36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани