ТДС не пали топъл!
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Hacko83 написа:батка, проблема ти е в ГНП-то, тдс-ката има един клапан който зацикля от време на време и когато е топла колата не пали погрева и като не е регулирана сместа пали по трудно и клати ниските обороти.
не позна
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Остави го човека да лее мозък и клапани
Ако не сте сигурни в твърденията си , поне не обърквайте новите колеги .....
От технически форум станахме новобранска говорилня

Ако не сте сигурни в твърденията си , поне не обърквайте новите колеги .....
От технически форум станахме новобранска говорилня

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Здравейте,
колега cecoboy може ли да опишеш след колко време престой колата вече не може да запали когато е топла? Имаш ли теч на гориво. Огледай всички дюзи от горе и виж да ли са сухи.Огледай също маркучетата за обратна нафта да ли сухи. Като спреш някъде огледай се да ли се появява локвичка(от нафта) от долу. Огледай също ГНП'то да ли е сухичко. Миналото лято бях скъсал един маркуч за обратна нафта и когато оставя колата топла повечко от 20-30 мин. запалването беше ужасно, и колкото забелязвам по напрежението на борда(скрита функция 9 която показва напражението на акумулатора) когато колата е топла не се включва помпата в резервуара и не подкачва нафта(може и да грешка за това мнение), докато истине(като влезе в синята зона) и тогава с 2 пъти подкачване на нафтата си палеше от раз. След запалването как е дима от аспуха?
Писал си че след минута някъде се нормализира. Как са подгревните свещи и дюзите?
Може ли да опишеш след ремонта какво е сменено?
Поздрави
колега cecoboy може ли да опишеш след колко време престой колата вече не може да запали когато е топла? Имаш ли теч на гориво. Огледай всички дюзи от горе и виж да ли са сухи.Огледай също маркучетата за обратна нафта да ли сухи. Като спреш някъде огледай се да ли се появява локвичка(от нафта) от долу. Огледай също ГНП'то да ли е сухичко. Миналото лято бях скъсал един маркуч за обратна нафта и когато оставя колата топла повечко от 20-30 мин. запалването беше ужасно, и колкото забелязвам по напрежението на борда(скрита функция 9 която показва напражението на акумулатора) когато колата е топла не се включва помпата в резервуара и не подкачва нафта(може и да грешка за това мнение), докато истине(като влезе в синята зона) и тогава с 2 пъти подкачване на нафтата си палеше от раз. След запалването как е дима от аспуха?
Писал си че след минута някъде се нормализира. Как са подгревните свещи и дюзите?
Може ли да опишеш след ремонта какво е сменено?
Поздрави
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Ей това са правилните въпроси, браво на колегата (четкаа) 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани