защо я измих....

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

защо я измих....

Мнение от RORO » 22 Авг 2006, 20:59

Днес след като видях как готино си е измил един пич двигателя реших и аз хоп ето го чисто нов до тук добре трагнах си аз от работа и на "
Константин Величков" :shock: :shock: :shock: за миг изгасна мотора сам си запали но от тогава на таблото работи само километража и нищо друго ама нищо нараво :evil: защо ли ми трябваше да я мия мамкаму?какво ли и има :( ,проверих предпазителите всичко е ок какво ще да и е помагайте моля,предварително ви благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 22 Авг 2006, 21:03

Ти просто не нзаеш в какъв "ФИЛМ " си се вкарал !!
Директно пали някъде да я закачат на стенд и да кажат за какво става въпрос-Силно ти препоръчвам Дару Кар!!!
Но се приготви за много ГОРЕЩ ВЯТЪР!!!
УСПЕХ!
BMW Service Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Авг 2006, 21:23

Роро, на автомивка ли ти я миха, или сам с пароструйката? Моя е мит вече няколко пъти, като само последния път бяха строшили едната лула на делкото :evil: . Но хората завиват ел.частите, после ги продухват с въздух. Палиш и караш! Най-вероятно миенето е помогнало на някоя скрита повреда да стане явна. Евентуално имаше ли "чистене отвътре" - може да са подръпнали кабелите за таблото при чистенето?

Не знам къв е мотора, ама стенда надали ще покаже нещо ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 22 Авг 2006, 21:28

аз си я мих сам :( сьс много слаба струя просто поливах шибаният мотор м40 какво толкова му стана :( ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 22 Авг 2006, 21:30

Всички куплунги и букси са пълни с вода трябва да се продухат с въздух и после със контактен спрей УСПЕХ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 22 Авг 2006, 21:34

Милене ти на право ме вьрна кам живота ве бате мислиш ли ,че ако подсуша кабели куплонги пак ще поеме?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Авг 2006, 21:36

Той, мотора не е виновен ;) .
Ако нямаш компресор подръка и поне пали, покарай на отворен капак в жегите. Колкото по-дълго на загрят мотор, толкова по-добре. И, да, не е лошо да откачиш акумулатора. Никой не може да каже къде из коша ти сега тече ток и прави окис, окис, окис. И после верно става Горещ ветар ;) .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 22 Авг 2006, 21:36

УБЕДЕН СЪМ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 22 Авг 2006, 21:38

Прав си отивам да махна минуса.пред блока е тамно като в ...

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 22 Авг 2006, 21:53

Моя го мия много често щото няма кора отдолу :mhihi: и всичката мизерия в дъжд отива по него обаче го поливам здраво отвсякъде и само един път не ми гаснеше лампата на маслото и се оказа че точно куплунга се е накиснал здраво ;) Така че продухай си куплунзите или я остави на слънце с отворен капак и тряа се оправи ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 22 Авг 2006, 22:00

Махнах минуса,и я заключих рьчно.но преди това пробвах пак ама :confused: но пьк установих ,4е не ми вьрти и вентилатора на парното :roll: ?предпазител НОМЕР 20 е на ред?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 22 Авг 2006, 22:02

Между другото снощи ми блокира виското :evil: вие като самолет маи ми трагна :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Авг 2006, 22:15

Споко бре, кат се наспиш, повечето неща ще са изсъхнали. Като изсъхне всичко, квото не работи ще го оправиш. Сега сума неща могат да работят/не работят когато си искат. Освен откачането на акумулатора в тъмното няма какво повече да направиш май. Утре продухай капачката на делкото и отвътре, кабелите до свещите и де що видиш куплунг по коша.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 22 Авг 2006, 22:30

Аз мотор съм мил около 20 пъти може и повече... и трите ми мотора на Е30-ката са мити та дори и на -15 градуса когато ми замръзна предния капак и после не можах да го отворя да се похваля :mhihi:

Ако всичко по мотора е наред със уплътнения и кабели нямаш никакви грижи... жалко че колата не ми е в движение иначе те водя на ОМВ на пароструийката и за 2 лв го правя чисто нов и после паля и карам и си свиркам ;)

На М20-ките единственото което страда от миенето е задържане на вода при свещите и като са горещи не е много хубаво за това там не се пръска много и на студен мотор! Другото което е ТПС-а (тротъл позишън суйч) под дросела се намира и понеже е надолу с главата влиза влага (не само при миене) и вътре корозира... моя се беше прекарал и го свалих, подмених микроконтактчето почистих контактните пъпки на пластинките, гресирах хубаво и поставих силикон и от тогава съм го отварял грам влага не е имало ;)

Така че, проблема при тебе е бил на лице но просто се е изострил при миенето на мотора :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 22 Авг 2006, 22:40

Ок. мерси ще се радвам ако е така това са просто рутинни почистваниа но защо ли си мисля/понеже сам шеф на кьрьците/,4е ще излезе нещо по сериозно така ме кара да мисля неработещото моторче на парното и здравиат му "бушон"

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook