Проблем с бавно загряване
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с бавно загряване
Peter Angelov написа:\MITETO\ DSB написа:При спускане по енерция по наклон и при посточнна работа на парното нямам никакви връщания на стрелката на температурата към по-студено .
При това положение термостата е здал багажа.
Тука си в голяма грешкаАко твоя термостат или по точно кола при спускане или парно сваля стрелката, търси проблема в твоята кола а не в тази на колегата.
На Е31-цата имам този проблем и на пролет ще бъде направена ревия. при нея при продължително спускане ми пада стрелката към студено. Макар че може и да има измама защото тоя V12 е голям чугун. Лятото когато беше 35-38 градуса, като съм карал в града и като изключа мотора и в следващите 3-5 мин. запаля отново стрелката ми мърдаше в дясно към по топъл мотор и аз се притисних но питах на доста места и ми обясниха че е нормално с тоя мотор, задържа се голямо количество горещ антифриз в мотора и датчика за момент показва по висока температура. Като запаля и завърти виското и помпата всичко си идва на мястото.
Проблема с моята кола го реших миналата зима.


пп.Защо реши че говоря на изуст.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
Днес при околна температура 3,5 градуса , от кв.Редута на студена кола , до Ромпетрол-а в Дружба с нормално каране и пуснато парно на 22градуса на автоматичен режим , стрелката на температурата се вдигна точна на делението което е между синьото поле и изправената стрелка (на Е39 има само 1 чертичка между синьото и изправената стрелка).
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Проблем с бавно загряване
аз имах проблем с мойта кола само дето не ми стана лошо
,смених си термостата - задължително при покупка на нова кола/някоя ръка/,лично от магазина си поръчах термостат за колата -година и пр.. е шибам го в двг с указаната посока и се почна караш в града - загрява когат си ще. Виско ,радиятор ,водна помпа и накрая излезе ,че в магазина не са ми дали термостат с определените за колата ГРАДОСИ. и отново си купих ,но с параметри посочени за колата и след като го ръгнах всичко си дойде разликата в термостатите бе 8 градуса. Грешка на продавача , но дървото си остана за мен.

- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Проблем с бавно загряване
По-горе втемата ти го написах
Все пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с бавно загряване
BMario написа:По-горе втемата ти го написахВсе пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.
Aма го има момента че ако термостата е с пластмасов корпус, е силно препоръчително и корпуса да се смени защото може да се спука при монтаж/демонтаж.
За това винаги съм препоръчвал метален корпус от Б28, който м-у другото пасва на М50 също, че иначе ядовете са големи.
За да няма такива ядове също препоръчах и да се пробва първо без виско щото е и най-лесно


- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
Още един въпрос , днес след като ч следях кога загрява , когато стрелакта на температурата беше на делението между синята зона и изправена стрелка (единственото при Е39) когато пипнах горния маркуч на радиатора ми се стори топъл , т.е. термостата беше май отворил , това така ли трябва да бъде или май термостата отваря рано ! Днес бях в движение и неможех да ги наблюдава подробно тези неща , но утре ще я запаля на място и докато загрее докато изправи стрелката ще следя колко е топъл горния маркуч !
Реално въпроса ми е горния маркуч на радиатора трябва да е напълно студено докато не изправи стрелката на температурата нали ?
Реално въпроса ми е горния маркуч на радиатора трябва да е напълно студено докато не изправи стрелката на температурата нали ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с бавно загряване
днеска това и ти обяснявах на ЛС - системата е така мотор-помпа-радиатор-термостат
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Проблем с бавно загряване
чичо, как да ти обясня че след като стои в работна температура и не слиза надолу, значи термостата си върши работата и затваря като усети студено и отваря после като се постопли водата, и просто виското е включено да охлажда прекалено много и тормози загряването...
uote="_65536_kb_sec_"]днеска това и ти обяснявах на ЛС - системата е така мотор-помпа-радиатор-термостат
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.[/quote]
Е тука показа вече някви знания, чичовото!
uote="_65536_kb_sec_"]днеска това и ти обяснявах на ЛС - системата е така мотор-помпа-радиатор-термостат
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.[/quote]
Е тука показа вече някви знания, чичовото!
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
Просто утре ще се опитам да видя в какво положение отваря термостата според топлината на този маркуч и в каква позиция е стрелката в момента на стопляне на маркуча
Ще стане ли или пак няма да е особено достоверна информация ?

Ще стане ли или пак няма да е особено достоверна информация ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с бавно загряване
el_nino написа:Просто утре ще се опитам да видя в какво положение отваря термостата според топлината на този маркуч и в каква позиция е стрелката в момента на стопляне на маркуча![]()
Ще стане ли или пак няма да е особено достоверна информация ?
ми ориентир ще да е ако не друго

При мен конкретно е така: около края на синьото се усеща лека топлина в маркуча, която с времето се усилва, бавничко, и когато отвори вече се усеща как тръгва горещата вода.

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с бавно загряване
моята е със заварено виско 12кила антифриз и за 6 километра при студен мотор си отива на работната си температура 12 без една и не мърда така че и аз съм за термостат
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем с бавно загряване
\MITETO\ DSB написа:Да несъм прочел правилно грешката е моя.
Е нищо де


- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
Днес свалих виското и покарах колата без него докато загрее , резултата никаква промяна в времето за загряване на двигателя Т.е. проблема си остава на лице - термостат или водна помпа ?
Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?
Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани