Огромен проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: Zimnica
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Gina

Огромен проблем

Мнение от KO3AP » 19 Авг 2010, 12:01

Здравейте, колеги! Имам проблем с BMW-то си 320d 2000 година 136 коня. Проблема е следния колата не пали. Пробвахме с 3 помпи и 3 електроники с нов електронен блок и EWS. Няма високо налягане на дюзите. Когато дам на контакт температурата на таблото се качва до края и едно реле зад жабката цъка с честота. :banghead: не знам вече какво да пробвам ако имате идеи, моля споделете. Благодаря. :banghead: Вече искам да :driving: или ще се :bang: :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: Огромен проблем

Мнение от Biankonero » 19 Авг 2010, 16:50

KO3AP написа:Здравейте, колеги! Имам проблем с BMW-то си 320d 2000 година 136 коня. Проблема е следния колата не пали. Пробвахме с 3 помпи и 3 електроники с нов електронен блок и EWS. Няма високо налягане на дюзите. Когато дам на контакт температурата на таблото се качва до края и едно реле зад жабката цъка с честота. :banghead: не знам вече какво да пробвам ако имате идеи, моля споделете. Благодаря. :banghead: Вече искам да :driving: или ще се :bang: :bang:


Колега, дай малко предистория. Изведнъж е започнала да не пали колата, и сте пробвали със смяна на ГНП, а после и с друго ЕКУ - така ли? От така прочетеното, мога да ти кажа със сигурност, че щом дадеш на контакт и стрелката на температурата отива веднага накрая, това значи че таблото и уредите ти не кореспондират с компютъра. И нали знаеш че EWS-а обикновено върви с чипа за запалването? Той кореспондира с него. Т.е. ако пробвате с друго ЕКУ и EWS ви трябва и чипа за запалването от колата, от която са, отделно синхронизация на другия комп. С оригиналния комп и EWS пак ли така се държи таблото като дадеш на контакт?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: Zimnica
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Gina

Re: Огромен проблем

Мнение от KO3AP » 19 Авг 2010, 18:12

Съжалявам пропусна да кажа, че и ключ смених с EWS-а всичко както си му е реда. Колата имаше проблем с помпата - прословутия транзистор беше гръмнал. Сложихме един IRF3205 и всичко беше ОК, до един ден, в който спря да пали. Първоначално палеше много трудно със старт газ, но стоеше само на обороти натискам педала на газта до края и нищо 1000 оборота. После спря изцяло да пали. Решихме да пробваме с помпа и така сменихме няколко по-точно три. Зацепването е точно - правим го с дорник и цялата процедура по сваляне и качване на помпата трае около един час. Е колата не запали. Сменихме умната дюза - пак не иска. ECU-то е EWS-a и ключа и пак не иска. Пробвам да я вържа с BMW carsoft не иска да се върже в двигателя. Не знам какво да правя вече, моля за помощ!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Огромен проблем

Мнение от milennyc » 20 Авг 2010, 8:40

Колега това с 3 помпи и 3 ел. блока..... :smoke: щом сменяте помпа тя трябва да се зацепи към ангренажа по строго определен начин за всяка помпа...., а първо се почва от диагностика на самата помпа, замерване на нейни компоненти, преглеждане на механични повреди..... а това с EWS-a е на 99% не нужно. А и както колегата ти е казал само смяна на ЕВС ей така няма да се получи.... така тази кола няма да запали никога :idea:

п.п А високото показание на температурата е че не сте закачили буксата на термодатчика на колата при разкачането на помпата, трябва да смениш майстора :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Огромен проблем

Мнение от katronski_br » 22 Авг 2010, 5:27

ти подгряващи свещи провери ли?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Огромен проблем

Мнение от milennyc » 22 Авг 2010, 7:22

katronski_br написа:ти подгряващи свещи провери ли?


A те за какво са му да ги проверява? Това е дизел не е бензин :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: Огромен проблем

Мнение от Biankonero » 22 Авг 2010, 9:23

Колега, щом и на диагностиката не ти намира двигателя - нещо не е наред при връзването на ЕКУ-ЕВС - нещо някъде сте объркали по веригите или по буксите. А върти ли изобщо двигателя без да запали, или не само няма искра, а не завърта изобщо? Според мен намери някой вещ по електрониката да провери всичко. Тия неща не са за обикновен майстор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Огромен проблем

Мнение от katronski_br » 22 Авг 2010, 16:14

milennyc написа:
katronski_br написа:ти подгряващи свещи провери ли?


A те за какво са му да ги проверява? Това е дизел не е бензин :mhihi:


Те ,колега, са му за да подгряват че да пали, ако не работят значи няма да пали. Именно защото е дизел а не бензин трябва да ги види работят или не, От къде на къде за какво са му да ги проверява???
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Огромен проблем

Мнение от milennyc » 22 Авг 2010, 16:28

katronski_br написа:
milennyc написа:
katronski_br написа:ти подгряващи свещи провери ли?


A те за какво са му да ги проверява? Това е дизел не е бензин :mhihi:


Те ,колега, са му за да подгряват че да пали, ако не работят значи няма да пали. Именно защото е дизел а не бензин трябва да ги види работят или не, От къде на къде за какво са му да ги проверява???


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :kuku: :kuku: :kuku: , така така..... разбираш ги ти тези работи. Само да знаеш че тези свещи не ПОДГРЯВАТ винаги а само под определена температура. Та голяма е разликата в запалителната система на дизела и бензина :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Огромен проблем

Мнение от katronski_br » 22 Авг 2010, 16:34

колко разбирам ти си нямаш и на идея и можеш само да предполагаш и да се изказваш неподготвен.не подгряват винаги а само като е студено акоя е напекло слънцето не подгряват така ли?
според теб на дизела неможе да са му проблем и може и да си пали без свещи така ли? само при бензина??
кажи ми че не разбирам...
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Огромен проблем

Мнение от milennyc » 22 Авг 2010, 16:40

:mhihi: :mhihi:

Освен ако не живее на Северния полюс, там ще е проблем :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Огромен проблем

Мнение от katronski_br » 22 Авг 2010, 17:28

при мен беше проблем при 45 градуса на сянка миналата година
смениха ми свещите и проблема си остана
оказа се реленцето им на тези свещи- беше изгоряло
след смяната му взе да си пали идеално
пак повтарям при температура над 40 градуса
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Огромен проблем

Мнение от milennyc » 22 Авг 2010, 18:18

Браво на майсторите при 40 градуса, сменят реле на погревни свещи и колата се оправя.... :cry: :ok:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Огромен проблем

Мнение от Dimitroff » 22 Авг 2010, 22:34

Toва лято една Е46ца не даваше индикация за проблем дори и с 3 изгорели подгревни свещи...предполагам дори и четвъртата да беше дала фира - пак щеше да запали (при три изгорели - от втория оборот пали) - вие сами си правете сметката 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: Zimnica
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Gina

Re: Огромен проблем

Мнение от KO3AP » 22 Авг 2010, 22:49

Като ви слушам не знам какво да си мисля. Какви свещи какви 5 лева бе хора. :kuku: Вие знаете ли при колко градуса свещите започват да подгряват??? Ако не знаете вземете и прочетете нещо, че да се научите. За да се изразява компетентно мнение е необходимо да има и малк ознания за нещата, а не да говорим наизуст. Колкото до колата всичко вече е наред. Проблема бе открит и отстранен.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook