Налягане в Маркучите !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Налягане в Маркучите !!!
Колеги преди няколко дена смених радиатор и още някакви дреболий
и сега след запалване,и добре загрята колата пипам маркуча
преди термостата и тоя след термостата и ми се струва,че се надуват
много значи няма твърдост просто се чуства че са си надути
обезвъздушена е колата както трябва 2 пъти дори може всичко да си е нормално но питам понеже не знам .
Споделете на вас до каква степен са надути.
И друго колата си загрява нормално нормално се охлажда няма проблеми само питам дали да очаквам по нататъшен ремонт
и сега след запалване,и добре загрята колата пипам маркуча
преди термостата и тоя след термостата и ми се струва,че се надуват
много значи няма твърдост просто се чуства че са си надути
обезвъздушена е колата както трябва 2 пъти дори може всичко да си е нормално но питам понеже не знам .
Споделете на вас до каква степен са надути.
И друго колата си загрява нормално нормално се охлажда няма проблеми само питам дали да очаквам по нататъшен ремонт

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Налягане в Маркучите !!!
А капачката на радиатора смени ли?
Прочети тази тема, може да ти е от полза.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=155102
Прочети тази тема, може да ти е от полза.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=155102
Последна промяна ивчо3 на 17 Юли 2009, 15:45, променена общо 1 път
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Колега на IS-ката и дават налягане 2 атмосфери на охладителната уретба незнам колко меки очакваш да ти бъдат маркучите при тея 2 бара 

- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
значи капачката си работи отваря си пробвахх е няколко пъти
всичко нормално.
Ами колега не знам колко налягане и дават просто нямам представа
затова питам и колегите с ИС-ките.
всичко нормално.
Ами колега не знам колко налягане и дават просто нямам представа
затова питам и колегите с ИС-ките.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
vanchov написа:Колега на IS-ката и дават налягане 2 атмосфери на охладителната уретба незнам колко меки очакваш да ти бъдат маркучите при тея 2 бара
Тези 2 бара ги дават когато охладителната система е пред пръсване, или с други думи когато двигателя прегрее, водната помпа не работи, изгорели газове в системата и т.н. За да не гръмне като бомба изпускателния клапан на капачката се отваря. Но освен него има и друг клапан, който отваря при много по-ниско налягане отвора, който влиза в горната част на разширителното казанче. Срещу него има и отвор на капачката, свързан с този клапан. Когато уплътнението на този клапан е скъсано, клапана де факто не работи и налягането се повишава прекомерно много, въпреки че е равно, или малко под 2 бара. Такова налягане е вредно за радиатора и е възможно да протече.
Това е екстремно налягане и не е нормално да бъда такова.
Последна промяна ивчо3 на 17 Юли 2009, 16:06, променена общо 1 път
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Добре сега не мога да разбера значи казвам пак
маркучите ми не са като камък твърди или прекалено меки
просто малко по надути стоят като загрее колата нормално ли е
Радиатора ми е здрав с предния като загреее и подам газ
налягането го отваря така е и мисля,че радиатора по принцип е до 2 бара трябва да издържа
маркучите ми не са като камък твърди или прекалено меки
просто малко по надути стоят като загрее колата нормално ли е

Радиатора ми е здрав с предния като загреее и подам газ
налягането го отваря така е и мисля,че радиатора по принцип е до 2 бара трябва да издържа

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Прочети и това: Капачката няма как да я разбереш дали е изправна и за това задължително се сменя. В същност, ако смяташ че може да караш със старата капачка не я сменяй.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F2%EE%F0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F2%EE%F0
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Споко и при мен е така ,на ис-ката и на м43 на един приятел са също толко твърди,все пак маркучите за охладителната са си доста горещи ,а и на м42 извивката е такава че няма как да не са твърди.
При мен не губи антифриз,не прегрява, не меша маслото и водата ,радиятора ми е чисто нов и така .Карай смело и да не ти пука пробвах да видя като пусна климатика дали ще има проблем,но температурата не помръдва.Виското ми е долу горе читаво мисля ,че ще издържи поне до есента пък ще го сменям
При мен не губи антифриз,не прегрява, не меша маслото и водата ,радиятора ми е чисто нов и така .Карай смело и да не ти пука пробвах да видя като пусна климатика дали ще има проблем,но температурата не помръдва.Виското ми е долу горе читаво мисля ,че ще издържи поне до есента пък ще го сменям

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
коелга аз си бях въобразил че 30 ката ми прави това надуване и се оказа че е нормално да са по твърди. ако не може да ги стиснеш с ръка обаче явно има въздух.. поне това каза маистора които я прегледа тогава...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани