M50 B20 Не върви..
Модератор: Технически модератори
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
JANI написа:ааа и аз го имах тоя проблем с 520-ката навремето , като и свикнах и спря да върви , ма след товя си взех 525тдси ве4е 1,5 г нямам такъв проблем кат и ско4а на педала и полудява, така 4е сещайте се
те пък ТДС-те дават обратното чувство мислиш си че въри а
в деиствителност не въриии заради големия въртящ момент в ниските




което е по добрия вариант

- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
Днеска мисля да взема една ламбда сонда да видим какво ще стане с нея. За диагностиката в дару кар чух че била 70-лева. Ако знаете пък някой дето също ги чете тия пак става. 

Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
stambo_81dg написа:drmirchev написа:Имам подобен проблем и май и моя е на психологическа основа щото аз мисля че не върви пък като се качи някой и ми вика после че много вървяла.Ама съм почнал да сменям наред сега и ще видим до къде ще се стигне
аз кат ви казвам![]()
и аз съм го имал тоо проблемс 520-ката
Стига глупости просто колата не върви... Имах клипче на телефона от 0-100 ги правеше някаде за 11сек сега отива на 13 и е една бавнаааааааа..

Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Смени 20-ката с 25-тица и няма да го имаш този проблем
Ти смятай щом аз взех да свиквам на моята 25-ца кво щех да кажа ако бях с 20-ка
Вървят си колите и то добре но понеже М50-то си прави конете на доста високи обороти все си мислиш че не върви. Просто тея коли за да ги накараш да тръгнат трябва да ги душманиш. И аз така отвреме на време си мисля че нещо и има но като я замеря няколко пъти с коли които уж вървят и се успокоявам като ги погледна в огледалото






oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
Re: re
slavianko написа:Смени 20-ката с 25-тица и няма да го имаш този проблемТи смятай щом аз взех да свиквам на моята 25-ца кво щех да кажа ако бях с 20-ка
![]()
Вървят си колите и то добре но понеже М50-то си прави конете на доста високи обороти все си мислиш че не върви. Просто тея коли за да ги накараш да тръгнат трябва да ги душманиш. И аз така отвреме на време си мисля че нещо и има но като я замеря няколко пъти с коли които уж вървят и се успокоявам като ги погледна в огледалото
![]()
Да то е ясно че най-лесния вариянт е Б25 но за сега искам тази да си оправя. Моля постове от това за "психични осново и т.н" не ми помагат.



Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
dj_ennsy_1 написа:А само мощност ли няма? В смисъл-работи нормално мотора, не пука, не прекъсва?
Да работи си напълно нормално.
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
dj_ennsy_1 написа:В такъв случай си мери компресията на цилиндрите и диагностика на компа
Сега се връщам от диагностика и като я закачиха не показа грешки..


Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
///Mpower6967 написа:dj_ennsy_1 написа:В такъв случай си мери компресията на цилиндрите и диагностика на компа
Сега се връщам от диагностика и като я закачиха не показа грешки..Явно иска разглобяване,мисля си за изгорял клапан.Карал съм я само с 95 и оня ден сипах 100 на омв да видя дали е от бензина че е скапан но пак същата работа та и по-зле.
отиваш да ти мерят компресията

хубаво е и да надуят цилиндрите


сваляш чистиш дюзите ако не си го направил

регулатора на налягането на бензина да са провери

на кви обороти не върви на ниски или на високи цепи ли се във високите

- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
stambo_81dg написа:///Mpower6967 написа:dj_ennsy_1 написа:В такъв случай си мери компресията на цилиндрите и диагностика на компа
Сега се връщам от диагностика и като я закачиха не показа грешки..Явно иска разглобяване,мисля си за изгорял клапан.Карал съм я само с 95 и оня ден сипах 100 на омв да видя дали е от бензина че е скапан но пак същата работа та и по-зле.
отиваш да ти мерят компресията![]()
хубаво е и да надуят цилиндритеако изтъррва от някаде ще си покаже сегменти или клапани
![]()
сваляш чистиш дюзите ако не си го направил![]()
регулатора на налягането на бензина да са провери![]()
на кви обороти не върви на ниски или на високи цепи ли се във високите
Добре ще го направя това сега четвъртък съм се уговорил за поредния уж добър диагностик,да ти кажа никаде я няма във високте тъпче такава не ускорява както трябва. Знаеш как се изрязва БМВ а сега изрязването го няма мудна работа. Мерси за мненията колеги ако се сетите нещо друго кажете. Другото което мислих е колко пари мога да намеря Б25 при краен случай. Знам че ми трябва компътър,скоростите мисля че ще станат мойте.

Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
не знам колко от вас са слезнали от 3.5 на 2.0,да разберете колко мъка има на тоя свят....но си има и предимства малкия мотор и тва е разхода и май тва ще му остане единствения плюс...някой ден като пробвам 2.5-ка ще видя дали е толкоз по добре колкото го хвалите 

- ///Mpower6967
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: София
MadVanio написа:не знам колко от вас са слезнали от 3.5 на 2.0,да разберете колко мъка има на тоя свят....но си има и предимства малкия мотор и тва е разхода и май тва ще му остане единствения плюс...някой ден като пробвам 2.5-ка ще видя дали е толкоз по добре колкото го хвалите
Ами аз съм карал Е36 2.5 и разликата е голяма..Оная от 3-та твъгваше с вратите. Но и 3-ката е каде по-лека но не е за мен.Аз съм си фен на Е34 агресията в нея е най-хубавото нещо в колата..

Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.
колега съветвам те да започнеш от най-лесните неща,провери добре всичко след дебитомера до всмукателния колектор,може да смуче въздух от някаде, някое маркуче за вакум и т.н,колега по-горе е писал за катализатор-а ако имаш такъв ходи да го прегледат да не се е позапушил.Ламбдата също е един от основните заподозрени,животът им е около 100 хил.км но с наще горива и с ментетата които се продават в БГ един бог знае колко реално ще издържи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани