Огромен проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- KO3AP
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: Zimnica
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Gina
Огромен проблем
Здравейте, колеги! Имам проблем с BMW-то си 320d 2000 година 136 коня. Проблема е следния колата не пали. Пробвахме с 3 помпи и 3 електроники с нов електронен блок и EWS. Няма високо налягане на дюзите. Когато дам на контакт температурата на таблото се качва до края и едно реле зад жабката цъка с честота.
не знам вече какво да пробвам ако имате идеи, моля споделете. Благодаря.
Вече искам да
или ще се






- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Огромен проблем
KO3AP написа:Здравейте, колеги! Имам проблем с BMW-то си 320d 2000 година 136 коня. Проблема е следния колата не пали. Пробвахме с 3 помпи и 3 електроники с нов електронен блок и EWS. Няма високо налягане на дюзите. Когато дам на контакт температурата на таблото се качва до края и едно реле зад жабката цъка с честота.не знам вече какво да пробвам ако имате идеи, моля споделете. Благодаря.
Вече искам да
или ще се
![]()
Колега, дай малко предистория. Изведнъж е започнала да не пали колата, и сте пробвали със смяна на ГНП, а после и с друго ЕКУ - така ли? От така прочетеното, мога да ти кажа със сигурност, че щом дадеш на контакт и стрелката на температурата отива веднага накрая, това значи че таблото и уредите ти не кореспондират с компютъра. И нали знаеш че EWS-а обикновено върви с чипа за запалването? Той кореспондира с него. Т.е. ако пробвате с друго ЕКУ и EWS ви трябва и чипа за запалването от колата, от която са, отделно синхронизация на другия комп. С оригиналния комп и EWS пак ли така се държи таблото като дадеш на контакт?
- KO3AP
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: Zimnica
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Gina
Re: Огромен проблем
Съжалявам пропусна да кажа, че и ключ смених с EWS-а всичко както си му е реда. Колата имаше проблем с помпата - прословутия транзистор беше гръмнал. Сложихме един IRF3205 и всичко беше ОК, до един ден, в който спря да пали. Първоначално палеше много трудно със старт газ, но стоеше само на обороти натискам педала на газта до края и нищо 1000 оборота. После спря изцяло да пали. Решихме да пробваме с помпа и така сменихме няколко по-точно три. Зацепването е точно - правим го с дорник и цялата процедура по сваляне и качване на помпата трае около един час. Е колата не запали. Сменихме умната дюза - пак не иска. ECU-то е EWS-a и ключа и пак не иска. Пробвам да я вържа с BMW carsoft не иска да се върже в двигателя. Не знам какво да правя вече, моля за помощ!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Огромен проблем
Колега това с 3 помпи и 3 ел. блока.....
щом сменяте помпа тя трябва да се зацепи към ангренажа по строго определен начин за всяка помпа...., а първо се почва от диагностика на самата помпа, замерване на нейни компоненти, преглеждане на механични повреди..... а това с EWS-a е на 99% не нужно. А и както колегата ти е казал само смяна на ЕВС ей така няма да се получи.... така тази кола няма да запали никога 
п.п А високото показание на температурата е че не сте закачили буксата на термодатчика на колата при разкачането на помпата, трябва да смениш майстора


п.п А високото показание на температурата е че не сте закачили буксата на термодатчика на колата при разкачането на помпата, трябва да смениш майстора

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Огромен проблем
ти подгряващи свещи провери ли?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Огромен проблем
katronski_br написа:ти подгряващи свещи провери ли?
A те за какво са му да ги проверява? Това е дизел не е бензин

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Огромен проблем
Колега, щом и на диагностиката не ти намира двигателя - нещо не е наред при връзването на ЕКУ-ЕВС - нещо някъде сте объркали по веригите или по буксите. А върти ли изобщо двигателя без да запали, или не само няма искра, а не завърта изобщо? Според мен намери някой вещ по електрониката да провери всичко. Тия неща не са за обикновен майстор.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Огромен проблем
milennyc написа:katronski_br написа:ти подгряващи свещи провери ли?
A те за какво са му да ги проверява? Това е дизел не е бензин
Те ,колега, са му за да подгряват че да пали, ако не работят значи няма да пали. Именно защото е дизел а не бензин трябва да ги види работят или не, От къде на къде за какво са му да ги проверява???
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Огромен проблем
katronski_br написа:milennyc написа:katronski_br написа:ти подгряващи свещи провери ли?
A те за какво са му да ги проверява? Това е дизел не е бензин
Те ,колега, са му за да подгряват че да пали, ако не работят значи няма да пали. Именно защото е дизел а не бензин трябва да ги види работят или не, От къде на къде за какво са му да ги проверява???








- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Огромен проблем
колко разбирам ти си нямаш и на идея и можеш само да предполагаш и да се изказваш неподготвен.не подгряват винаги а само като е студено акоя е напекло слънцето не подгряват така ли?
според теб на дизела неможе да са му проблем и може и да си пали без свещи така ли? само при бензина??
кажи ми че не разбирам...
според теб на дизела неможе да са му проблем и може и да си пали без свещи така ли? само при бензина??
кажи ми че не разбирам...
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Огромен проблем


Освен ако не живее на Северния полюс, там ще е проблем

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Огромен проблем
при мен беше проблем при 45 градуса на сянка миналата година
смениха ми свещите и проблема си остана
оказа се реленцето им на тези свещи- беше изгоряло
след смяната му взе да си пали идеално
пак повтарям при температура над 40 градуса
смениха ми свещите и проблема си остана
оказа се реленцето им на тези свещи- беше изгоряло
след смяната му взе да си пали идеално
пак повтарям при температура над 40 градуса
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Огромен проблем
Браво на майсторите при 40 градуса, сменят реле на погревни свещи и колата се оправя....



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Огромен проблем
Toва лято една Е46ца не даваше индикация за проблем дори и с 3 изгорели подгревни свещи...предполагам дори и четвъртата да беше дала фира - пак щеше да запали (при три изгорели - от втория оборот пали) - вие сами си правете сметката 

- KO3AP
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: Zimnica
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Gina
Re: Огромен проблем
Като ви слушам не знам какво да си мисля. Какви свещи какви 5 лева бе хора.
Вие знаете ли при колко градуса свещите започват да подгряват??? Ако не знаете вземете и прочетете нещо, че да се научите. За да се изразява компетентно мнение е необходимо да има и малк ознания за нещата, а не да говорим наизуст. Колкото до колата всичко вече е наред. Проблема бе открит и отстранен.

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани