Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Интересно и при мен така се получава при рязко подаване на газ, за момент все едно увисва и после си набира добре. Колега не е от клапана на агр-а, нито от дебитомера. Моя клапан е изолиран и не играе в момента никаква роля, а дебитомера ми е чисто нов. Когато увисва се чува че турбото някак си мени оборотите към по ниски и после пак почва да надува нормално, може да се получава овърбуст и да пази мотора по този начин.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
и моя EGR клапан е изолиран...значи няма да купувам и дебитомер...а относно турбото-може и да си прав, щото май и при мен това се получава...спира да качва обороти...и после пак поема нагоре!



Dimitroff написа:то като се замисля и при мен е нещо такова...като подам газ ускорява...към 2500 се зайнатява....връщам леко газта и подавам пак....захапе ли 3000 оборота и си мисли, че е бензикна...колкото и народ да се в возил забелязва, че от 3000 до 5000 ускорява страхотно...ама тея пусти 2500 я спъват...не е дебитомер, казвате, а ??
Аз лично не мога да кажа нищо конкретно дали е от дебитомера или не , защото нямам много опит с колата - карам я от месец и половина. Обаче се порових из интернет и видях, че ако има проблем с дебитомера колата работи нестабилно на празен ход и има непостоянно ускорение.
Последна промяна besnito на 08 Май 2008, 1:44, променена общо 1 път
kronos написа:Интересно и при мен така се получава при рязко подаване на газ, за момент все едно увисва и после си набира добре. Колега не е от клапана на агр-а, нито от дебитомера. Моя клапан е изолиран и не играе в момента никаква роля, а дебитомера ми е чисто нов. Когато увисва се чува че турбото някак си мени оборотите към по ниски и после пак почва да надува нормално, може да се получава овърбуст и да пази мотора по този начин.
Ами виждам, че аз не съм единствения с този проблем, а и щом казваш че не е от АГР и от дебитомера, аз вече не мога да си представя от какво друго да е. Сигурно си прав и е някава защита на турбината или нещо подобно. Просто понякога е малко дразнещо това увисване.

При дизела се трупа нагар навсякъде. Все си мисля, че трябва да е уестгейта!
Това важи за хора със смененения клапан и проблема се е оправил частично. При мен е така. Като давах газ все забиваше ама яко. Направо не се търпеше. Да не почне да изпреварва човек. После пак се наемаше като луда и пак забиваше. И така докато мине 3500. Скача , забива, скача забива. Това изглежда като някво свръхналягане и спиране на горивото. Което говори за неизправност в клапите, които го регулират. Смених въпросният клапан (електомагнитният)- огромна разлика. Сега мога да ускорявам доста бързо без такъв ефект. И все пак като натисна почти докрай пак забива, но за много кратко.
Това важи за хора със смененения клапан и проблема се е оправил частично. При мен е така. Като давах газ все забиваше ама яко. Направо не се търпеше. Да не почне да изпреварва човек. После пак се наемаше като луда и пак забиваше. И така докато мине 3500. Скача , забива, скача забива. Това изглежда като някво свръхналягане и спиране на горивото. Което говори за неизправност в клапите, които го регулират. Смених въпросният клапан (електомагнитният)- огромна разлика. Сега мога да ускорявам доста бързо без такъв ефект. И все пак като натисна почти докрай пак забива, но за много кратко.
Последна промяна kasabov на 08 Май 2008, 11:39, променена общо 1 път
И още нещо - няма смисъл според мен да се взема клпанът от АГРа и да се слага на турбото. Вероятно и двата ще са зацапани. Освен това колеги, според мен оборотите нямат много общо със забиването, така че спрете да казвате кояна колко забива. Според мен е колко рязко успява да и се даде газ и да се постигне това свръх налягане. Някой път се постига на 2000, някой път на 3000. В смисъл, че зависи от ситуацията. Казвам го за да се изяснят още повече нещата.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Абе колеги, вие май говорите за моята кола,
същите симптоми! Най интересното е, че при мен сега това увисване изчезна /незнам до кога/ и искам да ви кажа, че все едно карам друга кола. Почти съм сигурен, че колегата kasabov е прав за това, че оборотите не са определящи, а тия вакум копеленца, които казват на турбото кога да помпа.



- nikolai_nedkov
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 11.03.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 730 F01
Аз имам същите симптоми,описани по-горе.Изолирах AGR,смених филтъра на картерни газове,и всички други филтри и пак не се оправи.На диагностика не дава грешки, че има грешки. Обърнах и двата клапана на турбото и на AGR-a, еднакви са.Нямам някакво подобрение.Но не съм и сигурен дали и този клапан на AGR-а е здрав.Май ще трябва да копувам нов, за да съм сигурен дали причината е в него
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
kasabov написа:ами да , може и двата да са зацапани...
Сега колеги, най-после общо взето проблемът се очерта. И е ясно, че го има, и че не е нормално това. Остава да направим план как да го отстраним най-рационално - т.е да разберем дали наистина е в уестгейта ако не се е оправил след смяна на ел.клапана.
Аз предлагам да видим като за начало този клапан колко струва

Лично според мен .. мога да ги квалифицирам така нещата :
1-во Смяна на масла и филтри (нормално и задължително) + този за картерните газове
2-ро Почистване или направо изолиране на АГР-то
3-то Махане на катализаторите (горен и долен)
4-то Смяна на този Ел.Клапан на турбото.
5-то Смяна на уестгейта или дебитомера ???
Ба Ма..мУ
Мен пък ми е интересно дали някой с такъв проблем си е чипосвал колата... и дали се е задълбочавал проблема или се е оправял ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Колеги,моля за мнение! При рязко подаване на газ колата не тръгва веднага да наема,а сякаш се замисля за момент,от 2500 до 4500об. се набира като бясна,след 4500 умалявя.Казаха ми,че това е нормално-турбото се включвало след 2500об.,а на 4500об. имало ограничител,който предпазва двигателя от претоварване.Това вярно ли е? Иначе колата е на 130 000к.,със стабилни обороти,не харчи масло и разход като по книжка.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
angel.tr написа:Колеги,моля за мнение! При рязко подаване на газ колата не тръгва веднага да наема,а сякаш се замисля за момент,от 2500 до 4500об. се набира като бясна,след 4500 умалявя.Казаха ми,че това е нормално-турбото се включвало след 2500об.,а на 4500об. имало ограничител,който предпазва двигателя от претоварване.Това вярно ли е? Иначе колата е на 130 000к.,със стабилни обороти,не харчи масло и разход като по книжка.
Човек ако е 136 коня... нормално е да тръгва след 1800 оборота някъде ...
има една дупка която ме дразни и мен много между 1000 и 1700 оборота и затова мисля да я чипна, или да я сменя за 150коня... тя поне няма тази дупка.
А и е нормално да върви до 4500 оборота... то на 5К си в лютеницата !
Това е дизел... не бензин
аз даже като карам... гледам на 4200-макс и 300 да сменям скоростите за по-добро ускорение
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани