проблем с охладителната система

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.03.2007

проблем с охладителната система

Мнение от Sa6o1 » 22 Юли 2009, 21:27

следният проблем на една 320и е,че само когато е студена надува маркучите на охл.с-ма.и стават твърди като камак. когато загрее нормално отварям капачката бавно,която е чисто нова докато маркучите омекнат и пак я затягам.паля колата отново и гас.после цял ден маркучите са си нормални.ако е гарнитура не би ли трябвало после пак да ги надуе.благодаря предварително. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: проблем с охладителната система

Мнение от ивчо3 » 23 Юли 2009, 9:11

това може и да помогне.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=158167

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от Sa6o1 » 23 Юли 2009, 14:49

aз предполагам,че това си е нормално.ако имаше някакъв проблем щеше да ги помпа постоянно :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 23 Юли 2009, 14:52

Погрешна тема копирах като линк. Пробвай да обезвъздушиш системата от пробката.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от Sa6o1 » 23 Юли 2009, 15:05

няколко пъти я правя тази процедура ,а и ако има въздух нямаше да има парно а то си духа иако топло.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 23 Юли 2009, 15:13

Термостата можеби?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 23 Юли 2009, 15:15

Значи всичко е в реда на нещата.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от Sa6o1 » 23 Юли 2009, 15:26

има една малка подробност,която забравих да я кажа и тя е,че колата я купих с постоянно зацепено виско ,но си мисля че нямя логика да е от него.Все пак ще го сменя и него с ново и ще ви кажа какъв е резолтата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 24 Юли 2009, 15:34

И си карал през цялото време откакто си я купил с постоянно зацепено виско? Това никога не се прави, освен в случаите когато се налага пътуване по спешност и то за малко километри. След това задължително се сменя виското с ново, защото поврежда водната помпа. Сменай го при първа възможност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

vnbj

Мнение от Makarov 2 » 24 Юли 2009, 16:49

Смени си термостата и хубаво я обезвъздуши като вдигнеш леко предницата нагоре!Между другото и аз карам 320 и докато отвори големия кръг и моите маркучи са твърди и то доста.Ако стрелката по време на шофиране не преминава 90 градуса,значи всичко е ОК.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 24 Юли 2009, 19:08

ивчо3 написа:И си карал през цялото време откакто си я купил с постоянно зацепено виско? Това никога не се прави, освен в случаите когато се налага пътуване по спешност и то за малко километри. След това задължително се сменя виското с ново, защото поврежда водната помпа. Сменай го при първа възможност.

Ако е балансирано виското какво ще и повреди на помпата :?: :winky:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook