Проблем сьс стрелката ......
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем сьс стрелката ......
-Става вьпрос за Е36(325).Днес ме изненеда по следния на4ин-давам на контакт ,да запаля,и стрелката ,която измеврва нивото на бензина в резервоара,ми отиде на МAX и като 4е ли залепна там(а в резервоара я има 10 литра,я не).В движение,на контакт-няма зна4ение-nостоянно седи на максимум.Махнали от контакт,се врьща в на4алото. При теста на таблото не ми дава никакьв проблем-стрелката се движи от единия краи до другия то4но както трябва.Може ли някои да помогне с идея от какво може да е.Благодаря ви предварително........A, сетих се ,4е миналата седмиза отварях таблото ,да си слагам рингове-не вярвам да има врьзка,ама все пак....
Impossible is nothing !!!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
О4аквах някои да напише нещо от сорта,но ти ми надмина вси4ки о4аквания-само 18 мин. ти трябваха за да го измислиш,а имаики предвид последните ти постове си мисля,4е този пат направо се надмина.
Така4е ако можеш да помогнеш-помогни,ако ли не,си пресьхваи шишетата и впе4етляваи шуменки с 4увството си за хумор.





Impossible is nothing !!!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
По принцип като пипаш по таблото - ако не си го направил както трябва - винаги стават странни работи. За всеки случай провери кабелите и куплунзите от датчика на резервора до таблото.
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=12382
Само ще допълня - при мен проблема се появи, когато останаха малко литри в резервоара/7-8/. Напълних го повече от половината и проблема изчезна. Сега съм на около 20 литра и все още го няма. Аз не можах, ако ти установиш от какво е, драсни едно ЛС.
Само ще допълня - при мен проблема се появи, когато останаха малко литри в резервоара/7-8/. Напълних го повече от половината и проблема изчезна. Сега съм на около 20 литра и все още го няма. Аз не можах, ако ти установиш от какво е, драсни едно ЛС.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Ами за сьжаление положението си е сьщото-седи си на МАКС и не помрьдва.Днес изкарах таблото-вси4ко си е видимо наред(нямам кола ,на която да не сам и сменял поне три пьти ринговете-не ми се вярва да е от вьтре,а и теста си го прави както трябва).Сипах 20 литра бензин-сьщото.Дава някаде на маса и то постоянно.Ако е студена споика ще се разхожда много стрелката,докато при мен тя залепя на макс.Просто незнам от каде да я по4вам 

Impossible is nothing !!!
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
бях чувал, че като се откачи таблото, после имало значение в какъв ред ще закачиш кабелите обратно (там влизат сигнали от мотроник-а и от къде ли още не)... можеш да пробваш да го разкачиш пак и да го закачиш отново (аз лично съм го откачал моето и после закачах кабелите първо най-левия и т.н. до най десния и после всичко си работеше ОК)
let the BMW be with you
val написа:бях чувал, че като се откачи таблото, после имало значение в какъв ред ще закачиш кабелите обратно (там влизат сигнали от мотроник-а и от къде ли още не)... можеш да пробваш да го разкачиш пак и да го закачиш отново (аз лично съм го откачал моето и после закачах кабелите първо най-левия и т.н. до най десния и после всичко си работеше ОК)
е какво общо има таблото с резервоара и сондата
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Ами таблото мери сигнала от датчика и ти показва колко бензин има - от това по-общо - незнам. А иначе, когато таблото се сваля, особенно ако акумулатора не е откачен - 100% грижи после.
- kostadin iantchev
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29.11.2004
Разкачи буксата на резероара и подай на контакт и ако падне стрелката значи сондата е сдала ако не то някой кабел е замасил.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани