Проблем с бавно загряване

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от \MITETO\ DSB » 28 Окт 2010, 16:50

Peter Angelov написа:
\MITETO\ DSB написа:
При спускане по енерция по наклон и при посточнна работа на парното нямам никакви връщания на стрелката на температурата към по-студено .

При това положение термостата е здал багажа.


Тука си в голяма грешка :D Ако твоя термостат или по точно кола при спускане или парно сваля стрелката, търси проблема в твоята кола а не в тази на колегата.

На Е31-цата имам този проблем и на пролет ще бъде направена ревия. при нея при продължително спускане ми пада стрелката към студено. Макар че може и да има измама защото тоя V12 е голям чугун. Лятото когато беше 35-38 градуса, като съм карал в града и като изключа мотора и в следващите 3-5 мин. запаля отново стрелката ми мърдаше в дясно към по топъл мотор и аз се притисних но питах на доста места и ми обясниха че е нормално с тоя мотор, задържа се голямо количество горещ антифриз в мотора и датчика за момент показва по висока температура. Като запаля и завърти виското и помпата всичко си идва на мястото.

Проблема с моята кола го реших миналата зима. :wave: Точно при спускане стрелката на температурата ми се връщаше след като смених термостата всичко се орави. :yes:
пп.Защо реши че говоря на изуст. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от cod-cdbp » 28 Окт 2010, 18:09

Мите, човека каза че при спускане няма проблеми, за това.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от \MITETO\ DSB » 28 Окт 2010, 20:24

Да несъм прочел правилно грешката е моя. :oops:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от el_nino » 28 Окт 2010, 20:38

Днес при околна температура 3,5 градуса , от кв.Редута на студена кола , до Ромпетрол-а в Дружба с нормално каране и пуснато парно на 22градуса на автоматичен режим , стрелката на температурата се вдигна точна на делението което е между синьото поле и изправената стрелка (на Е39 има само 1 чертичка между синьото и изправената стрелка).
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от daka1972 » 28 Окт 2010, 20:54

аз имах проблем с мойта кола само дето не ми стана лошо :( ,смених си термостата - задължително при покупка на нова кола/някоя ръка/,лично от магазина си поръчах термостат за колата -година и пр.. е шибам го в двг с указаната посока и се почна караш в града - загрява когат си ще. Виско ,радиятор ,водна помпа и накрая излезе ,че в магазина не са ми дали термостат с определените за колата ГРАДОСИ. и отново си купих ,но с параметри посочени за колата и след като го ръгнах всичко си дойде разликата в термостатите бе 8 градуса. Грешка на продавача , но дървото си остана за мен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от BMario » 28 Окт 2010, 22:08

По-горе втемата ти го написах :winky: Все пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от cod-cdbp » 29 Окт 2010, 0:34

BMario написа:По-горе втемата ти го написах :winky: Все пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.


Aма го има момента че ако термостата е с пластмасов корпус, е силно препоръчително и корпуса да се смени защото може да се спука при монтаж/демонтаж.
За това винаги съм препоръчвал метален корпус от Б28, който м-у другото пасва на М50 също, че иначе ядовете са големи.
За да няма такива ядове също препоръчах и да се пробва първо без виско щото е и най-лесно :ok:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от el_nino » 29 Окт 2010, 1:11

Още един въпрос , днес след като ч следях кога загрява , когато стрелакта на температурата беше на делението между синята зона и изправена стрелка (единственото при Е39) когато пипнах горния маркуч на радиатора ми се стори топъл , т.е. термостата беше май отворил , това така ли трябва да бъде или май термостата отваря рано ! Днес бях в движение и неможех да ги наблюдава подробно тези неща , но утре ще я запаля на място и докато загрее докато изправи стрелката ще следя колко е топъл горния маркуч !

Реално въпроса ми е горния маркуч на радиатора трябва да е напълно студено докато не изправи стрелката на температурата нали ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от cod-cdbp » 29 Окт 2010, 1:16

днеска това и ти обяснявах на ЛС - системата е така мотор-помпа-радиатор-термостат
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от kokali praa vsiakvi » 29 Окт 2010, 1:27

чичо, как да ти обясня че след като стои в работна температура и не слиза надолу, значи термостата си върши работата и затваря като усети студено и отваря после като се постопли водата, и просто виското е включено да охлажда прекалено много и тормози загряването...

uote="_65536_kb_sec_"]днеска това и ти обяснявах на ЛС - системата е така мотор-помпа-радиатор-термостат
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.[/quote]
Е тука показа вече някви знания, чичовото!
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от el_nino » 29 Окт 2010, 1:28

Просто утре ще се опитам да видя в какво положение отваря термостата според топлината на този маркуч и в каква позиция е стрелката в момента на стопляне на маркуча ;)

Ще стане ли или пак няма да е особено достоверна информация ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от cod-cdbp » 29 Окт 2010, 1:30

el_nino написа:Просто утре ще се опитам да видя в какво положение отваря термостата според топлината на този маркуч и в каква позиция е стрелката в момента на стопляне на маркуча ;)

Ще стане ли или пак няма да е особено достоверна информация ?


ми ориентир ще да е ако не друго 8)
При мен конкретно е така: около края на синьото се усеща лека топлина в маркуча, която с времето се усилва, бавничко, и когато отвори вече се усеща как тръгва горещата вода.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от golov_bg » 29 Окт 2010, 9:50

моята е със заварено виско 12кила антифриз и за 6 километра при студен мотор си отива на работната си температура 12 без една и не мърда така че и аз съм за термостат
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от Peter Angelov » 29 Окт 2010, 11:03

\MITETO\ DSB написа:Да несъм прочел правилно грешката е моя. :oops:


Е нищо де :D :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Проблем с бавно загряване

Мнение от el_nino » 29 Окт 2010, 13:27

Днес свалих виското и покарах колата без него докато загрее , резултата никаква промяна в времето за загряване на двигателя Т.е. проблема си остава на лице - термостат или водна помпа ?
Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook