Климатроника не изстудява

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 25 Мар 2008, 11:59

Май -май темата отива при Важни Теми :D
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 25 Мар 2008, 13:26

и аз си проверих перката - работи слабо само на най-високата скорост, другите ги няма. Затова ми е изхвърлило фреона през клапана - не се е включила перката , вдигнало е голямо налягане и фръсссс. Засега само я смазах със ВД-40 и сега търся резисторите, ама тука в най-реномирания (като казвам реномирания направо ми идва да си изям ушите) магазин за електронни части ми казаха че най-силния резистор дето са получавали бил до 5 вата, а за 85 вата и 0.5 ома да не говорим . Като си ида в Даге-то ще си проверя там май.


В Разград съм. В Разгард съм.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.11.2006
Местоположение: София, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от V_Kanchev » 26 Мар 2008, 22:37

Резистори има доста по мощни от 120W, но за съжаление няма точните омове и се налага да се връзват паралелно и става едно огромно нещо, което трябва и да се обдухва от вентилатора-грозна история. Сега ще пробвам да заменя резисторите с транзистор/MJ11015-8лв./, но не ми остава време. Като го направя ще споделя дали става.
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=8261

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: Свищов

Мнение от doktorra » 12 Май 2008, 15:49

Преди два дни преплувах локва дълга 30 метра и дълбока 80 санта :(
Вчера отивам в сервиза и сменям масло и филтри и след това веднага влизам на автомивка да ми измият двигателя!!! Пътувам си днес и решавам да пусна климата и се оказва, че няма никой вкъщи :confused: Перките си въртят но вкарват само въздуха отвън :(
До преди седмица всичко си беше добре :D
Та въпросите ми са:
Може ли да се е зацапал датчика за температурата?
Понеже го пуснах на скорост май :confused: да не е сработила някоя защита?
Или пък да не са измили добре м/у радиаторите?
:help: :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: eidfjord norway
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520,523

съпротивленията на перката за 8 лева

Мнение от боцко » 12 Май 2008, 19:47

Викиват пловдив се казва магазина 4 броиа, 8 лв, 1 ом, 40 вата, слагат се 2 по 2 паралелно, наздраве. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 13 Май 2008, 10:26

а може ли евентуално някои колега от пловдив да ми ги купи и да ги прати с наложен платеж :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 13 Май 2008, 17:29

и аз установих че днеска не ми върти перката.
значи стоях 10 минути пред колата ама перката не тръгна.
само че бях пуснал климатроника да върти въздуха вътре това от значение ли е. после пробвах без да върти въздуха ама пак не тръгна
обаче климатроника си изстудява това не мога да го разбера как става :)
а в този случай като си оправя проблема да отида ли да видя как ми е фреона (колко има) при положение че преди месец го напълних :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 13 Май 2008, 18:35

преди няколко седмици смених перката, напълних го с фреон, след това ми показа 4.5 градуса на духалката. Миналата седмица пак спря да работи климата, днеска бях на майстор и ми казаха че е компресора. На тия 5ци им бил проблем. Показа ми и два нови компресора който са доставили за колеги.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 15 Май 2008, 11:04

ха на мен пък перката ми е заминала и трябва да я сменям
отивам в БМВ и викам я кажете няква цена за перката на мойта баварка.
човека вика чакай да погледна, след малко вика 618 лв :)
хаха честито :)
ако някой има 2-ра ръка работеща да пише на ЛС :)

a и да попитам като си карам колата на магистралата със 140 примерно пречи ли нещо на климатика да си работи тогава
в смисал перката оказва ли влияние при такава скорост
аз мисля че въздушни поток е достатъчен за охлаждането на системата при такава скорост :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 15 Май 2008, 14:15

Това със цената на перката е малко стряскащо.Би било хубаво колеги да се направи една тема с части като в е36 форума където да споделяме информация кое колко парички е.
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 15 Май 2008, 16:40

не купувайте нова - моита я занесох на един майстор по ел. мотори и за 50 лв. я направи супер, духа та се не трае :)

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 2.10.2007

Мнение от moviestudio » 27 Май 2008, 16:48

Толкова е перката . Аз я купих от ДАРУ за 697 лв.и пак не стана работата с климата като съм в задръстване става жега в купето , сигурно ще отида и аз на компресор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 27 Май 2008, 17:10

при мен като смених перката всичко си стана ОК
странното е че и като не работеше перката в колата си беше доста хладничко.
оставял съм я по 15 минути на място и вътре в купето пак беше студено.

може ли обаче паради липса на охлаждане да се е получило голямо налягане и част от фреона да е излязал :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 05 Юни 2008, 11:15

Колеги ,и при мен след диагностика ,проверка на съпротивленията,подадохме директно ток през буксата,се оказа че перката е за смяна ,цената на оригиналната е доста висока според мен ,има ли читави алтернативи ,или може и с ремонт както колега е писал по горе ,мерси за идеите ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 05 Юни 2008, 12:39

hellbull написа: може ли обаче паради липса на охлаждане да се е получило голямо налягане и част от фреона да е излязал :)


точно така се е получило, има 2 клапанчета който са сложени с тази цел, като се вдигне налягането да изпуска от там а не да прецаква системата ;) ходи да ти го напълнат и си готов

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook