На колко градуса ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
На колко градуса ???
Колеги някой има ли представа на колко градуса на водата се вкючва перката на климатика.Нали уж била авариина ако температурата се повиши.Ако знае някои и по кой датчик се ориентира да тръгне.Защото като се заиграя малко със бърнаути и дрифтове и почва да мърда стрелката на температурата.Перката беше блокирала и я смених с работеща.Обаче ония ден бях до Враца и навръщане се заиграх с един Голф 3-ка тди по магистралата по Витиня почна пак да загрява(като пусна парното почва да връща стрелката)и мисля че въпросната перка не се вкючва.
Другия ми въпрос е дали водната помпата може да превърта и да не цирколира добре водата,защото като влезнах в софия и бях пуснал климатика в задръстването пак почна да ми загрява като кача малко оборотите на място почва да изстива?
Как да проверя дали виското е нормално?
Просто се чудя от какво може да е?
П.П. Голфа след 180 го дърпам,но много много бавно.Само за портокола.
Другия ми въпрос е дали водната помпата може да превърта и да не цирколира добре водата,защото като влезнах в софия и бях пуснал климатика в задръстването пак почна да ми загрява като кача малко оборотите на място почва да изстива?
Как да проверя дали виското е нормално?
Просто се чудя от какво може да е?
П.П. Голфа след 180 го дърпам,но много много бавно.Само за портокола.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Водната помпа като нищо е за смяна свали я и виж в какво състояние е и ако е зле сложи HEPU с метални перки.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
При мен имам датчик в горната лява част на радиатора(като застанеш пред колата)не съм сигурен на 100%,но мисля че той я включва...Трябва да я оставя да загрее и ще ти потвърдя.Водна помпа не съм сменял но колегите твърдят че ор. е пластмасова и по някое време започва да превърта и да се чупи...Ако не си я сменял вероятно е от нея...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
аз го имам същия проблем , оба4е водната помпа е сменена
остава да си измия радиаторите от полепналите мушички и тогава се надявам да се оправи 


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
vladiverm написа:При мен имам датчик в горната лява част на радиатора(като застанеш пред колата)не съм сигурен на 100%,но мисля че той я включва...Трябва да я оставя да загрее и ще ти потвърдя.Водна помпа не съм сменял но колегите твърдят че ор. е пластмасова и по някое време започва да превърта и да се чупи...Ако не си я сменял вероятно е от нея...
да точно това е датчика които я включва

втората степен на климатичната перка е -ако вископеркате почне да изнемогва се включва климатичната на 2-ра степен

може да оставиш колата на място да загрее и ще видиш дали включва
преди това може да извадиш буксата и да направиш мост
(кабелите са 3 пробваш всичките с моста няма опасност от късо


и ще видиш дали ще тръгне
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Hepu с метална перка се справя много добре с циркулацията на водата,но след 190+ малкия ТДС си тръгва надясно
Може да са ти затлачени радиаторите от насекоми и да не се обдухват хубаво,направи им една баня
Това естествено не е повод да не си провериш перката.

Може да са ти затлачени радиаторите от насекоми и да не се обдухват хубаво,направи им една баня

Това естествено не е повод да не си провериш перката.

- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Според мен, ако мърда след средата е термостат.
Иначе давам на контакт и правя поредица от мостове и трябва да се включи така ли?
П.С. Климата не трябва да е включена или? Шот немам фреон
Иначе давам на контакт и правя поредица от мостове и трябва да се включи така ли?

П.С. Климата не трябва да е включена или? Шот немам фреон

- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
mityooo написа:nParMaTuK написа:Според мен, ако мърда след средата е термостат.
Дай смислена обосновка
Mи запекъл е на малкия кръг

-или не отваря
-или отваря по късно
-или не отваря докрай
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Ако не отваря напълно при по-малко натоварване (обороти) няма да има проблеми
П.С. Ако питаш мен оттам се почва ремонта на охладителната система, щото е евтин ~30лв. и е консуматив
П.С. Ако питаш мен оттам се почва ремонта на охладителната система, щото е евтин ~30лв. и е консуматив

- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
И мойта перка не работи, миналата година в жегите я бях оставил на място да работи с включен климатик и ми мръдна стрелката, оказа се че е заминал бушона и се оправи, но сега нее от бушона.Ще пробвам и аз със моста пък ще видим.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: На колко градуса ???
ТУРБО написа:...Как да проверя дали виското е нормално?...
Като ти е студена колата, засърти перката на ръка, трябва да ти оказва леко съпротивление, т.е са се върти лесно
Като загрееш колата, изгаси я, завърти отново перката с ръка, вече сцеплението й трябва да е осезателно по-голямо.
С течение на времето виското се "изпича" от високите температури в коша, и започва да не функционира. От него тръгват главните технически въпроси от рода на "загрява", "прегрях я" , "стрелката отива в червеното". Водната помпа можеш да разбереш дали е за хвърляне, ако има луфт на перката, или ако ти тече от нея ТВА са и симптомите. Термостата просто го свали и го свари в тенджерата да видиш на колко ти отваря, моя го преварихме ок си беше но нов за всеки случай беше поставен.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
сега....аз след всичките обяснения пак не разбрах като пусна климатика трябва ли да тръгне перката или ще тръгне само ако стане много топло щото колата си е загряла нормално но перката не тръгва.....ето ей ся се връщам от Плевен климата работи през целия път и си спирам пред блока и гледам че перката не се върти.......има нещо гнило - да се върти или да не се върти? Това е въпросът!
Only House can save our souls.......
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Аз доколкото знам как пуснеш климатика перката трябва да се включи, миналото лято след като смених бушона така си работеше но сега не се върти.
Ето една полезна тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F2%E8%EA
Ето една полезна тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F2%E8%EA
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
djandarin написа:сега....аз след всичките обяснения пак не разбрах като пусна климатика трябва ли да тръгне перката или ще тръгне само ако стане много топло щото колата си е загряла нормално но перката не тръгва.....ето ей ся се връщам от Плевен климата работи през целия път и си спирам пред блока и гледам че перката не се върти.......има нещо гнило - да се върти или да не се върти? Това е въпросът!
Щом включиш климата,перката за радиатора на климатика отпред трябва да се върти.И на празен ход,и в движение.Дори и когато автомобила е студен,като включиш климатика,пак трябва да върти. А отделно ако тръгне да загрява,се включва отново тази перка.На 99 градуса мисля че трябваше да включи.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани