Ремонт на жаб(п)ка

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Ремонт на жаб(п)ка

Мнение от vicho » 25 Дек 2006, 0:11

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Понеже не намерих време вчера, чак сега успях да сваля снимките и да покажа какво измайсторих!

Още когато си купих колата, жабката беше чупена и висеше само на въженцата и ключалката, в последствие само на ключалката. Пантата отзад въобще нямаше връзка с жабката. Тъпа работа. :shock: :mhihi: Реших, че да се купува нова жабка е неоправдано и, че с малко мъка ще мога да си направя тази.

Така, че свалих жабката (ключе номер 8 трябва за да се отвъртят болчетата, които я дъжат за пантата). Залепих пластмасовите парчеца с лепило (СНИМКА 1). И гледах тъпо известно време. :shock: :mhihi:

След 5 мин измислих, че като я качна жабката за пантата пак ще се счупи за това реших да я подсиля.
:arrow: хубава ламарина
:arrow: ножица за ламарина
:arrow: дрелка
:arrow: клещи
:arrow: въображение :mhihi:

и резултата е ... (СНИМКА 2 и 3)
Последна промяна vicho на 25 Дек 2006, 0:20, променена общо 2 пъти
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Дек 2006, 0:12

разбира се - трябват и винтчета за закрепване на ламарините на точното място. Разпробиването на пластмасата е задължително, защото е много твърда и само с отвертка - винт и желание нищо няма да стане.
Последна промяна vicho на 25 Дек 2006, 0:21, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Дек 2006, 0:14

същата процедура се повтаря и от другата страна и резултат има, разбира се ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Дек 2006, 0:17

После следва свалянето на пантата - много мъчна работа, тъй като неможе да закрепите жабката на пантата докато е под таблото, защото ще ви трябва или невероятен късмет да уцелите винтчетата с пластинките, които стоят вътре в ушенцата на жабката или много нерви и мъчение.

Жабката се държи на три болта с гайки. ЗАБЕЛЕЖКА - не е нужно да отвивате гайките докрай, достатъчно е да ги разхлабите и пантата излиза. Инструмента, който ви трябва е ТОЗИ --> снимка 1
и пантата е свалена - снимка 2
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Дек 2006, 0:19

монтирате пантата на жабката и със същия инструмент се мъчите да сложите пантата (вече с прикрепена на нея жабка) на мястото и. Трудно, ама става. ;)

И ВОАЛА - имате си здрава жабка, която няма падане от тая панта.

п.с. ако въженцата на които виси жабката, я държат с някви гадни щифчета, по-добре си намерете болченца с гайки. По-добре е. :roll: ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Дек 2006, 0:44

Бате ако ти пусна снимки на мойта... аз миналата година я правих ама съм по брутален!!! Сложих винкел открай докрай по задния ръб на шабката като направих само шлици за болтовете, а винкела захванах със 8 мм болтчета за жабката и то отдолу...така че става зверски яко... е вервай ми тая жабка можеш да я натовариш със торба с цимент (от малките - 25 кг) много е яка ключалката!!!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 25 Дек 2006, 1:02

Нещо подобно имам на последната кола мога да снимам даже :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Дек 2006, 1:08

То се оказа, че всички са са и ремонтирали жабките по тоя начин, защо тогава , аз се мъча да открия топлата вода :mhihi: :uups: :help: 8)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Дек 2006, 1:16

Щото иначе няма да ти е кеф да си отваряш и затваряш жабката :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 25 Дек 2006, 18:54

Аз пък като не съм си я ремонтирал май съм най добре ,
да се надяваме че няма и да я ремонтирам де ;)
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 25 Дек 2006, 19:17

Аааа, те отведнъж падат :mhihi: . И мойа я ремонтирах, но там, дето беше строшеното, сложих някаква епоксидна смола (течен метал). И докато беше още меко, го оформих като оригиналното. На практика със съвсем малко интервенции го докарах до работно положение. Сега само бутам с пръстче отдолу и щрак.... закопчава се перфектно (преди това с удар :mhihi: )
It's not who You are, it's who You know...

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook