Относно трудното палене на топъл TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 21.02.2007

Относно трудното палене на топъл TDS

Мнение от e39tds » 11 Апр 2007, 12:48

Колеги, според мен трудното палене на топъл ТДС, се дължи на износеността на двигателя, защото при топъл двигател подгревните свещи не се включват и мотора пали от създадената от него компресия, така че колкото по-износен двигател, толкова по-малка компресия и от там толкова по труден старт. That's my opinion!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 11 Апр 2007, 18:00

Може и да е така, но може и да не е... При мен се получаваше така в началото като купих колата и на топъл двигател не искаше да пали... Обаче когато правих диагностика при покупката ми бяха казали, че е избягала центровката и аз после ходих да я направят и от тогава няма проблеми и на топло и на студено си пали на половин оборот :) Е, все пак изрично им казах за проблема и, че искам да го оправят...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 11 Апр 2007, 22:50

А къде ходи за тази центровка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 11 Апр 2007, 23:09

Веригата се разтяга с годините, а тя е основна причина. ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 11 Апр 2007, 23:48

Dr. Lektar написа:А къде ходи за тази центровка?


Ходих в "Супер Дизел" и след като ми направиха центровката и всичко си дойде на мястото човека там каза, че ако пак започне така да прави ще може още малко да се коригира и след това вече трябва нова верига... Това е точно заради разтягането на веригата с течение на времето...

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Апр 2007, 0:10

Колега e39tds,
Това дискусия ли трябва да е или имаш проблем, за който искаш да споделиш?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 12 Апр 2007, 0:36

Kartoff написа:
Dr. Lektar написа:А къде ходи за тази центровка?


Ходих в "Супер Дизел" и след като ми направиха центровката и всичко си дойде на мястото човека там каза, че ако пак започне така да прави ще може още малко да се коригира и след това вече трябва нова верига... Това е точно заради разтягането на веригата с течение на времето...


Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 21.02.2007

Мнение от e39tds » 12 Апр 2007, 15:04

ICE, дискусия е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 12 Апр 2007, 16:11

Моля :)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Апр 2007, 22:38

e39tds написа:ICE, дискусия е.

ОК, само исках да знам! ;)


Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: stara zagora /stuttgart/hof

здр

Мнение от kiedmobil » 13 Апр 2007, 14:07

колеги значи има три пречини зада не пали тдс топла!!!!

1.ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯ НА 200 000 250 000 КМ ТАКА ПРОЦЕДИРАТ В ГЕРМАНСКИЯТ БОШ СЕРВИЗ

2.ПРОБЛЕМИ С ЕЛ ПЛОЧКАТА !!!!

3.ИЛИ ИЗДУХАН ДВИГАТЕЛ !!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 13 Апр 2007, 21:34

Аз бих категоризирал причините така:

причина №1:
Вярно е, че с годините веригата се разтяга,
и това довежда до проблем при паленето на топъл двигател.


причина №2:
Тук е разликата!!! ... с годините се скапва и стартера!!! Да, точно така, СТАРТЕРА!
След отремонтиране, лагери, оси и т.н. всичко си идва на мястото! Проверено при 525 tds (на един приятел)!


Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: stara zagora /stuttgart/hof

колега

Мнение от kiedmobil » 14 Апр 2007, 8:15

Значи това за стартера се самнявам. Аз всичко си смених по стартера и пак така палеше. Смених и веригите направих основен ремонт и сега всичко е наред.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.02.2007

Мнение от Doby » 19 Апр 2007, 19:28

Кажете къде се намира "супер дизел ", и колко струва тая центровка?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 19 Апр 2007, 21:21

Един момент.
1.При износен двигател ще пали трудно предимно когато двигателя е студен.
2.Ако е разтегната веригата ще пали трудно винаги.
3.Ако проблемът е в стартера или в акумулатора, стартера ще ти върти по-бавно съответно ще пали по-трудно предимно на студен двигател.

Провери си свещите, но мисля че проблема ти е в ГНП-то и точната диагноза се казва "ИЗНОСЕНА ХИДРАВЛИЧНА ГЛАВА"
Оправя се с около 600-700 лева (ремонт+части).

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook