защо я измих....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			41 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- RORO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 722
 - Регистриран на: 11.06.2006
 - Местоположение: София бате центъра на....
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
 - Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
 
защо я измих....
Днес  след като видях как готино си е измил един пич двигателя реших и аз хоп ето го чисто нов до тук добре трагнах си аз от работа и на "
Константин Величков"
  
  
 за миг изгасна мотора сам си запали но от тогава на таблото работи само километража и нищо друго ама нищо нараво 
 защо ли ми трябваше да я мия мамкаму?какво ли и има 
 ,проверих предпазителите всичко е ок какво ще да и е помагайте моля,предварително ви благодаря.
			
		Константин Величков"
- IAV
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 590
 - Регистриран на: 18.07.2006
 - Местоположение: Sofia-Младост TeaM
 - Кара: E39 528iA
 
Ти просто не нзаеш в какъв "ФИЛМ " си се вкарал !!
Директно пали някъде да я закачат на стенд и да кажат за какво става въпрос-Силно ти препоръчвам Дару Кар!!!
Но се приготви за много ГОРЕЩ ВЯТЪР!!!
УСПЕХ!
			Директно пали някъде да я закачат на стенд и да кажат за какво става въпрос-Силно ти препоръчвам Дару Кар!!!
Но се приготви за много ГОРЕЩ ВЯТЪР!!!
УСПЕХ!
BMW Service Team
		- ivantchoG
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1956
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: 1985 BMW E30 M10B18
 
Роро, на автомивка ли ти я миха, или сам с пароструйката? Моя е мит вече няколко пъти, като само последния път бяха строшили едната лула на делкото  
 . Но хората завиват ел.частите, после ги продухват с въздух. Палиш и караш! Най-вероятно миенето е помогнало на някоя скрита повреда да стане явна. Евентуално имаше ли "чистене отвътре" - може да са подръпнали кабелите за таблото при чистенето?
Не знам къв е мотора, ама стенда надали ще покаже нещо ...
			Не знам къв е мотора, ама стенда надали ще покаже нещо ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

- RORO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 722
 - Регистриран на: 11.06.2006
 - Местоположение: София бате центъра на....
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
 - Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
 
- ///MILEN
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 555
 - Регистриран на: 14.07.2006
 - Местоположение: Русе
 - Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
 
Всички куплунги и букси са пълни с вода трябва да се продухат с въздух и после със контактен спрей УСПЕХ
			
		- RORO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 722
 - Регистриран на: 11.06.2006
 - Местоположение: София бате центъра на....
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
 - Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
 
Милене ти на право ме вьрна кам живота ве бате мислиш ли ,че ако подсуша кабели куплонги пак ще поеме?
			
		- ivantchoG
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1956
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: 1985 BMW E30 M10B18
 
Той, мотора не е виновен  
 .
Ако нямаш компресор подръка и поне пали, покарай на отворен капак в жегите. Колкото по-дълго на загрят мотор, толкова по-добре. И, да, не е лошо да откачиш акумулатора. Никой не може да каже къде из коша ти сега тече ток и прави окис, окис, окис. И после верно става Горещ ветар
 .
			Ако нямаш компресор подръка и поне пали, покарай на отворен капак в жегите. Колкото по-дълго на загрят мотор, толкова по-добре. И, да, не е лошо да откачиш акумулатора. Никой не може да каже къде из коша ти сега тече ток и прави окис, окис, окис. И после верно става Горещ ветар
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

- ///MILEN
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 555
 - Регистриран на: 14.07.2006
 - Местоположение: Русе
 - Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
 
- RORO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 722
 - Регистриран на: 11.06.2006
 - Местоположение: София бате центъра на....
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
 - Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
 
- GEORGIEV
 - Е30 Fanatic
 - 
				
			 - Мнения: 2057
 - Регистриран на: 7.09.2005
 - Местоположение: Севлиево
 - Пол: Мъж
 - Кара: от онея старите....
 - Мечтае да кара: магазинска е30-ка
 
Моя го мия много често щото няма кора отдолу 
 и всичката мизерия в дъжд отива по него обаче го поливам здраво отвсякъде и само един път не ми гаснеше лампата на маслото и се оказа че точно куплунга се е накиснал здраво 
 Така че продухай си куплунзите или я остави на слънце с отворен капак и тряа се оправи 
			
- RORO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 722
 - Регистриран на: 11.06.2006
 - Местоположение: София бате центъра на....
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
 - Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
 
Махнах минуса,и я заключих рьчно.но преди това пробвах пак ама 
 но пьк установих ,4е не ми вьрти и вентилатора на парното 
 ?предпазител НОМЕР 20 е на ред?
			
		- RORO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 722
 - Регистриран на: 11.06.2006
 - Местоположение: София бате центъра на....
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
 - Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
 
- ivantchoG
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1956
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: 1985 BMW E30 M10B18
 
Споко бре, кат се наспиш, повечето неща ще са изсъхнали. Като изсъхне всичко, квото не работи ще го оправиш. Сега сума неща могат да работят/не работят когато си искат. Освен откачането на акумулатора в тъмното няма какво повече да направиш май. Утре продухай капачката на делкото и отвътре, кабелите до свещите и де що видиш куплунг по коша.
			".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Аз мотор съм мил около 20 пъти може и повече... и трите ми мотора на Е30-ката са мити та дори и на -15 градуса когато ми замръзна предния капак и после не можах да го отворя да се похваля 
 
Ако всичко по мотора е наред със уплътнения и кабели нямаш никакви грижи... жалко че колата не ми е в движение иначе те водя на ОМВ на пароструийката и за 2 лв го правя чисто нов и после паля и карам и си свиркам
 
На М20-ките единственото което страда от миенето е задържане на вода при свещите и като са горещи не е много хубаво за това там не се пръска много и на студен мотор! Другото което е ТПС-а (тротъл позишън суйч) под дросела се намира и понеже е надолу с главата влиза влага (не само при миене) и вътре корозира... моя се беше прекарал и го свалих, подмених микроконтактчето почистих контактните пъпки на пластинките, гресирах хубаво и поставих силикон и от тогава съм го отварял грам влага не е имало
 
Така че, проблема при тебе е бил на лице но просто се е изострил при миенето на мотора
			Ако всичко по мотора е наред със уплътнения и кабели нямаш никакви грижи... жалко че колата не ми е в движение иначе те водя на ОМВ на пароструийката и за 2 лв го правя чисто нов и после паля и карам и си свиркам
На М20-ките единственото което страда от миенето е задържане на вода при свещите и като са горещи не е много хубаво за това там не се пръска много и на студен мотор! Другото което е ТПС-а (тротъл позишън суйч) под дросела се намира и понеже е надолу с главата влиза влага (не само при миене) и вътре корозира... моя се беше прекарал и го свалих, подмених микроконтактчето почистих контактните пъпки на пластинките, гресирах хубаво и поставих силикон и от тогава съм го отварял грам влага не е имало
Така че, проблема при тебе е бил на лице но просто се е изострил при миенето на мотора
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- RORO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 722
 - Регистриран на: 11.06.2006
 - Местоположение: София бате центъра на....
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
 - Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
 
Ок. мерси ще се радвам ако е така това са просто рутинни почистваниа  но защо ли си мисля/понеже сам шеф на кьрьците/,4е ще излезе нещо по сериозно така ме кара да мисля неработещото моторче на парното и здравиат му "бушон"
			
		
			41 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани