Налягане в Маркучите !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 IS
Мечтае да кара: M-power 3.2

Налягане в Маркучите !!!

Мнение от CASIO » 17 Юли 2009, 15:17

Колеги преди няколко дена смених радиатор и още някакви дреболий
и сега след запалване,и добре загрята колата пипам маркуча
преди термостата и тоя след термостата и ми се струва,че се надуват
много значи няма твърдост просто се чуства че са си надути
обезвъздушена е колата както трябва 2 пъти дори може всичко да си е нормално но питам понеже не знам .
Споделете на вас до каква степен са надути.
И друго колата си загрява нормално нормално се охлажда няма проблеми само питам дали да очаквам по нататъшен ремонт :confused:
Господи пази ме от модератора "Mamouk" той е исатински звяр,пребива и наказва хора който не познава !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Налягане в Маркучите !!!

Мнение от ивчо3 » 17 Юли 2009, 15:36

А капачката на радиатора смени ли?
Прочети тази тема, може да ти е от полза.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=155102
Последна промяна ивчо3 на 17 Юли 2009, 15:45, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Мнение от ///Mechov » 17 Юли 2009, 15:40

Колега на IS-ката и дават налягане 2 атмосфери на охладителната уретба незнам колко меки очакваш да ти бъдат маркучите при тея 2 бара :?:


Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 IS
Мечтае да кара: M-power 3.2

Мнение от CASIO » 17 Юли 2009, 15:46

значи капачката си работи отваря си пробвахх е няколко пъти
всичко нормално.
Ами колега не знам колко налягане и дават просто нямам представа
затова питам и колегите с ИС-ките.
Господи пази ме от модератора "Mamouk" той е исатински звяр,пребива и наказва хора който не познава !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Юли 2009, 15:54

vanchov написа:Колега на IS-ката и дават налягане 2 атмосфери на охладителната уретба незнам колко меки очакваш да ти бъдат маркучите при тея 2 бара :?:

Тези 2 бара ги дават когато охладителната система е пред пръсване, или с други думи когато двигателя прегрее, водната помпа не работи, изгорели газове в системата и т.н. За да не гръмне като бомба изпускателния клапан на капачката се отваря. Но освен него има и друг клапан, който отваря при много по-ниско налягане отвора, който влиза в горната част на разширителното казанче. Срещу него има и отвор на капачката, свързан с този клапан. Когато уплътнението на този клапан е скъсано, клапана де факто не работи и налягането се повишава прекомерно много, въпреки че е равно, или малко под 2 бара. Такова налягане е вредно за радиатора и е възможно да протече.
Това е екстремно налягане и не е нормално да бъда такова.
Последна промяна ивчо3 на 17 Юли 2009, 16:06, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 IS
Мечтае да кара: M-power 3.2

Мнение от CASIO » 17 Юли 2009, 15:58

Добре сега не мога да разбера значи казвам пак
маркучите ми не са като камък твърди или прекалено меки
просто малко по надути стоят като загрее колата нормално ли е :(
Радиатора ми е здрав с предния като загреее и подам газ
налягането го отваря така е и мисля,че радиатора по принцип е до 2 бара трябва да издържа :(
Господи пази ме от модератора "Mamouk" той е исатински звяр,пребива и наказва хора който не познава !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Юли 2009, 16:00

Прочети и това: Капачката няма как да я разбереш дали е изправна и за това задължително се сменя. В същност, ако смяташ че може да караш със старата капачка не я сменяй.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F2%EE%F0

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 17 Юли 2009, 17:38

Споко и при мен е така ,на ис-ката и на м43 на един приятел са също толко твърди,все пак маркучите за охладителната са си доста горещи ,а и на м42 извивката е такава че няма как да не са твърди.
При мен не губи антифриз,не прегрява, не меша маслото и водата ,радиятора ми е чисто нов и така .Карай смело и да не ти пука пробвах да видя като пусна климатика дали ще има проблем,но температурата не помръдва.Виското ми е долу горе читаво мисля ,че ще издържи поне до есента пък ще го сменям
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 17 Юли 2009, 17:48

коелга аз си бях въобразил че 30 ката ми прави това надуване и се оказа че е нормално да са по твърди. ако не може да ги стиснеш с ръка обаче явно има въздух.. поне това каза маистора които я прегледа тогава...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 17 Юли 2009, 18:39

Нормално е маркучите да са твърди, все пак е система под налягане

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook