BMW Е36 316i Coupe

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 11.05.2008
Местоположение: Съединените Врачански Щати
Кара: e36 316i m43 coupe
Мечтае да кара: e36 M3 EVO
Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

Мнение от horsepower » 11 Май 2008, 2:54

А сетих се за още нещо, с което свързвам почукването. Источих в един лиген маслото, сипах новото масло сабра цели 4-литра :D и когато реших да върна старото в ботилката на новото, какво да видя имаше около 2.5 литра !!!!!! Лампата на маслото не светеше с старото масло, италянците са го карали без масло .... и си мисля че оттам идва целия проблем :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 11 Май 2008, 2:57

ооооо ти гледаи да не са ти осрали кола,щом не е й стигало маслото лошооо :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 11 Май 2008, 2:58

horsepower написа:Само като видях капака и видях че си е с верига ;) задна трудно влиза според мен нормално лие ? Като натисна и се бие от ръбчето на лаисната!
............все пак и искам да е изрядно :)


Понеже заприличвааме на всезнайковци ...аз пиша последния си пост ;)

Та за мен трудно "влиза" не значи ,че скоростния лост "бие" в барчето ,а че съединителя не отделя добре :!:

Ако е първото има едни пластмасови втулчици по лостовата система ,които са ти за смяна.
Ако е второто ...трябва да се види защо не отделя добре.

А ,че изрядна няма да стане е друга тема :D


ПП Представям си какво "разглобяване" е паднало с първата ти жена :lol:
Последна промяна mityooo на 11 Май 2008, 2:59, променена общо 1 път
0898578595

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 11.05.2008
Местоположение: Съединените Врачански Щати
Кара: e36 316i m43 coupe
Мечтае да кара: e36 M3 EVO
Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

Мнение от horsepower » 11 Май 2008, 2:58

Е как да са я омазали, след като не е светила лампата :) и според мен е докачало масалце на границата на цетката :) Лека ноще от мен пичове (шегаджии) до утре Благодаря Моля които с квото може да пише :) Нека има коментари за да се образовам : :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 11 Май 2008, 3:04

а бе междодругото и когато е топла ли ти чука,или само когато е студена

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 11.05.2008
Местоположение: Съединените Врачански Щати
Кара: e36 316i m43 coupe
Мечтае да кара: e36 M3 EVO
Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

Мнение от horsepower » 11 Май 2008, 8:27

да

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Май 2008, 10:43

иди в някой сервиз,задай си въпросите и там на място да ти дадат съвет
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 12 Май 2008, 14:22

Здрасти ентусиастите.
На момчето с 316ката искам да кажа следните неща.
1.Аз имам същата като твоята и проблемите които имаш ти са сходни на тези които имах аз.
Веригата не я пипай ти ако мислиш,че е за смяна.Закарай я на някой майстор той да ти кажа какво мисли и си приготви голямото изваждане.
За моя радост и печал моята верига беше сменена в италия,но при смяната малоумниците бяха пропуснала да сложат 5см от гарнитурата и тя стърчеше навън. :shock:
Представете си колко масло беше изхвърлила отдолу.
Та смяната на тази гарнитура се прави не много сложно,но доста така евтино.В дарукар само гарнитурата е 200лв. :shock:
А при свалянето се изпразва и климатика,защото няма друг начин.
Та по добре виж отдолу ако няма течове непипай.
2.За таблото имам същия проблем и знам от момчетата в сервиза на бош които са ми приятели и при които минах на диагностика,че това е масов проблем при нашите дърти кочини. :mhihi:
Та студена спойка е и се оправя с ново табло.
Пак не е задължително,но знам че ужастно дразни.
За перката на климати която не ти спира мога да ти кажа че е датчика за нея които ти е изгорял.Закарай колата в някой сервиз да ти го сменят а сега най добре просто дръпни буксата,ако не ползваш климатика за да не работи постоянно,защото така горят перките,а не са никак евтини.
Ми това е в общи линии от мен.
Надявам се че съм бил полезен,ако има нещо
пиши на лично да не правиме теми по 100 страници ейтака. :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 905
Регистриран на: 22.09.2007
Местоположение: ПЛОВДИВ КИЧУКА ;]

Мнение от go4et0o » 12 Май 2008, 14:31

:mhihi: аз съм колкото тебе дори и малко по малък верно нямам проблеми с колата за сега ме радва,но и да имам не бих задал толкова много въпроси ти явно наистина много се кефиш и аз бях така,но като се регнах в форума и четох известно време преди да почна да пиша така,че не разпитвай за щяло и нещяло разгледай темите аз ги гледах от парвите теми в форума почти до половината от там кадето пишат още на латинеца :mhihi: форума ще ти е много по интересен ако го разглеждаш първо и после питаш в краен случай разбира се :winky:

П.С И аз съм с м43 а това за трудното включване на скоростите на много места пише в форума,че е заради маслото когато колата загрее скоростите влизат по лесно когато е студена е по трудно ;)

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 13 Май 2008, 10:13

При мен проблема с по трудното влизане на 1ва скорост се оказа меко казано интересен! :mhihi:
Мисля си аз че скоростната кутия събира поне 2 литра масло,а то моля ти се 1.2л(говоря за 316) и кво да видя аз!?
Отвивам пробката чакам да протече масълце ама на такова нямаааа. :shock:
Бъркам вътре с пръстче и пак нямааа! :shock:
Доливам 600мл и вече имаааа! :lol:
Мръстните италиянци негледат нищо да им се не види.
Та спряха да не влизат скоростите и всичко заспа. 8)
Но ей така от едното недоглеждане може да "оправиш" доста неща!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Май 2008, 13:57

Пич какво е това масло дето си сипал ве 15в40 :shock:
Тва да не е москвич ;)
Сипвай 5в40 това е правилното масло за тоя мотор.
Като го източиш има си добавки за измиване на вътрешноста на мотора.
В сервизите ги знаят тия работи.
А колкото до почукването на повдигачите не бих казал че е серийна екстра,а по скоро италянска добавка към колата ,която получаваш бонус в последствие на немърлив собственик. :mhihi:
За маслото в скоростите вече си разбрал,но има и още,което ще разбереш зимата,ако не си сипал правилното масло ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 13 Май 2008, 15:29

Здрасти колега и аз съм с 316 купе :) По въпроса с таблото и аз мисля че мойе да си го намокрил нещо щото и на мен ми се случи в един пороен дъжд преди 1-2 седмици като се прибирах от Поморие, а преди не е правило така.Обаче мойто само се оправи :mhihi: Просто я оставих една нощ и на следващия ден качвам се и ко да видя, пълен космос,сичко беше наред :mhihi: (тъкмо бях зел интрументи да го свалям) :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 13 Май 2008, 23:14

Здрасти,почукването го има почти при всички,особено проявено при студен двигател,за масалцето и аз сам на мнение кастрол 10w40.и при мен както го налея така и го точа.Штом ти е 1вата кола само малко по умно с БМВточе белите стават барзо.Иначе безавариино шофиране ште ти пожелая.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 11.05.2008
Местоположение: Съединените Врачански Щати
Кара: e36 316i m43 coupe
Мечтае да кара: e36 M3 EVO
Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

Мнение от horsepower » 15 Май 2008, 18:40

Благодаря ви на всички, съжелявам за многоброините въпроси. Маслото ми казаха за модела от магазина че е 15W40 Титан някво взех, както и да е ще видя всичко и скорусната кутия. Имам проблем, гарнитурата на капака на веригата опуска масълце, но мисля да го почистя и да го лепна с черен силикон (ЗА ПРОЗОРЦИ) :mhihi: дА се оправя само ... почукването вече не ме тревожи, водеики се по мнението на всички ви БЛАГОДАРСКо :winky:

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 15 Май 2008, 18:55

Тя е евтина гарнитурата бе смени я и покрай нея и нещо друго може да излезне! :mhihi:
Да имаш какво да си ровиш,а и сервизите няма да умират от глад я! :winky:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook