Ремонт на жаб(п)ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Ремонт на жаб(п)ка



Понеже не намерих време вчера, чак сега успях да сваля снимките и да покажа какво измайсторих!
Още когато си купих колата, жабката беше чупена и висеше само на въженцата и ключалката, в последствие само на ключалката. Пантата отзад въобще нямаше връзка с жабката. Тъпа работа.


Така, че свалих жабката (ключе номер 8 трябва за да се отвъртят болчетата, които я дъжат за пантата). Залепих пластмасовите парчеца с лепило (СНИМКА 1). И гледах тъпо известно време.


След 5 мин измислих, че като я качна жабката за пантата пак ще се счупи за това реших да я подсиля.






и резултата е ... (СНИМКА 2 и 3)
Последна промяна vicho на 25 Дек 2006, 0:20, променена общо 2 пъти
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
разбира се - трябват и винтчета за закрепване на ламарините на точното място. Разпробиването на пластмасата е задължително, защото е много твърда и само с отвертка - винт и желание нищо няма да стане.
Последна промяна vicho на 25 Дек 2006, 0:21, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
същата процедура се повтаря и от другата страна и резултат има, разбира се 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
После следва свалянето на пантата - много мъчна работа, тъй като неможе да закрепите жабката на пантата докато е под таблото, защото ще ви трябва или невероятен късмет да уцелите винтчетата с пластинките, които стоят вътре в ушенцата на жабката или много нерви и мъчение.
Жабката се държи на три болта с гайки. ЗАБЕЛЕЖКА - не е нужно да отвивате гайките докрай, достатъчно е да ги разхлабите и пантата излиза. Инструмента, който ви трябва е ТОЗИ --> снимка 1
и пантата е свалена - снимка 2
Жабката се държи на три болта с гайки. ЗАБЕЛЕЖКА - не е нужно да отвивате гайките докрай, достатъчно е да ги разхлабите и пантата излиза. Инструмента, който ви трябва е ТОЗИ --> снимка 1
и пантата е свалена - снимка 2
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
монтирате пантата на жабката и със същия инструмент се мъчите да сложите пантата (вече с прикрепена на нея жабка) на мястото и. Трудно, ама става.
И ВОАЛА - имате си здрава жабка, която няма падане от тая панта.
п.с. ако въженцата на които виси жабката, я държат с някви гадни щифчета, по-добре си намерете болченца с гайки. По-добре е.


И ВОАЛА - имате си здрава жабка, която няма падане от тая панта.
п.с. ако въженцата на които виси жабката, я държат с някви гадни щифчета, по-добре си намерете болченца с гайки. По-добре е.


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Бате ако ти пусна снимки на мойта... аз миналата година я правих ама съм по брутален!!! Сложих винкел открай докрай по задния ръб на шабката като направих само шлици за болтовете, а винкела захванах със 8 мм болтчета за жабката и то отдолу...така че става зверски яко... е вервай ми тая жабка можеш да я натовариш със торба с цимент (от малките - 25 кг) много е яка ключалката!!!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
То се оказа, че всички са са и ремонтирали жабките по тоя начин, защо тогава , аз се мъча да открия топлата вода





You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Щото иначе няма да ти е кеф да си отваряш и затваряш жабката 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Аааа, те отведнъж падат
. И мойа я ремонтирах, но там, дето беше строшеното, сложих някаква епоксидна смола (течен метал). И докато беше още меко, го оформих като оригиналното. На практика със съвсем малко интервенции го докарах до работно положение. Сега само бутам с пръстче отдолу и щрак.... закопчава се перфектно (преди това с удар
)


It's not who You are, it's who You know...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани