Профилактична смяна на водната помпа!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Профилактична смяна на водната помпа!

Мнение от Митко Ганчев » 04 Дек 2006, 23:18

То засега нищо и няма на помпата, ама нали от бмв я дават консуматив, пък автомобилчето стана на 110 000 и не вярвам да е сменяна помпата, ми се ще да си туря една с метална турбинка и да не я мисля! Има ли как да разбера дали някой не се е погрижил за това преди мен? По помпата не видях серийни ноемра и тем подобни. да не се окаже на края че тя си е метална! И другото, тия с металните турбинки българско изобретение ли са, или има шанс да ги продават и в немско? Какви цени са в бг горе долу? бях чел някъде нещо за 100-150 кинта? Най на края да дойде ред да сменям нещо от мерак, без да се счупи :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 04 Дек 2006, 23:22

Ми тия с металните са немски и са марка HEPU.Та определено не са наше
изобретение.По принцип не съм чул на 4 цилиндров да са проблем
помпите,но ти кат си решил я смени.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 04 Дек 2006, 23:25

Хмм тва сега от теб го чувам, че с 4-цилиндровите е друг въпроса, не са ли и при тях пластмасови като при шестака?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 04 Дек 2006, 23:33

еми аз мойта като купих колата я смених,оказа се 4е е с метална перка :) моята не е немкса ами италянска пак върши работа :)
нема на4ин да рзбере6 дали е с пластмасов или с метална перка без да я махне6 ;) има такава тема потарси във форума :)
ако неможе6 я откри питаи tosh тои знае :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 05 Дек 2006, 4:31

;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=39467

започва с друго, но след 5-тото мнение е само за водната помпа ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Дек 2006, 5:06

Мерси за насоката, комши! С търсачката не можах да я намеря, много полезна тема! В крайна сметка, мисля да сменя помпата в най скоро време, да приема че съм спестил така 1000 лв за ремонт на глава и евентуално да изпия парите! :mhihi:

П.С. от темата най-ми хареса изказването: едната перка е от алуминий, а другата от метал и има ръжда по него :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 05 Дек 2006, 10:59


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 05 Дек 2006, 12:43

Толкова ли много ви бият парите през задника та само се чудите къде да ги набутате за глупости. :mhihi:
То засега нищо и няма на помпата, ама нали от бмв я дават консуматив, пък автомобилчето стана на 110 000 и не вярвам да е сменяна помпата
Тия приказки ги говори на някой друг. Преди 3 месеца ходих на гости на приятелката ми в Австрия (техните там живеят от 15 години). Купих си колата от там самоче баща й ме ореди да купя служебна кола от тяхната фирма за тънки пари и на реални км. :) Колата е на 230 000 09/94 год. Там е така като някоя фирма подменя старите коли с нови и ги разпродава на безценица. Та да ти кажа моята кола я пратих с автовоз за БГ, а аз си останах там още месец. Автовозът е на приятел на тати и мога да ви кажа, че на него имаше още две БМВ-та 3-ки 6-ци, едното беше 92год. 806 000 км., а другото 94год. 530 000км. Колите от Австрия се карат в Чехия там се правят на по 90-100 хил. и с по две години по-млади и след това се продават на БГ пазара. Много се хиля когато някой с кола на 15 години каже, че колата му е на 100 000 хил. и има сервизна книжка:) Пичове и сервизните книжки ги преправят не се безпокойте. Ще ви дам само още едно примерче. Шефа на бащата на приятелката ми купува слк мерцедес минава за една година 400 000 хил. (седалката на шофьора е била изтрита, а всички останали са били нови). Мерцедеса го купува същият прител на тати с автовоза и го продава в БГ като мерцедес 2005 год. на 55 000хил. :) А за колите от италия просто няма смисъл да пиша. Повече няма да говоря по темата вие сами си преценете!
B M W и всички останали!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Дек 2006, 13:52

Ех начи вече ме е срам да кажа на колко км ми е колата! Мирмидоне, не ме интересува на тати автовоза, не се изказвай така за нещо дето не си виждал;) Купил съм си я от едно село тука и не е твой проблем дали е на 500 или на 900 хиляди. Смятах просто че ако от бмв дават помпата за 30 000, тогава 110 вече и е крайно време за смяна. Пък не че съм бъкан с пари, ама 90 кинта все ше ги измъкна от някъде;) Ае ще пиша по-натам какво е станало.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 05 Дек 2006, 14:00

Таткоми няма автовоз, а автовозът е на негов приятел! Всичко това дет сам написал по горе съм го видял с очите си... Другата седмица пак ще патувам за Австрия и ще купя нужните ми за моята чаркове(поне ще съм сигорен за произхода им) Помпата ти е желязна, защото 100% е сменена. Щом толкова искаш да си сигорен в колата си земи я свали и я виш, ако всичко и е на ред няма смисъл от нова, ще си създадеш повече ядове... много ментаци!
B M W и всички останали!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Дек 2006, 14:05

Е то цялата тая врътка, докато я сваля и погледна дали е метална, по добре да я сменя направо! Ако пък германецо я е сменил преди мен и е метална, кво - ше черпя някой от форума една метална, тва да е проблема :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 05 Дек 2006, 16:49

@mirmidon как пък разбра че 1. му е сменена 2. че е желязна??
вземи погледни линка който съм пуснал, моята по километраж е на 200 000 и какво извадихме от нея - нито е била скоро сменяна, нито метална, а колата съм я взел от Германия.
а и според като гледам и другите ремонтчета като и правя, глеам как е бил само на 'квото се счупи само това пипам' щото е сменял както трябва и му е било солено.. та все повече си мисля че има шанс водната ми помпа всъщност НИКОГА не е сменяна, или макс 1 път ако го е оставила на пътя, и да е издържала 100-200к...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 05 Дек 2006, 20:34

Пичове това с водната помпа е сериозно, ако някой от вас си слага чип на Bimmer-а задължително проверка на помпата и ако е пластмаса следва смяна с метална турбина. На 2 коли с чип, моята е едната след чипосването се оказа че от ръчките и в общия случай поради промяна в оборотите при които прекъсва, помпи с пластмасови турбини станаха на сол, късмет че не прегряха!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 06 Дек 2006, 19:09

Бахти, точно идвам от магазина. 105 евро с турбинка, дето не е метана ами от някакъв полимер :evil: Може и да е здрава ма са прекалили с цената ми се струва! Ще си купя от БГ пък!
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook