Проблем с бавно загряване
Модератор: Технически модератори
			46 мнения
			 • Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
 http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с бавно загряване
Peter Angelov написа:\MITETO\ DSB написа:При спускане по енерция по наклон и при посточнна работа на парното нямам никакви връщания на стрелката на температурата към по-студено .
При това положение термостата е здал багажа.
Тука си в голяма грешкаАко твоя термостат или по точно кола при спускане или парно сваля стрелката, търси проблема в твоята кола а не в тази на колегата.
На Е31-цата имам този проблем и на пролет ще бъде направена ревия. при нея при продължително спускане ми пада стрелката към студено. Макар че може и да има измама защото тоя V12 е голям чугун. Лятото когато беше 35-38 градуса, като съм карал в града и като изключа мотора и в следващите 3-5 мин. запаля отново стрелката ми мърдаше в дясно към по топъл мотор и аз се притисних но питах на доста места и ми обясниха че е нормално с тоя мотор, задържа се голямо количество горещ антифриз в мотора и датчика за момент показва по висока температура. Като запаля и завърти виското и помпата всичко си идва на мястото.
Проблема с моята кола го реших миналата зима.
 Точно при спускане стрелката на температурата ми се връщаше след като смених термостата всичко се орави.
  Точно при спускане стрелката на температурата ми се връщаше след като смених термостата всичко се орави.  
 пп.Защо реши че говоря на изуст.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
 http://prntscr.com/c056ee
- el_nino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
Днес при околна температура 3,5 градуса , от кв.Редута на студена кола , до Ромпетрол-а в Дружба с нормално каране и пуснато парно на 22градуса на автоматичен режим , стрелката на температурата се вдигна точна на делението което е между синьото поле и изправената стрелка (на Е39 има само 1 чертичка между синьото и изправената стрелка).
			- daka1972
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Проблем с бавно загряване
аз имах проблем с мойта кола само дето не ми стана лошо   ,смених си термостата - задължително при покупка на нова кола/някоя ръка/,лично от магазина си поръчах термостат за колата -година и пр.. е шибам го в двг с указаната посока и се почна караш в града - загрява когат си ще. Виско ,радиятор ,водна помпа и накрая излезе ,че в магазина не са ми дали термостат с определените за колата ГРАДОСИ. и отново си купих ,но с параметри посочени за колата и след като го ръгнах всичко си дойде разликата в термостатите бе 8 градуса. Грешка на продавача , но дървото си остана за мен.
 ,смених си термостата - задължително при покупка на нова кола/някоя ръка/,лично от магазина си поръчах термостат за колата -година и пр.. е шибам го в двг с указаната посока и се почна караш в града - загрява когат си ще. Виско ,радиятор ,водна помпа и накрая излезе ,че в магазина не са ми дали термостат с определените за колата ГРАДОСИ. и отново си купих ,но с параметри посочени за колата и след като го ръгнах всичко си дойде разликата в термостатите бе 8 градуса. Грешка на продавача , но дървото си остана за мен.
			
		 ,смених си термостата - задължително при покупка на нова кола/някоя ръка/,лично от магазина си поръчах термостат за колата -година и пр.. е шибам го в двг с указаната посока и се почна караш в града - загрява когат си ще. Виско ,радиятор ,водна помпа и накрая излезе ,че в магазина не са ми дали термостат с определените за колата ГРАДОСИ. и отново си купих ,но с параметри посочени за колата и след като го ръгнах всичко си дойде разликата в термостатите бе 8 градуса. Грешка на продавача , но дървото си остана за мен.
 ,смених си термостата - задължително при покупка на нова кола/някоя ръка/,лично от магазина си поръчах термостат за колата -година и пр.. е шибам го в двг с указаната посока и се почна караш в града - загрява когат си ще. Виско ,радиятор ,водна помпа и накрая излезе ,че в магазина не са ми дали термостат с определените за колата ГРАДОСИ. и отново си купих ,но с параметри посочени за колата и след като го ръгнах всичко си дойде разликата в термостатите бе 8 градуса. Грешка на продавача , но дървото си остана за мен.- BMario
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Проблем с бавно загряване
По-горе втемата ти го написах  Все пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.
 Все пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.
			 Все пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.
 Все пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
		- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с бавно загряване
BMario написа:По-горе втемата ти го написахВсе пак започни от свляне на термостата.Рботата е лесна.Най-много час.Аи в сервиз не ми се вярва да ти вземат много пари за тази работа.
Aма го има момента че ако термостата е с пластмасов корпус, е силно препоръчително и корпуса да се смени защото може да се спука при монтаж/демонтаж.
За това винаги съм препоръчвал метален корпус от Б28, който м-у другото пасва на М50 също, че иначе ядовете са големи.
За да няма такива ядове също препоръчах и да се пробва първо без виско щото е и най-лесно


- el_nino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
Още един въпрос , днес след като ч следях кога загрява , когато стрелакта на температурата беше на делението между синята зона и изправена стрелка (единственото при Е39) когато пипнах горния маркуч на радиатора ми се стори топъл , т.е. термостата беше май отворил , това така ли трябва да бъде или май термостата отваря рано ! Днес бях в движение и неможех да ги наблюдава подробно тези неща , но утре ще я запаля на място и докато загрее докато изправи стрелката ще следя колко е топъл горния маркуч ! 
Реално въпроса ми е горния маркуч на радиатора трябва да е напълно студено докато не изправи стрелката на температурата нали ?
			Реално въпроса ми е горния маркуч на радиатора трябва да е напълно студено докато не изправи стрелката на температурата нали ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с бавно загряване
днеска това и ти обяснявах на ЛС - системата е така мотор-помпа-радиатор-термостат
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.
			реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Проблем с бавно загряване
чичо, как да ти обясня че след като стои в работна температура и не слиза надолу, значи термостата си върши работата и затваря като усети студено и отваря после като се постопли водата, и просто виското е включено да охлажда прекалено много и тормози загряването...
uote="_65536_kb_sec_"]днеска това и ти обяснявах на ЛС - системата е така мотор-помпа-радиатор-термостат
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.[/quote]
Е тука показа вече някви знания, чичовото!
			uote="_65536_kb_sec_"]днеска това и ти обяснявах на ЛС - системата е така мотор-помпа-радиатор-термостат
реално има някакво затопляне на водата в маркуча макар и минимално при неотворил термостат.
Пък и при вашите коли имате един маркуч към задния край на главата който не му схващам идеята каква е да циркулира вода покрай всмукателите, така че и от там има някакво топлене евентуално.[/quote]
Е тука показа вече някви знания, чичовото!
Жените биват два вида : 1. Слабички    2. Убавки...  И с броя на цилиндрите е подобно ...

		
- el_nino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
Просто утре ще се опитам да видя в какво положение отваря термостата според топлината на този маркуч и в каква позиция е стрелката в момента на стопляне на маркуча  
 
Ще стане ли или пак няма да е особено достоверна информация ?
			 
 Ще стане ли или пак няма да е особено достоверна информация ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с бавно загряване
el_nino написа:Просто утре ще се опитам да видя в какво положение отваря термостата според топлината на този маркуч и в каква позиция е стрелката в момента на стопляне на маркуча
Ще стане ли или пак няма да е особено достоверна информация ?
ми ориентир ще да е ако не друго
 
 При мен конкретно е така: около края на синьото се усеща лека топлина в маркуча, която с времето се усилва, бавничко, и когато отвори вече се усеща как тръгва горещата вода.

- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с бавно загряване
моята е със заварено виско 12кила антифриз и за 6 километра при студен мотор си отива на работната си температура 12 без една и не мърда така че и аз съм за термостат
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем с бавно загряване
\MITETO\ DSB написа:Да несъм прочел правилно грешката е моя.
Е нищо де
 
  
- el_nino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с бавно загряване
Днес свалих виското и покарах колата без него докато загрее , резултата никаква промяна в времето за загряване на двигателя  Т.е. проблема си остава на лице - термостат или водна помпа ? 
Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?
			Кажете как да проверя дали термостата работи правилно без да го свалям от колата ? С пипане на маркучи и т.н. ?
			46 мнения
			 • Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
