ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- shnitzera
- ентусиаст
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!
впетък ходих в дару на диагностика.с две думи ,трудното палене на тдс-а като е топъл се дължи изциало и единствено на АНГРЕНАЖНАТА ВЕРИГА.след 180-200хил.има някакъв процент на износване и разтягане в следствие на което помпата губи центровка от там идва досадното трудно палене и неприятно изпушване.Някой има ли представа от каде може да се купи нещо качествено и евтино веригата варви в комплект с няколко колелета
- 2COOL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 7.05.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD
- Мечтае да кара: самолет
Карам 325 тд и също палеше трудно когато е топло. След като ми рециклираха "дюзата с кабела" (спря да пали сутриин) изчезнаха всички проблеми с паленето.В момента при всякакви условия пали веднага.
325 tds
При мен е същото някога паля само когато му покажа клю4а а друг път повъртам повече.Още когато го купих имаше странно чукане и ми казаха че е верига и от там губя центровка и не пали както трябва.Имам приятел които има сервиз и каза че смяната на веригата ще ми излезе около 300 лв като не си слага труд.
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Може да е проблем:
верига (топъл,студен)
ГНП(топъл)
дюзи(топъл,студен)
управляващ блок (изгоряло реле,бушон) (студен)
свещи (студен)
Така че не е чак толкова лесно да се разбере какво е!
верига (топъл,студен)
ГНП(топъл)
дюзи(топъл,студен)
управляващ блок (изгоряло реле,бушон) (студен)
свещи (студен)
Така че не е чак толкова лесно да се разбере какво е!
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Проблема е комплексен-верига, ГНП, за веригата е ясно като се износи се губят параметрите на центровката!
Проблема при помпата е, че не подава достатъчно гориво при топъл старт! Но проблема не е само в главата на помпата.
Проблема при помпата е, че не подава достатъчно гориво при топъл старт! Но проблема не е само в главата на помпата.
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Еееееееееееееииии наи после някво полезна тема и за нас с печките и примоито тдс-че се получажва нещо подобно само че на средните градуси
- BateValcho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
верига
и при мен не палело заради веригата, само че при студен двигател. Едно уточнение- комплекът се състои от две вериги, два плъзгача, два успокоителя и обтегач (може да са повече, но по- малко не са). Та тая карантия излиза към 750 -800 лв. оригинални. търси ги в магазина на Оборище 50, впрочем и в Дару цената е почти същата, а като ги смениш- препоръчай майстор.
значи моя 2,5тдс имаше около година такъв проблем и в дару казаха че е време за ангренаж.от юве ма насочиха към омразния на всички супердизел(поне такова мнение имам от форума) и там за около 30 мин и 30 лева направиха тази корекция в настройката на помпата.резултатът е отличен-огромна разлика.преди имало е случаи да върти по 30 секунди,сега чукваш и пали.частите за ангренажа за 318тдс(те са същите и за 2,5) ми излезнаха около 550 лева без труда .труда при росен от юве май беше 200 лева,ама може и да бъркам.
сменял съм и дюзата,защото течеше и и беше дошло времето,но паленето не се оправи докато не направих тази корекция.
сменял съм и дюзата,защото течеше и и беше дошло времето,но паленето не се оправи докато не направих тази корекция.
- BateValcho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
На мен диагностиката ми я правиха в Супер дизел. Казаха, че центровката ми варирала +, - от износен ангрежан и само след смяната можели да я фиксират точно. Друг признак за износването била и по-шумната работа на двигателя. Но за всеки случай, преди да пазарувам смятам да отида и на още едно място за диагностика. Един пич от форума беше писал, че подобен проблем можело да се появи и от натрупани грешки в електронния блок за управление.
По-нагоре колегите са прави - обикновено проблемите са комплексни. Не е като да ти изгори крушка на мигача;)
А ще каже ли някой къде е този сервиз Юве и някакви отзиви за там?
По-нагоре колегите са прави - обикновено проблемите са комплексни. Не е като да ти изгори крушка на мигача;)
А ще каже ли някой къде е този сервиз Юве и някакви отзиви за там?
- kosio-Своге
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 10.02.2006
- Местоположение: гр.Своге
Колеги преди време имах 525 95 ТДС и аз така като вас на студено от зъб пали а на топло върти като откачено. Нямаше никакви шумове от ангренажа и започнах да си мисля че съм си купил издухан баварец. Отидох в СуперДизел - оказа се че на ГНП-то има една миниатюрна цедка която се запушва и помпата започва да се тормози и започва да смуче въздух от семеринга от към ангренажа и за това топла върти много докато изгони този въздух. Студена пали веднага заштото има помпи в резервара които се включват само на студено и гонят въздуха. Е лека се бе разтеглил и ангренажар но беше в норми и си доиде на центровка. колата я продадох на 370 000 и не е сменян ангренажа и все оште пали от зъб при всякакви условия.
Колеги проверете си въпроса със цедката и тогава даваите пари за ангренаж. Но стигнете ли до там си пригответе 1500 лв за да си намерите добър маистор и за да можете да си смените и колелата. Сега карам 318 ТДС и то ми прави съштите номера, но не може да ми остане време да отида и с него там - ремонта струва 72лв. а и колата започва да върви както си трябва.
Колеги проверете си въпроса със цедката и тогава даваите пари за ангренаж. Но стигнете ли до там си пригответе 1500 лв за да си намерите добър маистор и за да можете да си смените и колелата. Сега карам 318 ТДС и то ми прави съштите номера, но не може да ми остане време да отида и с него там - ремонта струва 72лв. а и колата започва да върви както си трябва.
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани