Странно загряване на М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 18 Окт 2007, 11:04

bmwfena написа:твърдите маркучи ги забравете...когато мотора е загрял нормално и работи маркучите трябва да са меки :!: :!: твърдите маркучи са когато загасите мотора . причините за твърди маркучи при работищ матор означава 1во -много охлаждаща течност 2ро-запушен радиатор 3то неотварящ термостат 4то-духнала гарнитура 5то спукана кратуна и още .....моята когато е загряла всичко си отварям капачки -стискам маркучите -меки ка кат на баба цицките :mhihi:


Е как бе фенче? Не би трябвало да можеш да стиснеш лесно маркуч под налягане 2 бара!? Или не си знаеш силата или капачката не държи :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Окт 2007, 11:25

около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачката ;) въпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма :roll:
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 18 Окт 2007, 13:06

Stanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачката ;) въпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма :roll:
а веее нямам теч никъв ...добре кат загася и кат се втвърдят как тогава капачката държи налягане :!: питам ви вас умни главици :mhihi: :mhihi: :mhihi: Станчев ти :evil: :evil: пружинитеееее
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Окт 2007, 14:48

Stanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачката ;) въпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма :roll:

Да бъдем точни на М50 на 2 бара изпуска тапата ;)
Според мен е или датчик или термоктата.А колега ти климатик имаш ли :?:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Окт 2007, 14:49

bmwfena написа:
Stanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачката ;) въпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма :roll:
а веее нямам теч никъв ...добре кат загася и кат се втвърдят как тогава капачката държи налягане :!: питам ви вас умни главици :mhihi: :mhihi: :mhihi: Станчев ти :evil: :evil: пружинитеееее

То не е до теч ами тапата ти не създава налягане в охладителната система ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Окт 2007, 15:08

dinozab написа:
Stanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачката ;) въпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма :roll:

Да бъдем точни на М50 на 2 бара изпуска тапата ;)
Според мен е или датчик или термоктата.А колега ти климатик имаш ли :?:

да ве усетих, ама не ми се едитваше... аз са налъ съм ГЪЗар с Е36 та там е тЪка :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Окт 2007, 15:12

Stanchev написа:
dinozab написа:
Stanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачката ;) въпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма :roll:

Да бъдем точни на М50 на 2 бара изпуска тапата ;)
Според мен е или датчик или термоктата.А колега ти климатик имаш ли :?:

да ве усетих, ама не ми се едитваше... аз са налъ съм ГЪЗар с Е36 та там е тЪка :mhihi:

Аз пък съм турбо гъзар :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 18 Окт 2007, 17:33

Понеже си говорим за температури, а онзи ден като си карах М50-то и забелязах, че като съм в задръствания или се движа по-лекичко и си ми стои на 12 без 1 стрелката на температурата, обаче излязах на цариградското и се позасилих малко - 110-120 макс. и я гледам после, че падна на 12 без 5 . Вярно, че беше хладно ама дали е нормално ?
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 18 Окт 2007, 18:48

Колега да те попитам, дали случайно не си на газ? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 19 Окт 2007, 9:27

Не е нормално. Термостата не се затваря като хората и затова пада температурата на антифриза. А газ-та какво отношение може да има тук?
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 19 Окт 2007, 10:29

Питах не Павлиниус, а Мавер. защото на газ работната температура се повишава малко.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 19 Окт 2007, 19:48

Pavlinius написа:Понеже си говорим за температури, а онзи ден като си карах М50-то и забелязах, че като съм в задръствания или се движа по-лекичко и си ми стои на 12 без 1 стрелката на температурата, обаче излязах на цариградското и се позасилих малко - 110-120 макс. и я гледам после, че падна на 12 без 5 . Вярно, че беше хладно ама дали е нормално ?


и при мен почна да прави така от както застудя и сега се каня да сменям термостат , ама все немога да намеря време ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.10.2007

Мнение от maver » 21 Окт 2007, 18:45

Никога не бих сложил газ на моето BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 23 Окт 2007, 16:32

Е аз па съм на газ и си го карам с мерак :mhihi: . А има ли проблем като леко застудява мотореца ?
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 23 Окт 2007, 16:40

Pavlinius написа:Е аз па съм на газ и си го карам с мерак :mhihi: . А има ли проблем като леко застудява мотореца ?
при мен застудяваше и турих друг термостат и сега стрелката е кат залепена :!:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook