ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!

Мнение от shnitzera » 20 Ное 2005, 23:52

впетък ходих в дару на диагностика.с две думи ,трудното палене на тдс-а като е топъл се дължи изциало и единствено на АНГРЕНАЖНАТА ВЕРИГА.след 180-200хил.има някакъв процент на износване и разтягане в следствие на което помпата губи центровка от там идва досадното трудно палене и неприятно изпушване.Някой има ли представа от каде може да се купи нещо качествено и евтино :uups: веригата варви в комплект с няколко колелета

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD
Мечтае да кара: самолет

Мнение от 2COOL » 21 Ное 2005, 11:49

Карам 325 тд и също палеше трудно когато е топло. След като ми рециклираха "дюзата с кабела" (спря да пали сутриин) изчезнаха всички проблеми с паленето.В момента при всякакви условия пали веднага.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: CHUMEN

325 tds

Мнение от Weso » 21 Ное 2005, 12:55

При мен е същото някога паля само когато му покажа клю4а а друг път повъртам повече.Още когато го купих имаше странно чукане и ми казаха че е верига и от там губя центровка и не пали както трябва.Имам приятел които има сервиз и каза че смяната на веригата ще ми излезе около 300 лв като не си слага труд.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.11.2005
Местоположение: Varna

Мнение от Yulian » 22 Ное 2005, 8:57

На колкото сервиза съм ходил досега заради това трудно палене като е топла, всички "специалисти" казаха категорично , че било глава на помпата. За първи път чувам, че може и да е от веригата. Може и да има резон да е от веригата, незнам. :?: :dunno:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 22 Ное 2005, 11:43

Може да е проблем:

верига (топъл,студен)
ГНП(топъл)
дюзи(топъл,студен)
управляващ блок (изгоряло реле,бушон) (студен)
свещи (студен)

Така че не е чак толкова лесно да се разбере какво е!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 22 Ное 2005, 13:27

Проблема е комплексен-верига, ГНП, за веригата е ясно като се износи се губят параметрите на центровката!
Проблема при помпата е, че не подава достатъчно гориво при топъл старт! Но проблема не е само в главата на помпата.
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 23 Ное 2005, 0:48

Еееееееееееееииии наи после някво полезна тема и за нас с печките :D и примоито тдс-че се получажва нещо подобно само че на средните градуси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

верига

Мнение от BateValcho » 16 Фев 2006, 21:27

и при мен не палело заради веригата, само че при студен двигател. Едно уточнение- комплекът се състои от две вериги, два плъзгача, два успокоителя и обтегач (може да са повече, но по- малко не са). Та тая карантия излиза към 750 -800 лв. оригинални. търси ги в магазина на Оборище 50, впрочем и в Дару цената е почти същата, а като ги смениш- препоръчай майстор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 17 Фев 2006, 0:14

значи моя 2,5тдс имаше около година такъв проблем и в дару казаха че е време за ангренаж.от юве ма насочиха към омразния на всички супердизел(поне такова мнение имам от форума) и там за около 30 мин и 30 лева направиха тази корекция в настройката на помпата.резултатът е отличен-огромна разлика.преди имало е случаи да върти по 30 секунди,сега чукваш и пали.частите за ангренажа за 318тдс(те са същите и за 2,5) ми излезнаха около 550 лева без труда .труда при росен от юве май беше 200 лева,ама може и да бъркам.
сменял съм и дюзата,защото течеше и и беше дошло времето,но паленето не се оправи докато не направих тази корекция.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 17 Фев 2006, 0:16

частите за ангренажа ги купувах от вари и манимпекс комбинирано според цените.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 17 Фев 2006, 9:09

На мен диагностиката ми я правиха в Супер дизел. Казаха, че центровката ми варирала +, - от износен ангрежан и само след смяната можели да я фиксират точно. Друг признак за износването била и по-шумната работа на двигателя. Но за всеки случай, преди да пазарувам смятам да отида и на още едно място за диагностика. Един пич от форума беше писал, че подобен проблем можело да се появи и от натрупани грешки в електронния блок за управление.
По-нагоре колегите са прави - обикновено проблемите са комплексни. Не е като да ти изгори крушка на мигача;)
А ще каже ли някой къде е този сервиз Юве и някакви отзиви за там?

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 10.02.2006
Местоположение: гр.Своге

Мнение от kosio-Своге » 17 Фев 2006, 9:26

Колеги преди време имах 525 95 ТДС и аз така като вас на студено от зъб пали а на топло върти като откачено. Нямаше никакви шумове от ангренажа и започнах да си мисля че съм си купил издухан баварец. Отидох в СуперДизел - оказа се че на ГНП-то има една миниатюрна цедка която се запушва и помпата започва да се тормози и започва да смуче въздух от семеринга от към ангренажа и за това топла върти много докато изгони този въздух. Студена пали веднага заштото има помпи в резервара които се включват само на студено и гонят въздуха. Е лека се бе разтеглил и ангренажар но беше в норми и си доиде на центровка. колата я продадох на 370 000 и не е сменян ангренажа и все оште пали от зъб при всякакви условия.
Колеги проверете си въпроса със цедката и тогава даваите пари за ангренаж. Но стигнете ли до там си пригответе 1500 лв за да си намерите добър маистор и за да можете да си смените и колелата. Сега карам 318 ТДС и то ми прави съштите номера, но не може да ми остане време да отида и с него там - ремонта струва 72лв. а и колата започва да върви както си трябва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 17 Фев 2006, 15:04

каде точно се намира тая цетка и ще може ли да се оправи в някои друг сервиз освен Супер-дизел

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 17 Фев 2006, 18:11

И при мен е така и съм забелязал,че свети ли лампата на подгряването на свещите -няма проблем ...
Загряла ли е и изобщо не подгрява-върти повече ...
Явно управлението на подгряващите свещи не позволява при затоплен над синьо двигател да се включват ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 17 Фев 2006, 19:40

сервиз юве се намира на симеоновско шосе отляво по посока около околовръстното.на първия ъгъл след светофара на зоологическата градина.човека при който аз ходя се казва росен.много съм доволен от него,не че и колегите му са по-лоши.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook