Настройване на обороти

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 19 Май 2008, 12:25

theraven_nz написа:Изображение

Ей тая врътка я развърташ малко при запален двигател и си регулираш оборотите. Сума глупости се изписаха за няма нищо.




:yes: Благодаря за потвърждението! Имаше логика в тази врътка все пак! Ще я изчакам да позагрее днес и ще ги вдигна понеже на студен двигател в началото нали държи малко по-височки оборотите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 19 Май 2008, 15:18

Колеги точно се опитах да ибясня, че аз нямам такова моторче за празен ход.То има ама е по различно, НЯМА МАРКУЧИ КОИТО ВЛИЗАТ В НЕГО, а то самото е прикрепено към смукателния колектор, както обясних по горе.И моя мотор се води М43 97 година.Това се опитвам да обясня че явно има малки разлики при различните години.На един приятел съшто е М43 ама е 94г. и неговото е от нормалните дето влизат два маркуча в него и една букса.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E39 530d sport

Мнение от Spectral » 20 Май 2008, 0:03

Моите обороти също са ниски само че от дюзите.Много са зацапани подават по на рядко бензин пък по повече.Не мисля да ги чистя ами направо ще ги сменям.Въпросът ми е дали това с жилото може да помогне и в моя случей? и каде е то на 320-ките?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 20 Май 2008, 12:32

batkoto написа:
theraven_nz написа:Изображение


Та къде е точно стъпковия мотор на М43 97 :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 20 Май 2008, 12:34

meha написа:
batkoto написа:
theraven_nz написа:Изображение


Та къде е точно стъпковия мотор на М43 97 :confused:

На много шибано място е. Зад самия мотор откъм предния джам.
Изображение
Деба тия дърти кочини!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 20 Май 2008, 13:40

Колега на мен ми казаха че е това дето е заградено с бяло.
Виж галерията ми че така и не се научих да качвам снимки :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Левскарче
Аватар
Мнения: 489
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 02` E46 320d
Детайли за колата: Баничарка

Мнение от BoqnZubarev » 20 Май 2008, 13:46

Ozir1S написа:
meha написа:
batkoto написа:
Та къде е точно стъпковия мотор на М43 97 :confused:

На много шибано място е. Зад самия мотор откъм предния джам.


Nikito_nn написа:Колега на мен ми казаха че е това дето е заградено с бяло.
Виж галерията ми че така и не се научих да качвам снимки :mhihi:

Вие съвсем ме объркахте :mhihi: Аз си помислих като гледах моя мотор, че се намира на съвсем друго място :mhihi:
Много съм зле технически, за*би :mhihi:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 20 Май 2008, 14:30

Колеги, не твърдя че съм прав,така ми казаха :mhihi: Така че ако някой може да потвърди ще е добре :lol:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 20 Май 2008, 15:42

Ozir1S написа:
meha написа:
batkoto написа:
theraven_nz написа:Изображение


Та къде е точно стъпковия мотор на М43 97 :confused:

На много шибано място е. Зад самия мотор откъм предния джам.


Стига ве, тоя мотор голям проблем стана :mhihi:
Стъпковото е точно под пълнителният колектор, след дебитомера (долната страна) тръгва един по тънък маркуч от гофрирания ,през него минава въздухът за стъпковото моторче, това е още един ориентир по намирането му.
Хайде със здраве! :D
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 20 Май 2008, 16:08

Колега, и аз съм чел и съм гледал снимки и мислех че е там, ама като махнах смукателния колектор да го търся и останах в пълен шах :shock: НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО :shock: и тогава питах едно майсторче и ми каза че е точно това дето съм го заградил с бяло на снимката(в галерията ми) моя мотор е абсолютно същия.пак ще повторя, на един приятел му е М43 94 година и неговито е там кадето казваш и няма такава джаджа отпред ;)А тоя маркуч дето излиза от гуфрето отива в една кирия дето непомня как се казва :mhihi: тва дето разпределя горивото ли е не знам, една метална тръба продълговата.Знам че този маркуч трябва да минава през стъпковото моторче и аз така си мислех ама НЕ ;)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 20 Май 2008, 16:33

Nikito_nn написа:Колега, и аз съм чел и съм гледал снимки и мислех че е там, ама като махнах смукателния колектор да го търся и останах в пълен шах :shock: НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО :shock: и тогава питах едно майсторче и ми каза че е точно това дето съм го заградил с бяло на снимката(в галерията ми) моя мотор е абсолютно същия.пак ще повторя, на един приятел му е М43 94 година и неговито е там кадето казваш и няма такава джаджа отпред ;)А тоя маркуч дето излиза от гуфрето отива в една кирия дето непомня как се казва :mhihi: тва дето разпределя горивото ли е не знам, една метална тръба продълговата


За тая "джаджа" отпред си прав ,тя се монтира след 96 год.
Има вероятност майсторчето да не бърка, просто при новата модификация на мотора да са направили регулирането на празния ход през проход до самата дроселова клапа и на М44 мисля е така.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 20 Май 2008, 16:43

;)
Е, интересува ме тая кирийка и тя ли се почиства като стъпковото.Някой ако знае :)

П.П.Искрените ми извинения към колегата, дето пусна темата, че така малко я завъртях :bchug:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: София

Мнение от d-r Janev » 20 Май 2008, 20:23

тая "кирийка" за която говорите (защото не успях да разбера точно къде е) да не би да е на самата дроселна клапа? защото на моята (на самата плочка от долу) има два извода за маркучета и майстора ми каза, че е запушено и ги шънтира........може ли да окаже влияние на оборотите това животно?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 20 Май 2008, 21:23

Колега влез в галерията ми и там има снимка.Очертал съм го с бял квадрат ;)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 20 Май 2008, 21:34

А между другото и аз знам че това с натягането на жилото е временно закърпване и оборотите се регулират от ЕКУ-то :idea:

Ето как се чисти при М42
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=454501

Ето и при М50

http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php

За М43 не можах да намеря нищо но едва ли е различно

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook