проблем с охладителната система
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с охладителната система
следният проблем на една 320и е,че само когато е студена надува маркучите на охл.с-ма.и стават твърди като камак. когато загрее нормално отварям капачката бавно,която е чисто нова докато маркучите омекнат и пак я затягам.паля колата отново и гас.после цял ден маркучите са си нормални.ако е гарнитура не би ли трябвало после пак да ги надуе.благодаря предварително. 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: проблем с охладителната система
това може и да помогне.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=158167
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=158167
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
И си карал през цялото време откакто си я купил с постоянно зацепено виско? Това никога не се прави, освен в случаите когато се налага пътуване по спешност и то за малко километри. След това задължително се сменя виското с ново, защото поврежда водната помпа. Сменай го при първа възможност.
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
vnbj
Смени си термостата и хубаво я обезвъздуши като вдигнеш леко предницата нагоре!Между другото и аз карам 320 и докато отвори големия кръг и моите маркучи са твърди и то доста.Ако стрелката по време на шофиране не преминава 90 градуса,значи всичко е ОК.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
ивчо3 написа:И си карал през цялото време откакто си я купил с постоянно зацепено виско? Това никога не се прави, освен в случаите когато се налага пътуване по спешност и то за малко километри. След това задължително се сменя виското с ново, защото поврежда водната помпа. Сменай го при първа възможност.
Ако е балансирано виското какво ще и повреди на помпата


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани