Пмощ 325тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 19.11.2004
Местоположение: СОФИЯ
Кара: 535d
Детайли за колата: E30 convertible

Пмощ 325тдс

Мнение от armen » 05 Фев 2007, 10:32

Колеги след като загрее колата пали трудно -защо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 05 Фев 2007, 10:39


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 05 Фев 2007, 11:41

Колега чувал съм,че ако палят трудно топли значи са спукали главата... Не знам от личен опит , но съм чувал.. Нека кажат по компетентните

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 05 Фев 2007, 12:15

BMW_325 TDS написа:Колега чувал съм,че ако палят трудно топли значи са спукали главата... Не знам от личен опит , но съм чувал.. Нека кажат по компетентните
това са пълни глупости :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 05 Фев 2007, 16:38

колегата ти е дал линк :yes:
предположения много:вериги;акумолатор;алтернатор;филтри........започни от наи-евтиното и лесно за проверка
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Аванс

Мнение от Popov » 06 Фев 2007, 13:04

Като начало дай малко аванс на помпата или отдели 200лв и смени веригите! http://img187.imageshack.us/my.php?imag ... igiye5.jpg

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 06 Фев 2007, 14:52

BMW_325 TDS написа:Колега чувал съм,че ако палят трудно топли значи са спукали главата... Не знам от личен опит , но съм чувал.. Нека кажат по компетентните

Колега когато главата е спукана или смесва вода и масло или надува охладителната система ;)
Недей прави такива изказвания,че от тях тръгват слухове и легенди че ТДС много лесно пука глава :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 07 Фев 2007, 13:36

Смяна на веригата, евентуално реглаж на помпата и си ок ;)
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Re: Аванс

Мнение от kluves » 08 Фев 2007, 0:07

Popov написа:Като начало дай малко аванс на помпата или отдели 200лв и смени веригите! http://img187.imageshack.us/my.php?imag ... igiye5.jpg

прав си освен числото-не е 200 а 700 кинта-щото трябват и други чаркове и труд

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Мнение от Popov » 08 Фев 2007, 17:58

Зависи кой прови колата :D на мене ми излезе 200 с труд + 2те вериги.Едната е 74лв другата 65лв - да не права реклама на кутията на веригите има лепенка от къде са купени. А другите чаркуляци какви са?Моите оптегачи и плъзгачите по които опира веригата бяха здрави за друго не се сещам освен водна помпа и малко доливка на антифриз?Но ок де щом 700 звучи по здраво и надеждно нямам против.Аз съм си сменил веригите за 200лв :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Фев 2007, 19:10

изобщо не е от веригата тъка че не се набутваи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

?

Мнение от Popov » 08 Фев 2007, 23:07

И все пак има ли развитие по въпроса че ние с "печките" :mhihi: се интересуваме и ни е интересно че верно може и да не е от веригите може да е от центровка на помпата /което пак зависи от веригите колко са се разтегнали а принципа е следния :arrow: едната верига върти другата и като се разтегнат и двете по малко разликата става голяма и помпата губи центровка, разпределителния вал също бяга с няколко градуса/е поне при мен беше така.Пак понаписах повечко...исках да питам установи ли се защо пали трудно топла?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 08 Фев 2007, 23:17

Popov написа:Зависи кой прови колата :D на мене ми излезе 200 с труд + 2те вериги.Едната е 74лв другата 65лв - да не права реклама на кутията на веригите има лепенка от къде са купени. А другите чаркуляци какви са?Моите оптегачи и плъзгачите по които опира веригата бяха здрави за друго не се сещам освен водна помпа и малко доливка на антифриз?Но ок де щом 700 звучи по здраво и надеждно нямам против.Аз съм си сменил веригите за 200лв :!:

сега ще ги изброя и останалите:зъбните колела,успокоители-2бр,обтгегач,гарнитура глава или капак май беше,масло.
смисъла да ги смениш и тези чаркове е следния,щом веригите са отишли то и живота на останалите чаркове от този комплект е към края си.просто много скоро ще се окаже и някой от тях за смяна и пак пари.а и 60 кинта за труд ми се вижда много малко.в сервиз ли е това има ли гаранции за ремонта?иначе цената на веригите е тая.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Вериги

Мнение от Popov » 09 Фев 2007, 19:11

Разбрах ти мисълта колега!Смяната е в сервиз в Благоевград при човек отделил се от сервиза на БМВ.А под гаранция какво разбираш?Палиш и тръгваш!Само не разбрах защо гарнитура на главата?При смяна на вериги тя не се сваля!А за гарнитурата на капака на клапаните сигурно говориш и там се изисква малко силикон върху старата гарнитура!Маслото...източваш и после наливаш защо да го сменяваш ако не е за смяна?Забравих само да кажа че е желателно смяната на семерингата на коленовия вал /10лв/.Иначе ако се сменяват обтегачи , зъбни колела и тн. верно е че няма да е 200лв , но ако не са износени защо да се сменяват?Айде и чакаме да прочетеме резултат защо е палила трудно топла!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 09 Фев 2007, 19:18

Здрав(нов) акумулатор и профилактика на стартера(четки,бобина и втулки...При мен с това се оправи ...
А и си стува от там да се започне-да не се влиза в тежки и скъпи ремонти...
Профилактирай стартера и вземи за малко нов акумулатор и ще видиш от там ли е кусура ... :D

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook