Е30 325 Турбо Проект
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Някой може ли да даде данните на 324тд Турбото? Вход и изход и евентуално А/Р? Че тука изкочи една оферта такова турбо+правен колектор за 325.....
Ето и снимки на животинчито:

Ето и снимки на животинчито:

Има ли някой представа каква е средностатистическата стойност (в проценти) на Volumetric Efficiency (VE) на една Турбо кола?
Колко вала и колко клапана ? Как са разположени клапаните (грубо - под какъв ъгъл всмукателни спрямо изпускателни) ?
Тия турбинки ги зарежи - бягай като минимум на Т3 (за 200 коня става и 0.48).
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
И аз се отказах от този вариант. Ореантирал съм се към ККК К27.
1 вал, 12 клапана, ъгъла не ми е известен
1 вал, 12 клапана, ъгъла не ми е известен

Обърнатите колектори са доста лош вариант - ако са обърнати де не виждам добре снимката . Първо отвора на главата и аспуха не пасва идеално а ако се мъчиш да го портнеш че да пасне не остава повърхност на която да стъпи гарнитурата и резултата винаги е че изпуска от там особенно с малко турбо където налягането в ауспуха е голямо 

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Прочетох из е30тех-а, че и турбото като цяло е кофти и се отказах от този вариант.
За колекторите мислих да ги правя точно по този начин. Обърнати и от там да си нагласям сглобка за турбото, но щом ми даваш съвет да не го правя, ще се откажа.
Неможе ли да си направя сглобка така както са колекторите надолу.
Нещо от този сорт:
И в тази връзка да спомена как съм намислил да правя изпускателната система:
Като след турбото тръбата ще е 3".
За колекторите мислих да ги правя точно по този начин. Обърнати и от там да си нагласям сглобка за турбото, но щом ми даваш съвет да не го правя, ще се откажа.
Неможе ли да си направя сглобка така както са колекторите надолу.
Нещо от този сорт:

И в тази връзка да спомена как съм намислил да правя изпускателната система:

Като след турбото тръбата ще е 3".
Последна промяна AlibiTu на 19 Окт 2006, 22:47, променена общо 1 път
KAMIKADZE написа:Обърнатите колектори са доста лош вариант - ако са обърнати де не виждам добре снимката . Първо отвора на главата и аспуха не пасва идеално а ако се мъчиш да го портнеш че да пасне не остава повърхност на която да стъпи гарнитурата и резултата винаги е че изпуска от там особенно с малко турбо където налягането в ауспуха е голямо
наистина е така.да,затваря голяма 4аст от изпускателните дупки,само 4е не виждам ппри4ина да не ги портне6.гарнитурата така и така не ляга където трябва.моите колектори са обърнати и се надявам с 4итава гарнитура да не пръднат.6е видиме кво 6е стане...
sachs написа:KAMIKADZE написа:Обърнатите колектори са доста лош вариант - ако са обърнати де не виждам добре снимката . Първо отвора на главата и аспуха не пасва идеално а ако се мъчиш да го портнеш че да пасне не остава повърхност на която да стъпи гарнитурата и резултата винаги е че изпуска от там особенно с малко турбо където налягането в ауспуха е голямо
наистина е така.да,затваря голяма 4аст от изпускателните дупки,само 4е не виждам ппри4ина да не ги портне6.гарнитурата така и така не ляга където трябва.моите колектори са обърнати и се надявам с 4итава гарнитура да не пръднат.6е видиме кво 6е стане...
Когато ги портнеш че да пасват отворите на места става само около 1-1.5мм повърхност която ляга - няма начин да не духа от там

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
KAMIKADZE написа:sachs написа:KAMIKADZE написа:Обърнатите колектори са доста лош вариант - ако са обърнати де не виждам добре снимката . Първо отвора на главата и аспуха не пасва идеално а ако се мъчиш да го портнеш че да пасне не остава повърхност на която да стъпи гарнитурата и резултата винаги е че изпуска от там особенно с малко турбо където налягането в ауспуха е голямо
наистина е така.да,затваря голяма 4аст от изпускателните дупки,само 4е не виждам ппри4ина да не ги портне6.гарнитурата така и така не ляга където трябва.моите колектори са обърнати и се надявам с 4итава гарнитура да не пръднат.6е видиме кво 6е стане...
Когато ги портнеш че да пасват отворите на места става само около 1-1.5мм повърхност която ляга - няма начин да не духа от там
е и в момента повърхността дето ляга гарнитурата е толкова
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
На път съм да си купувам турбината. Имам въпростче обаче. ККК К29 дали ще ми дойде големичка?
Принципно това, което прочетох в нета за тая турбина, че на М20Б25 се развъртала от около 3000 оборота и на около 4000 работила с пълен бууст (около 1-1.5).
Цената е около 350 Евро. Струва ли си?
Принципно това, което прочетох в нета за тая турбина, че на М20Б25 се развъртала от около 3000 оборота и на около 4000 работила с пълен бууст (около 1-1.5).
Цената е около 350 Евро. Струва ли си?
AlibiTu написа:На път съм да си купувам турбината. Имам въпростче обаче. ККК К29 дали ще ми дойде големичка?
Принципно това, което прочетох в нета за тая турбина, че на М20Б25 се развъртала от около 3000 оборота и на около 4000 работила с пълен бууст (около 1-1.5).
Цената е около 350 Евро. Струва ли си?
бате си4ко зависи от това какво иска6 да прави6 тая кола само за драг или за ежедневно ползване
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ами за каране за кеф. Т.е. при първия сетъп ще се целя към 250 к.с. на много малък бууст. Обаче за лятото мисля да подсиля двигателя и то доста серизно (вал от М21, биели, ковани бутала, големи инжектори и т.н....все хубави работи). Т.е. проекта с времето и знанията ще се развива, като да кажем 400+ коня ще е едно супер постижение.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани