Счупена перка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Счупена перка
Случайно видях че перката за охлаждане на радиатора на двигателя има две счупени ребра, може би едното от тях е счупено нарочно в опит да се балансира по някакъв начин, защото се намира от противоположната страна. Може ли да се разбие лагер от небалансираната перка, като се има в предвид че там се намира и вискозитетния съединител или да прегрее двигателя?
Колко струва такава перка и дали може да се намери втора употреба?
Колко струва такава перка и дали може да се намери втора употреба?
Може да се разбие да, при всички случаи не е добре да седиш в това състояние. Намери причината за повредата. При кожуха на перката не беше добре закрешен за радиатора от "майсторите" в сервиза и вследствие на това съм -1 крило. Но все пак при мен всичко е наред, колата сам ще забележиш дали загрява като я покараш малко и следиш температурата. За Е30 перка втора ръка е към 30-40лв. Естествено, че можеш да си намериш, попитай Явор 

човек се учи докато е жив...
Не е блокирала, върти се нормално нито се тресе двигателя. Радиатора е добре закрепен и никаде не опира може би е претърпяла някакъв удар в миналото. Повече ме притеснява вискосъединитела да не му стане нешо от небалансираната перка, зашото е сменяван с нов поне според предишния собственик, а и е доста скъп.
При първа възможност ще я сменя с друга.
При първа възможност ще я сменя с друга.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Бимър имаше предвид,че е зацепена да се върти постоянно, не че е блокирала да не се върти. Не е чак толкова сериозен проблема. Перката само помага за охлаждането, не е основен негов възел, така че от 1 счупено крило твърдо не може да ти прегрее колата. Не вярвам да влияе и фрапиращо на вискосъединителя, но ако имаш възможност я смени. Едва ли е много скъпа втора употреба. Иначе виско-съединителя нов е към 200лв във Вари и не е хубаво да се правят експерименти с него 

Never mistake motion for action...
Значи,същия проблем го имах преди два месеца.При мен се появи когато се опитах да сменя вискосъединителя.Не беше сменян от години и се бе заварил за оста на водната помпа.Не можеше да се свали по никакъв начин и се принудих да сваля цялата водна помпа.Два часа чукане и удряне- нищо!Направих разрез с ножовка на мястото , на което се допират съединителя и оста на водната помпа.Така успях да я развия и да го сменя.Но изглежда наруших циментацията на оста на водната помпа и когато колата загрееше, оста се кривеше и правеше така че перката да се удря в кожуха на радиатора и да се чупи (но при мен вибрациите бяха страхотни).Така счупих 2 перки и накрая се принудих да сменя и водната помпа.Едва ли твоя проблем произхожда точно от това, но за да ти се чупи перката трябва да е нещо сериозно и преди да я смениш , трябва да разбереш причината.
Impossible is nothing !!!
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
разбива се водната помпа, купи си перка втора употреба.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
и на мен ми трябва
миналата година на бужурище скъсах дясната лапа на мотора а от другата страна се отскубна тампона и целия мотор кривна на една страна и перката остана без едно витло , забелязах липсата му доста късно предвид другите повреди
и си викам кво толкова тя не загрява , хоп отчупих витлото в срещуположния край да супер си викам ама после като се загледах
те не били чифт а тек и никога не може да се балансира идеално , та така и аз си търся перка 2-ра ръка , между другото на Е30 и на Е36 не са ли еднакви???

миналата година на бужурище скъсах дясната лапа на мотора а от другата страна се отскубна тампона и целия мотор кривна на една страна и перката остана без едно витло , забелязах липсата му доста късно предвид другите повреди


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани