Имам проблеми с чисто новата Х3
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Сега си спомних нещо . Преди 2 години приятел си взе X3-ка от бова кар в Бургас. на 2000 километра спря да върви. Проблема бил в управляващ блок на вала на кардана или нещо подобно , това ми се върти в главата. Обяснението на Бова Кар беше , т.е. нямаше такова. Казаха неможем да повярваме. В последствие се оказа че тази част била стара или вече рециклирана или незнам си какво , но не и нова. Е как подяволите нова кола за толкова пари ... БМВ ... е възможно да бъде допусната такава грешка. ?????? Колата му стоя 3 месеца в БМВ !!!! От този и от много други случаи си мисля , че наистина някои купени коли от нашите дилъри са направо произведени за третия свят !!!
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
Club BMW написа:Аз не мисля, че някой от дилърите би си позволил да пробутва на клиентите си скапани коли. Просто си е до късмет.
това е чисто нова кола за бога, за какъв късмет може да става въпрос??
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
Незнам кое е късмет и кое не, но човек като си купува 2-ра употреба кола си носи риска и го играе на късмет, а като си купува нова при това скъпа- по-скоро се опитва да играе на сигурно. Най- малко има едно понятие кризисен ПР, дет кат се осере една компания или някои от продуктите и така се процедира, че клиентите да не останат обидени...
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Canibalka написа:ако производителите на коли, продавайки си новите таратайки, ги рекламират с ... ,,въпрос на късмет" едва ли ще имат много късмет....
БМВ-то наново почна да прави проблеми седмица две след излизането му от сервиза в Пловдив...

Нищо лично ,Просто бизнес !
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
гати чудото човек да не си вземе нова кола ... колежке искренно ти пожелавам да стане нещо по въпроса защото тия май си играят с тебе нещо май те баламосват ....
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Това наистина е много странно, още повече за нов автомобил. Между другото, някой ако е чел последните броеве на Аутобилд ще е забелязал рубриката 100 000 км с... Последно там беше ХЗ. Наистина се описваха много дефекти, като натрупване на мръсотия между радиаторите; търкане на шофьорската врата и средната колона; слабост при потегляне; влага при електрониката; две години и първата ръжда е налице; корозия по резервното колело; недобре завити или направо липсващи болтове на места (това са все цитати от списанието). Това според мен е недопустимо за премиум кар. Все пак не е Фолксваген, де!
- Гост
-
vodkarulez написа:Аз имам друго решение на задачата. Имам чувството , че БМВ-та които се поръчват при дилърите в България са някакви дето имаше една приказка правени за третия свят. Многократно се е споменавало това , дори и в авторитентни вестници и списания както и интернет издания. А и много зачестиха проблемите с чисто нови коли имено купени от България. Естествено , че и всякакви дефекти са възможни .... но .... моите наблюдения показват , че когато колата се купи от Германия било то на 1км или 300 000 км ... все се пада читава или поне почти перфектна. Дано не съм прав , но през годините с такива впечатления съм останал. От клиентите на дару , бова , мкар , камор и т.н. едни и със съвсем други от такива като мен , които пазарят колите си от Германия.
Това е абсолютно верно, колите за източна Европа са сглабяни със много по-евтини материали, даже ламарината е друга... Това го знам от сигурен източник, затова от тук нова кола никога, ама никога не бих взел. От Щвейцария нещо на 10к км и разликата от цената с новото ще за 3 годишната гаранция... ако изобщо нещо се счупи...


- zaza1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 29.05.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 320i и 318ti
Аз лично не мисля че има БМВ за третия, втория и германският свят марката струва много пари и гарантира качество според мен те будалкат нещо в сервиза пробвай в друг сервиз на БМВ. Не отговори каква нафта му сипваш ?
pepo_520i написа:Това наистина е много странно, още повече за нов автомобил. Между другото, някой ако е чел последните броеве на Аутобилд ще е забелязал рубриката 100 000 км с... Последно там беше ХЗ. Наистина се описваха много дефекти, като натрупване на мръсотия между радиаторите; търкане на шофьорската врата и средната колона; слабост при потегляне; влага при електрониката; две години и първата ръжда е налице; корозия по резервното колело; недобре завити или направо липсващи болтове на места (това са все цитати от списанието). Това според мен е недопустимо за премиум кар. Все пак не е Фолксваген, де!
колега имам списанието пред мене и разказваха за версията с 150 конски сили а не за новата с 177 при която са решени повечето проблеми
плюс това волана беше изтрит до бяла пластмаса и разказваха че това е понеже хората използват крем за ръце..за бога! ако крема за ръце причинява такива дефекти на волана представям си на ръцете какво ще ти причини!
най-вероятно е филтъра за твърди частици да се задръстил ама щеше да напише и подобна грешка в компютъра..даже и катализатор същото. има си датчик и на двете и ако има проблем при тях то си го пише , спокойно!
другото което искам да подчертая е тази лоша ни балканска черта че колите ни са направени за втория и третия свят това си го чета и на гръцките и на българските форуми.
НЯМА ТАКОВА НЕЩО! ние да не сме специални да избират друга ламарина и рециклирани авточасти?? пък било и от "сигурен източник" ??? аз на този сигурен източник щях да му отговоря подобаващо както за сигурен източник

просто има някой дефектирал датчик и това е..аз знам и за мерцедес че техните филтри за твърди частици заминават бързо заради качеството на нафтата в българия но са длъжни да ги сменят докато изтече гаранционния период.
вземете го разберете че златната епоха на 90те с техните модели Е30 Е36 Е38 Е34 и Е39 свърши. новите коли от хиундай и10 до новата 7ма серия има повече електроника и компютърна мощ от каквато имаме на собствените си компютри
не искам да си хваля сегашната ми кола но фиат гранде пунто и браво заедно с мазда 2-3 и хиундай водят класация за най-здрави коли в момента понеже производителите зад тях се борят с нокти и зъби за да печелят едно парче от пая за този ранг. пък 1-ва серия от приятели и познати в гръцкия форум е 1 ден разходка 5 дена в сервиза..новата тройка и петица няма такива проблеми Х3 си е ебало майката от проблеми (даже на бензиновите версии) и т.н...
добре дошли на глобализацията!
поздрави,
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Ако трябва да говорим за най -здрава и читава безпорно това си остава Тойота ,няма година да не спечели с това в класа си 

Нищо лично ,Просто бизнес !
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани