BMW Е36 316i Coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
А сетих се за още нещо, с което свързвам почукването. Источих в един лиген маслото, сипах новото масло сабра цели 4-литра
и когато реших да върна старото в ботилката на новото, какво да видя имаше около 2.5 литра !!!!!! Лампата на маслото не светеше с старото масло, италянците са го карали без масло .... и си мисля че оттам идва целия проблем 


- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
horsepower написа:Само като видях капака и видях че си е с веригазадна трудно влиза според мен нормално лие ? Като натисна и се бие от ръбчето на лаисната!
............все пак и искам да е изрядно
Понеже заприличвааме на всезнайковци ...аз пиша последния си пост

Та за мен трудно "влиза" не значи ,че скоростния лост "бие" в барчето ,а че съединителя не отделя добре

Ако е първото има едни пластмасови втулчици по лостовата система ,които са ти за смяна.
Ако е второто ...трябва да се види защо не отделя добре.
А ,че изрядна няма да стане е друга тема

ПП Представям си какво "разглобяване" е паднало с първата ти жена

Последна промяна mityooo на 11 Май 2008, 2:59, променена общо 1 път
0898578595
- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
Е как да са я омазали, след като не е светила лампата
и според мен е докачало масалце на границата на цетката
Лека ноще от мен пичове (шегаджии) до утре Благодаря Моля които с квото може да пише
Нека има коментари за да се образовам : 




- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
иди в някой сервиз,задай си въпросите и там на място да ти дадат съвет
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Здрасти ентусиастите.
На момчето с 316ката искам да кажа следните неща.
1.Аз имам същата като твоята и проблемите които имаш ти са сходни на тези които имах аз.
Веригата не я пипай ти ако мислиш,че е за смяна.Закарай я на някой майстор той да ти кажа какво мисли и си приготви голямото изваждане.
За моя радост и печал моята верига беше сменена в италия,но при смяната малоумниците бяха пропуснала да сложат 5см от гарнитурата и тя стърчеше навън.
Представете си колко масло беше изхвърлила отдолу.
Та смяната на тази гарнитура се прави не много сложно,но доста така евтино.В дарукар само гарнитурата е 200лв.
А при свалянето се изпразва и климатика,защото няма друг начин.
Та по добре виж отдолу ако няма течове непипай.
2.За таблото имам същия проблем и знам от момчетата в сервиза на бош които са ми приятели и при които минах на диагностика,че това е масов проблем при нашите дърти кочини.
Та студена спойка е и се оправя с ново табло.
Пак не е задължително,но знам че ужастно дразни.
За перката на климати която не ти спира мога да ти кажа че е датчика за нея които ти е изгорял.Закарай колата в някой сервиз да ти го сменят а сега най добре просто дръпни буксата,ако не ползваш климатика за да не работи постоянно,защото така горят перките,а не са никак евтини.
Ми това е в общи линии от мен.
Надявам се че съм бил полезен,ако има нещо
пиши на лично да не правиме теми по 100 страници ейтака.
На момчето с 316ката искам да кажа следните неща.
1.Аз имам същата като твоята и проблемите които имаш ти са сходни на тези които имах аз.
Веригата не я пипай ти ако мислиш,че е за смяна.Закарай я на някой майстор той да ти кажа какво мисли и си приготви голямото изваждане.
За моя радост и печал моята верига беше сменена в италия,но при смяната малоумниците бяха пропуснала да сложат 5см от гарнитурата и тя стърчеше навън.

Представете си колко масло беше изхвърлила отдолу.
Та смяната на тази гарнитура се прави не много сложно,но доста така евтино.В дарукар само гарнитурата е 200лв.

А при свалянето се изпразва и климатика,защото няма друг начин.
Та по добре виж отдолу ако няма течове непипай.
2.За таблото имам същия проблем и знам от момчетата в сервиза на бош които са ми приятели и при които минах на диагностика,че това е масов проблем при нашите дърти кочини.

Та студена спойка е и се оправя с ново табло.
Пак не е задължително,но знам че ужастно дразни.
За перката на климати която не ти спира мога да ти кажа че е датчика за нея които ти е изгорял.Закарай колата в някой сервиз да ти го сменят а сега най добре просто дръпни буксата,ако не ползваш климатика за да не работи постоянно,защото така горят перките,а не са никак евтини.
Ми това е в общи линии от мен.
Надявам се че съм бил полезен,ако има нещо
пиши на лично да не правиме теми по 100 страници ейтака.




П.С И аз съм с м43 а това за трудното включване на скоростите на много места пише в форума,че е заради маслото когато колата загрее скоростите влизат по лесно когато е студена е по трудно

При мен проблема с по трудното влизане на 1ва скорост се оказа меко казано интересен!
Мисля си аз че скоростната кутия събира поне 2 литра масло,а то моля ти се 1.2л(говоря за 316) и кво да видя аз!?
Отвивам пробката чакам да протече масълце ама на такова нямаааа.
Бъркам вътре с пръстче и пак нямааа!
Доливам 600мл и вече имаааа!
Мръстните италиянци негледат нищо да им се не види.
Та спряха да не влизат скоростите и всичко заспа.
Но ей така от едното недоглеждане може да "оправиш" доста неща!

Мисля си аз че скоростната кутия събира поне 2 литра масло,а то моля ти се 1.2л(говоря за 316) и кво да видя аз!?
Отвивам пробката чакам да протече масълце ама на такова нямаааа.

Бъркам вътре с пръстче и пак нямааа!

Доливам 600мл и вече имаааа!

Мръстните италиянци негледат нищо да им се не види.
Та спряха да не влизат скоростите и всичко заспа.

Но ей така от едното недоглеждане може да "оправиш" доста неща!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Пич какво е това масло дето си сипал ве 15в40
Тва да не е москвич
Сипвай 5в40 това е правилното масло за тоя мотор.
Като го източиш има си добавки за измиване на вътрешноста на мотора.
В сервизите ги знаят тия работи.
А колкото до почукването на повдигачите не бих казал че е серийна екстра,а по скоро италянска добавка към колата ,която получаваш бонус в последствие на немърлив собственик.
За маслото в скоростите вече си разбрал,но има и още,което ще разбереш зимата,ако не си сипал правилното масло

Тва да не е москвич

Сипвай 5в40 това е правилното масло за тоя мотор.
Като го източиш има си добавки за измиване на вътрешноста на мотора.
В сервизите ги знаят тия работи.
А колкото до почукването на повдигачите не бих казал че е серийна екстра,а по скоро италянска добавка към колата ,която получаваш бонус в последствие на немърлив собственик.

За маслото в скоростите вече си разбрал,но има и още,което ще разбереш зимата,ако не си сипал правилното масло


- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Здрасти колега и аз съм с 316 купе
По въпроса с таблото и аз мисля че мойе да си го намокрил нещо щото и на мен ми се случи в един пороен дъжд преди 1-2 седмици като се прибирах от Поморие, а преди не е правило така.Обаче мойто само се оправи
Просто я оставих една нощ и на следващия ден качвам се и ко да видя, пълен космос,сичко беше наред
(тъкмо бях зел интрументи да го свалям) 




- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Здрасти,почукването го има почти при всички,особено проявено при студен двигател,за масалцето и аз сам на мнение кастрол 10w40.и при мен както го налея така и го точа.Штом ти е 1вата кола само малко по умно с БМВточе белите стават барзо.Иначе безавариино шофиране ште ти пожелая.
- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
Благодаря ви на всички, съжелявам за многоброините въпроси. Маслото ми казаха за модела от магазина че е 15W40 Титан някво взех, както и да е ще видя всичко и скорусната кутия. Имам проблем, гарнитурата на капака на веригата опуска масълце, но мисля да го почистя и да го лепна с черен силикон (ЗА ПРОЗОРЦИ)
дА се оправя само ... почукването вече не ме тревожи, водеики се по мнението на всички ви БЛАГОДАРСКо 


30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани