Настройване на обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
theraven_nz написа:
Ей тая врътка я развърташ малко при запален двигател и си регулираш оборотите. Сума глупости се изписаха за няма нищо.

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Колеги точно се опитах да ибясня, че аз нямам такова моторче за празен ход.То има ама е по различно, НЯМА МАРКУЧИ КОИТО ВЛИЗАТ В НЕГО, а то самото е прикрепено към смукателния колектор, както обясних по горе.И моя мотор се води М43 97 година.Това се опитвам да обясня че явно има малки разлики при различните години.На един приятел съшто е М43 ама е 94г. и неговото е от нормалните дето влизат два маркуча в него и една букса.
- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
Моите обороти също са ниски само че от дюзите.Много са зацапани подават по на рядко бензин пък по повече.Не мисля да ги чистя ами направо ще ги сменям.Въпросът ми е дали това с жилото може да помогне и в моя случей? и каде е то на 320-ките?
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Колега на мен ми казаха че е това дето е заградено с бяло.
Виж галерията ми че така и не се научих да качвам снимки
Виж галерията ми че така и не се научих да качвам снимки

- BoqnZubarev
- Левскарче
-
- Мнения: 489
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 02` E46 320d
- Детайли за колата: Баничарка
Ozir1S написа:meha написа:batkoto написа:
Та къде е точно стъпковия мотор на М43 97
На много шибано място е. Зад самия мотор откъм предния джам.Nikito_nn написа:Колега на мен ми казаха че е това дето е заградено с бяло.
Виж галерията ми че така и не се научих да качвам снимки![]()
Вие съвсем ме объркахте


Много съм зле технически, за*би





- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Ozir1S написа:meha написа:batkoto написа:theraven_nz написа:
Та къде е точно стъпковия мотор на М43 97
На много шибано място е. Зад самия мотор откъм предния джам.
Стига ве, тоя мотор голям проблем стана

Стъпковото е точно под пълнителният колектор, след дебитомера (долната страна) тръгва един по тънък маркуч от гофрирания ,през него минава въздухът за стъпковото моторче, това е още един ориентир по намирането му.
Хайде със здраве!

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Колега, и аз съм чел и съм гледал снимки и мислех че е там, ама като махнах смукателния колектор да го търся и останах в пълен шах
НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО
и тогава питах едно майсторче и ми каза че е точно това дето съм го заградил с бяло на снимката(в галерията ми) моя мотор е абсолютно същия.пак ще повторя, на един приятел му е М43 94 година и неговито е там кадето казваш и няма такава джаджа отпред
А тоя маркуч дето излиза от гуфрето отива в една кирия дето непомня как се казва
тва дето разпределя горивото ли е не знам, една метална тръба продълговата.Знам че този маркуч трябва да минава през стъпковото моторче и аз така си мислех ама НЕ 





- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Nikito_nn написа:Колега, и аз съм чел и съм гледал снимки и мислех че е там, ама като махнах смукателния колектор да го търся и останах в пълен шахНЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО
и тогава питах едно майсторче и ми каза че е точно това дето съм го заградил с бяло на снимката(в галерията ми) моя мотор е абсолютно същия.пак ще повторя, на един приятел му е М43 94 година и неговито е там кадето казваш и няма такава джаджа отпред
А тоя маркуч дето излиза от гуфрето отива в една кирия дето непомня как се казва
тва дето разпределя горивото ли е не знам, една метална тръба продълговата
За тая "джаджа" отпред си прав ,тя се монтира след 96 год.
Има вероятност майсторчето да не бърка, просто при новата модификация на мотора да са направили регулирането на празния ход през проход до самата дроселова клапа и на М44 мисля е така.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер

Е, интересува ме тая кирийка и тя ли се почиства като стъпковото.Някой ако знае

П.П.Искрените ми извинения към колегата, дето пусна темата, че така малко я завъртях

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
А между другото и аз знам че това с натягането на жилото е временно закърпване и оборотите се регулират от ЕКУ-то
Ето как се чисти при М42
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=454501
Ето и при М50
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
За М43 не можах да намеря нищо но едва ли е различно

Ето как се чисти при М42
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=454501
Ето и при М50
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
За М43 не можах да намеря нищо но едва ли е различно
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани