Странно загряване на М50
Модератор: Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
bmwfena написа:твърдите маркучи ги забравете...когато мотора е загрял нормално и работи маркучите трябва да са меки![]()
твърдите маркучи са когато загасите мотора . причините за твърди маркучи при работищ матор означава 1во -много охлаждаща течност 2ро-запушен радиатор 3то неотварящ термостат 4то-духнала гарнитура 5то спукана кратуна и още .....моята когато е загряла всичко си отварям капачки -стискам маркучите -меки ка кат на баба цицките
Е как бе фенче? Не би трябвало да можеш да стиснеш лесно маркуч под налягане 2 бара!? Или не си знаеш силата или капачката не държи

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачката
въпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма

Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
а веее нямам теч никъв ...добре кат загася и кат се втвърдят как тогава капачката държи наляганеStanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачкатавъпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма







- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Stanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачкатавъпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма
Да бъдем точни на М50 на 2 бара изпуска тапата

Според мен е или датчик или термоктата.А колега ти климатик имаш ли

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:а веее нямам теч никъв ...добре кат загася и кат се втвърдят как тогава капачката държи наляганеStanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачкатавъпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я нямапитам ви вас умни главици
![]()
![]()
Станчев ти
![]()
пружинитеееее
То не е до теч ами тапата ти не създава налягане в охладителната система

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
dinozab написа:Stanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачкатавъпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма
Да бъдем точни на М50 на 2 бара изпуска тапата![]()
Според мен е или датчик или термоктата.А колега ти климатик имаш ли
да ве усетих, ама не ми се едитваше... аз са налъ съм ГЪЗар с Е36 та там е тЪка


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Stanchev написа:dinozab написа:Stanchev написа:около 1 бар е работното налягане при загрял мотор! на 1.4 бара отваря клапана на капачкатавъпреки това требе маркуча да е твърдичък, но не камък, тоест да може да се мачка, ама леко!
Фен, щом са ти толкоз меки маркучите нещо ТАПАТА на радиатора ич ти я няма
Да бъдем точни на М50 на 2 бара изпуска тапата![]()
Според мен е или датчик или термоктата.А колега ти климатик имаш ли
да ве усетих, ама не ми се едитваше... аз са налъ съм ГЪЗар с Е36 та там е тЪка
Аз пък съм турбо гъзар



Понеже си говорим за температури, а онзи ден като си карах М50-то и забелязах, че като съм в задръствания или се движа по-лекичко и си ми стои на 12 без 1 стрелката на температурата, обаче излязах на цариградското и се позасилих малко - 110-120 макс. и я гледам после, че падна на 12 без 5 . Вярно, че беше хладно ама дали е нормално ?
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Не е нормално. Термостата не се затваря като хората и затова пада температурата на антифриза. А газ-та какво отношение може да има тук?
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Pavlinius написа:Понеже си говорим за температури, а онзи ден като си карах М50-то и забелязах, че като съм в задръствания или се движа по-лекичко и си ми стои на 12 без 1 стрелката на температурата, обаче излязах на цариградското и се позасилих малко - 110-120 макс. и я гледам после, че падна на 12 без 5 . Вярно, че беше хладно ама дали е нормално ?
и при мен почна да прави така от както застудя и сега се каня да сменям термостат , ама все немога да намеря време ...

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
при мен застудяваше и турих друг термостат и сега стрелката е кат залепенаPavlinius написа:Е аз па съм на газ и си го карам с мерак. А има ли проблем като леко застудява мотореца ?


45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани