ТДС не пали топъл!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

ТДС не пали топъл!

Мнение от cecoboy » 23 Фев 2009, 22:59


Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Hacko83 » 05 Мар 2009, 0:23

батка, проблема ти е в ГНП-то, тдс-ката има един клапан който зацикля от време на време и когато е топла колата не пали погрева и като не е регулирана сместа пали по трудно и клати ниските обороти. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 05 Мар 2009, 9:01

Ако се полее с вода и се охлади ГНП-то,проблема не е в този клапан,а в самите нагнетателни и дозиращи елементи.Все пак съм сигурен,че машината си е и на бая километри,да речем на 400(хиляди ,естествено) :roll: Един колега в алфа-форума със 164-ка имаше подобен проблем с ГНП-то.
Alfa 164TD Super'93


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 05 Мар 2009, 18:25

Колеги за кой клапан говорите :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 05 Мар 2009, 18:45

Hacko83 написа:батка, проблема ти е в ГНП-то, тдс-ката има един клапан който зацикля от време на време и когато е топла колата не пали погрева и като не е регулирана сместа пали по трудно и клати ниските обороти. ;)


не позна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Мар 2009, 20:15

Остави го човека да лее мозък и клапани :mhihi:
Ако не сте сигурни в твърденията си , поне не обърквайте новите колеги .....
От технически форум станахме новобранска говорилня :|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 05 Мар 2009, 22:29

:clap:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 05 Мар 2009, 22:34

:dummy: :dunno: :box: :ranting: :have one:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 05 Мар 2009, 23:49

Здравейте,
колега cecoboy може ли да опишеш след колко време престой колата вече не може да запали когато е топла? Имаш ли теч на гориво. Огледай всички дюзи от горе и виж да ли са сухи.Огледай също маркучетата за обратна нафта да ли сухи. Като спреш някъде огледай се да ли се появява локвичка(от нафта) от долу. Огледай също ГНП'то да ли е сухичко. Миналото лято бях скъсал един маркуч за обратна нафта и когато оставя колата топла повечко от 20-30 мин. запалването беше ужасно, и колкото забелязвам по напрежението на борда(скрита функция 9 която показва напражението на акумулатора) когато колата е топла не се включва помпата в резервуара и не подкачва нафта(може и да грешка за това мнение), докато истине(като влезе в синята зона) и тогава с 2 пъти подкачване на нафтата си палеше от раз. След запалването как е дима от аспуха?
Писал си че след минута някъде се нормализира. Как са подгревните свещи и дюзите?
Може ли да опишеш след ремонта какво е сменено?
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 06 Мар 2009, 0:38

Ей това са правилните въпроси, браво на колегата (четкаа) :D
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook