M50 B20 Не върви..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 16 Май 2008, 23:46

JANI написа:ааа и аз го имах тоя проблем с 520-ката навремето , като и свикнах и спря да върви , ма след товя си взех 525тдс :mhihi: и ве4е 1,5 г нямам такъв проблем кат и ско4а на педала и полудява, така 4е сещайте се


те пък ТДС-те дават обратното чувство мислиш си че въри а
в деиствителност не въриии заради големия въртящ момент в ниските :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
което е по добрия вариант :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 17 Май 2008, 7:56

Днеска мисля да взема една ламбда сонда да видим какво ще стане с нея. За диагностиката в дару кар чух че била 70-лева. Ако знаете пък някой дето също ги чете тия пак става. :)
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 17 Май 2008, 7:59

stambo_81dg написа:
drmirchev написа:Имам подобен проблем и май и моя е на психологическа основа щото аз мисля че не върви пък като се качи някой и ми вика после че много вървяла.Ама съм почнал да сменям наред сега и ще видим до къде ще се стигне :mhihi:


аз кат ви казвам :mhihi:
и аз съм го имал тоо проблем :uups: с 520-ката


Стига глупости просто колата не върви... Имах клипче на телефона от 0-100 ги правеше някаде за 11сек сега отива на 13 и е една бавнаааааааа.. :banghead:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 17 Май 2008, 11:28

Смени 20-ката с 25-тица и няма да го имаш този проблем ;) Ти смятай щом аз взех да свиквам на моята 25-ца кво щех да кажа ако бях с 20-ка :mhihi: :mhihi: Вървят си колите и то добре но понеже М50-то си прави конете на доста високи обороти все си мислиш че не върви. Просто тея коли за да ги накараш да тръгнат трябва да ги душманиш. И аз така отвреме на време си мисля че нещо и има но като я замеря няколко пъти с коли които уж вървят и се успокоявам като ги погледна в огледалото :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Re: re

Мнение от ///Mpower6967 » 17 Май 2008, 13:19

slavianko написа:Смени 20-ката с 25-тица и няма да го имаш този проблем ;) Ти смятай щом аз взех да свиквам на моята 25-ца кво щех да кажа ако бях с 20-ка :mhihi: :mhihi: Вървят си колите и то добре но понеже М50-то си прави конете на доста високи обороти все си мислиш че не върви. Просто тея коли за да ги накараш да тръгнат трябва да ги душманиш. И аз така отвреме на време си мисля че нещо и има но като я замеря няколко пъти с коли които уж вървят и се успокоявам като ги погледна в огледалото :mhihi: :mhihi:


Да то е ясно че най-лесния вариянт е Б25 но за сега искам тази да си оправя. Моля постове от това за "психични осново и т.н" не ми помагат. :confused: Аз още се надявам да е нещо дребно което не мога да открия.Ще пътувам другата седмица за Варна по работа и като се прибера ако не се измисли нещо ще я отворя.... :( Иначе 2.5 е сила но колата не я ползвам за бегачка а пътувам с нея и Б20 ми стига.По натам може да се сложи нещо по-силно. :)
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Май 2008, 13:35

А само мощност ли няма? В смисъл-работи нормално мотора, не пука, не прекъсва?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 17 Май 2008, 13:42

dj_ennsy_1 написа:А само мощност ли няма? В смисъл-работи нормално мотора, не пука, не прекъсва?


Да работи си напълно нормално.
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Май 2008, 13:44

В такъв случай си мери компресията на цилиндрите и диагностика на компа ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 17 Май 2008, 13:47

dj_ennsy_1 написа:В такъв случай си мери компресията на цилиндрите и диагностика на компа ;)


Сега се връщам от диагностика и като я закачиха не показа грешки.. :confused: Явно иска разглобяване,мисля си за изгорял клапан.Карал съм я само с 95 и оня ден сипах 100 на омв да видя дали е от бензина че е скапан но пак същата работа та и по-зле. :conf:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 17 Май 2008, 14:27

///Mpower6967 написа:
dj_ennsy_1 написа:В такъв случай си мери компресията на цилиндрите и диагностика на компа ;)


Сега се връщам от диагностика и като я закачиха не показа грешки.. :confused: Явно иска разглобяване,мисля си за изгорял клапан.Карал съм я само с 95 и оня ден сипах 100 на омв да видя дали е от бензина че е скапан но пак същата работа та и по-зле. :conf:


отиваш да ти мерят компресията :idea:
хубаво е и да надуят цилиндрите :idea: ако изтъррва от някаде ще си покаже сегменти или клапани :!:
сваляш чистиш дюзите ако не си го направил :?:
регулатора на налягането на бензина да са провери :idea:
на кви обороти не върви на ниски или на високи цепи ли се във високите :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 17 Май 2008, 15:20

stambo_81dg написа:
///Mpower6967 написа:
dj_ennsy_1 написа:В такъв случай си мери компресията на цилиндрите и диагностика на компа ;)


Сега се връщам от диагностика и като я закачиха не показа грешки.. :confused: Явно иска разглобяване,мисля си за изгорял клапан.Карал съм я само с 95 и оня ден сипах 100 на омв да видя дали е от бензина че е скапан но пак същата работа та и по-зле. :conf:


отиваш да ти мерят компресията :idea:
хубаво е и да надуят цилиндрите :idea: ако изтъррва от някаде ще си покаже сегменти или клапани :!:
сваляш чистиш дюзите ако не си го направил :?:
регулатора на налягането на бензина да са провери :idea:
на кви обороти не върви на ниски или на високи цепи ли се във високите :?:


Добре ще го направя това сега четвъртък съм се уговорил за поредния уж добър диагностик,да ти кажа никаде я няма във високте тъпче такава не ускорява както трябва. Знаеш как се изрязва БМВ а сега изрязването го няма мудна работа. Мерси за мненията колеги ако се сетите нещо друго кажете. Другото което мислих е колко пари мога да намеря Б25 при краен случай. Знам че ми трябва компътър,скоростите мисля че ще станат мойте. :idea:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 17 Май 2008, 15:31

не знам колко от вас са слезнали от 3.5 на 2.0,да разберете колко мъка има на тоя свят....но си има и предимства малкия мотор и тва е разхода и май тва ще му остане единствения плюс...някой ден като пробвам 2.5-ка ще видя дали е толкоз по добре колкото го хвалите :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 17 Май 2008, 15:34

MadVanio написа:не знам колко от вас са слезнали от 3.5 на 2.0,да разберете колко мъка има на тоя свят....но си има и предимства малкия мотор и тва е разхода и май тва ще му остане единствения плюс...някой ден като пробвам 2.5-ка ще видя дали е толкоз по добре колкото го хвалите :)


Ами аз съм карал Е36 2.5 и разликата е голяма..Оная от 3-та твъгваше с вратите. Но и 3-ката е каде по-лека но не е за мен.Аз съм си фен на Е34 агресията в нея е най-хубавото нещо в колата.. :mhihi:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 17 Май 2008, 19:44

Катализатор имаш ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 17 Май 2008, 20:13

колега съветвам те да започнеш от най-лесните неща,провери добре всичко след дебитомера до всмукателния колектор,може да смуче въздух от някаде, някое маркуче за вакум и т.н,колега по-горе е писал за катализатор-а ако имаш такъв ходи да го прегледат да не се е позапушил.Ламбдата също е един от основните заподозрени,животът им е около 100 хил.км но с наще горива и с ментетата които се продават в БГ един бог знае колко реално ще издържи.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook