Относно трудното палене на топъл TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			18 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Относно трудното палене на топъл TDS
Колеги, според мен трудното палене на топъл ТДС, се дължи на износеността на двигателя, защото при топъл двигател подгревните свещи не се включват и мотора пали от създадената от него компресия, така че колкото по-износен двигател, толкова по-малка компресия и от там толкова по труден старт. That's my opinion!
			
		- Kartoff
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Може и да е така, но може и да не е... При мен се получаваше така в началото като купих колата и на топъл двигател не искаше да пали... Обаче когато правих диагностика при покупката ми бяха казали, че е избягала центровката и аз после ходих да я направят и от тогава няма проблеми и на топло и на студено си пали на половин оборот  Е, все пак изрично им казах за проблема и, че искам да го оправят...
 Е, все пак изрично им казах за проблема и, че искам да го оправят...
			
		 Е, все пак изрично им казах за проблема и, че искам да го оправят...
 Е, все пак изрично им казах за проблема и, че искам да го оправят...- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Kartoff
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Dr. Lektar написа:А къде ходи за тази центровка?
Ходих в "Супер Дизел" и след като ми направиха центровката и всичко си дойде на мястото човека там каза, че ако пак започне така да прави ще може още малко да се коригира и след това вече трябва нова верига... Това е точно заради разтягането на веригата с течение на времето...
- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
Kartoff написа:Dr. Lektar написа:А къде ходи за тази центровка?
Ходих в "Супер Дизел" и след като ми направиха центровката и всичко си дойде на мястото човека там каза, че ако пак започне така да прави ще може още малко да се коригира и след това вече трябва нова верига... Това е точно заради разтягането на веригата с течение на времето...
Благодаря!
- Kartoff
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
здр
колеги значи има три пречини зада не пали тдс топла!!!! 
1.ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯ НА 200 000 250 000 КМ ТАКА ПРОЦЕДИРАТ В ГЕРМАНСКИЯТ БОШ СЕРВИЗ
2.ПРОБЛЕМИ С ЕЛ ПЛОЧКАТА !!!!
3.ИЛИ ИЗДУХАН ДВИГАТЕЛ !!
			
		1.ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯ НА 200 000 250 000 КМ ТАКА ПРОЦЕДИРАТ В ГЕРМАНСКИЯТ БОШ СЕРВИЗ
2.ПРОБЛЕМИ С ЕЛ ПЛОЧКАТА !!!!
3.ИЛИ ИЗДУХАН ДВИГАТЕЛ !!
- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Аз бих категоризирал причините така:
причина №1:
Вярно е, че с годините веригата се разтяга,
и това довежда до проблем при паленето на топъл двигател.
причина №2:
Тук е разликата!!! ... с годините се скапва и стартера!!! Да, точно така, СТАРТЕРА!
След отремонтиране, лагери, оси и т.н. всичко си идва на мястото! Проверено при 525 tds (на един приятел)!
			
		причина №1:
Вярно е, че с годините веригата се разтяга,
и това довежда до проблем при паленето на топъл двигател.
причина №2:
Тук е разликата!!! ... с годините се скапва и стартера!!! Да, точно така, СТАРТЕРА!
След отремонтиране, лагери, оси и т.н. всичко си идва на мястото! Проверено при 525 tds (на един приятел)!
колега
Значи това за стартера се самнявам. Аз всичко си смених по стартера и пак така палеше. Смених и веригите направих основен ремонт и сега всичко е наред.
			
		Един момент.
1.При износен двигател ще пали трудно предимно когато двигателя е студен.
2.Ако е разтегната веригата ще пали трудно винаги.
3.Ако проблемът е в стартера или в акумулатора, стартера ще ти върти по-бавно съответно ще пали по-трудно предимно на студен двигател.
Провери си свещите, но мисля че проблема ти е в ГНП-то и точната диагноза се казва "ИЗНОСЕНА ХИДРАВЛИЧНА ГЛАВА"
Оправя се с около 600-700 лева (ремонт+части).
			
		1.При износен двигател ще пали трудно предимно когато двигателя е студен.
2.Ако е разтегната веригата ще пали трудно винаги.
3.Ако проблемът е в стартера или в акумулатора, стартера ще ти върти по-бавно съответно ще пали по-трудно предимно на студен двигател.
Провери си свещите, но мисля че проблема ти е в ГНП-то и точната диагноза се казва "ИЗНОСЕНА ХИДРАВЛИЧНА ГЛАВА"
Оправя се с около 600-700 лева (ремонт+части).
			18 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
			

 
