Е30 325 Турбо Проект

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 19 Окт 2006, 1:39

Някой може ли да даде данните на 324тд Турбото? Вход и изход и евентуално А/Р? Че тука изкочи една оферта такова турбо+правен колектор за 325.....


Ето и снимки на животинчито:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 19 Окт 2006, 14:58

Има ли някой представа каква е средностатистическата стойност (в проценти) на Volumetric Efficiency (VE) на една Турбо кола?


Колко вала и колко клапана ? Как са разположени клапаните (грубо - под какъв ъгъл всмукателни спрямо изпускателни) ?

Тия турбинки ги зарежи - бягай като минимум на Т3 (за 200 коня става и 0.48).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 19 Окт 2006, 18:39

И аз се отказах от този вариант. Ореантирал съм се към ККК К27.

1 вал, 12 клапана, ъгъла не ми е известен :uups:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 19 Окт 2006, 18:57

Обърнатите колектори са доста лош вариант - ако са обърнати де не виждам добре снимката . Първо отвора на главата и аспуха не пасва идеално а ако се мъчиш да го портнеш че да пасне не остава повърхност на която да стъпи гарнитурата и резултата винаги е че изпуска от там особенно с малко турбо където налягането в ауспуха е голямо :idea:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 19 Окт 2006, 19:55

Прочетох из е30тех-а, че и турбото като цяло е кофти и се отказах от този вариант.
За колекторите мислих да ги правя точно по този начин. Обърнати и от там да си нагласям сглобка за турбото, но щом ми даваш съвет да не го правя, ще се откажа.
Неможе ли да си направя сглобка така както са колекторите надолу.
Нещо от този сорт:

Изображение

И в тази връзка да спомена как съм намислил да правя изпускателната система:


Изображение

Като след турбото тръбата ще е 3".
Последна промяна AlibiTu на 19 Окт 2006, 22:47, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 19 Окт 2006, 20:34

VE-to ти според мене гравитира около 0.7 - 0.8 според степента на доработка на главата (и конструкцията на камерата/клапаните както и ъгъла между тях).

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 20 Окт 2006, 22:23

KAMIKADZE написа:Обърнатите колектори са доста лош вариант - ако са обърнати де не виждам добре снимката . Първо отвора на главата и аспуха не пасва идеално а ако се мъчиш да го портнеш че да пасне не остава повърхност на която да стъпи гарнитурата и резултата винаги е че изпуска от там особенно с малко турбо където налягането в ауспуха е голямо :idea:

наистина е така.да,затваря голяма 4аст от изпускателните дупки,само 4е не виждам ппри4ина да не ги портне6.гарнитурата така и така не ляга където трябва.моите колектори са обърнати и се надявам с 4итава гарнитура да не пръднат.6е видиме кво 6е стане...

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Окт 2006, 10:08

sachs написа:
KAMIKADZE написа:Обърнатите колектори са доста лош вариант - ако са обърнати де не виждам добре снимката . Първо отвора на главата и аспуха не пасва идеално а ако се мъчиш да го портнеш че да пасне не остава повърхност на която да стъпи гарнитурата и резултата винаги е че изпуска от там особенно с малко турбо където налягането в ауспуха е голямо :idea:

наистина е така.да,затваря голяма 4аст от изпускателните дупки,само 4е не виждам ппри4ина да не ги портне6.гарнитурата така и така не ляга където трябва.моите колектори са обърнати и се надявам с 4итава гарнитура да не пръднат.6е видиме кво 6е стане...


Когато ги портнеш че да пасват отворите на места става само около 1-1.5мм повърхност която ляга - няма начин да не духа от там :idea:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 21 Окт 2006, 17:44

KAMIKADZE написа:
sachs написа:
KAMIKADZE написа:Обърнатите колектори са доста лош вариант - ако са обърнати де не виждам добре снимката . Първо отвора на главата и аспуха не пасва идеално а ако се мъчиш да го портнеш че да пасне не остава повърхност на която да стъпи гарнитурата и резултата винаги е че изпуска от там особенно с малко турбо където налягането в ауспуха е голямо :idea:

наистина е така.да,затваря голяма 4аст от изпускателните дупки,само 4е не виждам ппри4ина да не ги портне6.гарнитурата така и така не ляга където трябва.моите колектори са обърнати и се надявам с 4итава гарнитура да не пръднат.6е видиме кво 6е стане...


Когато ги портнеш че да пасват отворите на места става само около 1-1.5мм повърхност която ляга - няма начин да не духа от там :idea:

е и в момента повърхността дето ляга гарнитурата е толкова

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 21 Окт 2006, 19:03

На път съм да си купувам турбината. Имам въпростче обаче. ККК К29 дали ще ми дойде големичка?
Принципно това, което прочетох в нета за тая турбина, че на М20Б25 се развъртала от около 3000 оборота и на около 4000 работила с пълен бууст (около 1-1.5).
Цената е около 350 Евро. Струва ли си?

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 21 Окт 2006, 19:06

AlibiTu написа:На път съм да си купувам турбината. Имам въпростче обаче. ККК К29 дали ще ми дойде големичка?
Принципно това, което прочетох в нета за тая турбина, че на М20Б25 се развъртала от около 3000 оборота и на около 4000 работила с пълен бууст (около 1-1.5).
Цената е около 350 Евро. Струва ли си?

бате си4ко зависи от това какво иска6 да прави6 тая кола само за драг или за ежедневно ползване

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 21 Окт 2006, 19:23

Ами за каране за кеф. Т.е. при първия сетъп ще се целя към 250 к.с. на много малък бууст. Обаче за лятото мисля да подсиля двигателя и то доста серизно (вал от М21, биели, ковани бутала, големи инжектори и т.н....все хубави работи). Т.е. проекта с времето и знанията ще се развива, като да кажем 400+ коня ще е едно супер постижение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 22 Окт 2006, 8:04

"Слез" на К27 според мен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 22 Окт 2006, 21:41

Вече си имаме и турбо за проектчето:

Изображение

ККК 24

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Окт 2006, 21:52

евала,требе ти само старт-бутон :mhihi:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=40764 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook