ТДС не пали топъл!
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
ТДС не пали топъл!
Здравейте колеги съжалявам за баналния въпрос знам че много е писано аз също включително съм споделял опит,но сега се сблъсквам пак и не знам какво да правя!Ситуацията е следната: Още като си взех колата имаше проблем с топлия старт.Занесох я в местния сервиз на БМВ и там ми обясниха че веригата на ангренажа ми е много хлабава и за това не пали.Предожиха ми вариянт чрез леко завъртане на помпата да компенсират хлабавата верига и съответно се получи може би 6 месеца нямах никакъв проблем ,след това пак се появи пак отидох и пак така и отново се оправи но ми казаха че вече наистина трябва да сменя веригата щото вече не можело да се компенсира със завъртане!Аз обаче карах още доста и съответно скъсах верига и може да предположите какво стана ...клапани,глава и т.н. Помислих че поне вече няма да го има този проблем щото нали нова верига но уви!Работата е много зле правих си ремонта при един не много кадърен майстор който не ми беше зацепил добре ГНП-то размествал му е електронната центровка и ходих при друг който твърди че е направил перфектна центровка!Сега сутрин пали сравнително добре подгрявам два пъти и пали бързо но минава може би 1 минута докато мотора си нормализира работата.Това се търпи но като мине синята зона и като спре да включва подгрева направо ужас ако е близо до синьото даже някой път ми пада акумулатора докато запали!Майстора ми предложи по някакъв начин да накара колата всеки път да пуска подгрева и щяла да пали винаги!Досега не бях чувал за подобен начин за решаване на проблема.Някой правил ли е нещо подобно има ли ефект или някакви минуси!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Нещо съвсем са ти ос*али мотора.
Явно ни центровка е като хората нито па са го събрали добре.
Не си казал в кой град си за да те насочиме към някой по читав сервиз.
Явно ни центровка е като хората нито па са го събрали добре.
Не си казал в кой град си за да те насочиме към някой по читав сервиз.

Да ти кажа тези от русе май за нищо не стават
На 04.07.2008 тръгвам от берлин за бг и на дунав мост ми блокира колелото рено меган 2002г на 05.07.2008 в 6 вечерта намирам сервиз в русе оставам му колата (защото е събота пребираме един приятел) и в понеделник чакам да ми се обади да ми каже за какво става въпрос оказа се рейка комплект дискове лагери абе всичко сменя оставям му 800 лв и си трагвам и така до малко преди габрово на един завои колата загуби управление аз на ляво тя на право резултата 3 пъте през таван и един път през капак.Излизам нищо ми няма ама колата за скрап я дадох обаче ако отида до русе този ще го гипсирам минимум година
- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
!Майстора ми предложи по някакъв начин да накара колата всеки път да пуска подгрева и щяла да пали винаги!Досега не бях чувал за подобен начин за решаване на проблема.Някой правил ли е нещо подобно има ли ефект или някакви минуси!
колега,аз сам така, просто маистора ми откачи буксата за подгрева и сега подгрева всеки пат като дам на контакт.каза ми че не е проблем,показа ми каде е и ако си реша проблема да си го вклуча както си требва да е.Но това не е решение на проблема,само временно положение.
колега,аз сам така, просто маистора ми откачи буксата за подгрева и сега подгрева всеки пат като дам на контакт.каза ми че не е проблем,показа ми каде е и ако си реша проблема да си го вклуча както си требва да е.Но това не е решение на проблема,само временно положение.
- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Работата е много зле правих си ремонта при един не много кадърен майстор който не ми беше зацепил добре ГНП-то размествал му е електронната центровка и ходих при друг който твърди че е направил перфектна центровка!Сега сутрин пали сравнително добре подгрявам два пъти и пали бързо но минава може би 1 минута докато мотора си нормализира работата.Това се търпи но като мине синята зона и като спре да включва подгрева направо ужас ако е близо до синьото даже някой път ми пада акумулатора докато запали!
Савета ми е някои от колегите по компетентни по вапроса да те упати кам сервиз или колега които да ти погледне качествено колата,по мое не -много компетентно мнение проблема ти е в центровка на (гнп).
Савета ми е някои от колегите по компетентни по вапроса да те упати кам сервиз или колега които да ти погледне качествено колата,по мое не -много компетентно мнение проблема ти е в центровка на (гнп).
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
момчета тоя филм с принудителния подгрев се откажете от него или ако ще го правите продавайте колата нищо хубаво не ви чака след това относно колегата който е сменял вериги и така нататък да отива в сервиза и да прави рекламация или да му оправят колата или да му връщат парите срамота е при нови вериги и всичко останало сменено да му слагат принудителен подгрев или помпата не е центрована като хората или мотора не е зацепен както трябва малко вероятно е гнп-то да се ебава и другото нормално работещ тдс подгрява един път палите и това е няма такива 1 минута да се нормализира или да загрее за да работи нормално при проблеми със студения старт проблемите са основно свещи реле на подгрев издухан мотор ама малко вероятно или клапан на горивото да не държи налягане
labour написа:!Майстора ми предложи по някакъв начин да накара колата всеки път да пуска подгрева и щяла да пали винаги!Досега не бях чувал за подобен начин за решаване на проблема.Някой правил ли е нещо подобно има ли ефект или някакви минуси!
колега,аз сам така, просто маистора ми откачи буксата за подгрева и сега подгрева всеки пат като дам на контакт.каза ми че не е проблем,показа ми каде е и ако си реша проблема да си го вклуча както си требва да е.Но това не е решение на проблема,само временно положение.
Колега моля те покажи ми ако ти е възможно къде точно е тази букса че в близките 1-2 седмици не ми се очертава възможност да я заведа на майстор, а пътувам извън града и всеки път като трябва да спра за нещо се моля после да запали преди да ми падне акумулатора!Даже ми се е случвало да чакам 1 час да истине мотора за да съм сигурен че ще запаля щото ми се беше почти скапал акумулатора!Аз също мисля че проблеа е в центровката и със сигурност няма да я оставя така но е поне едно временно решение, че до тогава може и стартер да хвърля някъде!
- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
точно под 4-та траба на колектора до подгреващтата свещт.http://picbg.net/img.php?file=aa06e97113989461.JPG
- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
при него няма да стане така защото той е с по новия датчик който е сдвоен тоест дава инфо на 2 отделни модула и не си карайте така колите с откачени датичици шашкате компютъра после ще берете ядове
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
Имах същия проблем и мислех, че ми е от подкачващата помпа отзад в резервоара (някои път от това се получава проблема), но уви смених я и същата работа, между другото ако на някои му трябва имам работеща перфекно
. При мен проблема се оказа в нафтовата помпа.Неми се купуваше нова щото мн пари и я дадох на един майстор, той я отваря вътре и сменя някви части имало износени и се оправи паленето
дано да съм помогнал щото съм минал по тоз път и знам кви ядове са 



След този пост,няма какво повече да се напише по тази тема.vld написа:Нещо съвсем са ти ос*али мотора.
Явно ни центровка е като хората нито па са го събрали добре.
Не си казал в кой град си за да те насочиме към някой по читав сервиз.
Относно ''принудителното подряване'':
1-во става много лесно-прекъсва се датчика,намиращ се на главата и даващ инфо на дде за температурата на мотора;
2-ро Колата ще пали топла,предварението ще е на макс. и всеки момент очаквате късане на верига,защото вече е прекалено разтеглена;
3-то Колата започва да пали топла,НЕ защото се включват подгрежащите свещи,А защото компютъра ''цъка'' повече аванс-мисли си че мотора е студен;
4-то-НЕ го правете

Мисля,че на колегата са му сложили верига втора ръка,а може и фалшиви да има вече

- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Georgiev BMW написа:Имах същия проблем и мислех, че ми е от подкачващата помпа отзад в резервоара (някои път от това се получава проблема), но уви смених я и същата работа, между другото ако на някои му трябва имам работеща перфекно. При мен проблема се оказа в нафтовата помпа.Неми се купуваше нова щото мн пари и я дадох на един майстор, той я отваря вътре и сменя някви части имало износени и се оправи паленето
дано да съм помогнал щото съм минал по тоз път и знам кви ядове са
здр. относно помпата на колко пари е че сигурно моята е изгоряла
King Regards, 0888 750 222
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани