Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 07 Май 2008, 23:53

Интересно и при мен така се получава при рязко подаване на газ, за момент все едно увисва и после си набира добре. Колега не е от клапана на агр-а, нито от дебитомера. Моя клапан е изолиран и не играе в момента никаква роля, а дебитомера ми е чисто нов. Когато увисва се чува че турбото някак си мени оборотите към по ниски и после пак почва да надува нормално, може да се получава овърбуст и да пази мотора по този начин.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 08 Май 2008, 0:08

и моя EGR клапан е изолиран...значи няма да купувам и дебитомер...а относно турбото-може и да си прав, щото май и при мен това се получава...спира да качва обороти...и после пак поема нагоре! :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.03.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d , e91 320d

Мнение от besnito » 08 Май 2008, 1:30

Dimitroff написа:то като се замисля и при мен е нещо такова...като подам газ ускорява...към 2500 се зайнатява....връщам леко газта и подавам пак....захапе ли 3000 оборота и си мисли, че е бензикна...колкото и народ да се в возил забелязва, че от 3000 до 5000 ускорява страхотно...ама тея пусти 2500 я спъват...не е дебитомер, казвате, а ??


Аз лично не мога да кажа нищо конкретно дали е от дебитомера или не , защото нямам много опит с колата - карам я от месец и половина. Обаче се порових из интернет и видях, че ако има проблем с дебитомера колата работи нестабилно на празен ход и има непостоянно ускорение.
Последна промяна besnito на 08 Май 2008, 1:44, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.03.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d , e91 320d

Мнение от besnito » 08 Май 2008, 1:43

kronos написа:Интересно и при мен така се получава при рязко подаване на газ, за момент все едно увисва и после си набира добре. Колега не е от клапана на агр-а, нито от дебитомера. Моя клапан е изолиран и не играе в момента никаква роля, а дебитомера ми е чисто нов. Когато увисва се чува че турбото някак си мени оборотите към по ниски и после пак почва да надува нормално, може да се получава овърбуст и да пази мотора по този начин.

Ами виждам, че аз не съм единствения с този проблем, а и щом казваш че не е от АГР и от дебитомера, аз вече не мога да си представя от какво друго да е. Сигурно си прав и е някава защита на турбината или нещо подобно. Просто понякога е малко дразнещо това увисване. :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 08 Май 2008, 11:22

Грешно. Няма такива работи. Как може да допуснете, че ще направят непостоянно ускорение и то БМВ? Точно клапите регулират налягането и пазят турбото. Затова казвам, че там трябва да е проблема. Освен това съм карал 320д на един познат, което като му дам газ до край и няма такива прекасвания :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 08 Май 2008, 11:25

При дизела се трупа нагар навсякъде. Все си мисля, че трябва да е уестгейта!

Това важи за хора със смененения клапан и проблема се е оправил частично. При мен е така. Като давах газ все забиваше ама яко. Направо не се търпеше. Да не почне да изпреварва човек. После пак се наемаше като луда и пак забиваше. И така докато мине 3500. Скача , забива, скача забива. Това изглежда като някво свръхналягане и спиране на горивото. Което говори за неизправност в клапите, които го регулират. Смених въпросният клапан (електомагнитният)- огромна разлика. Сега мога да ускорявам доста бързо без такъв ефект. И все пак като натисна почти докрай пак забива, но за много кратко.
Последна промяна kasabov на 08 Май 2008, 11:39, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 08 Май 2008, 11:38

И още нещо - няма смисъл според мен да се взема клпанът от АГРа и да се слага на турбото. Вероятно и двата ще са зацапани. Освен това колеги, според мен оборотите нямат много общо със забиването, така че спрете да казвате кояна колко забива. Според мен е колко рязко успява да и се даде газ и да се постигне това свръх налягане. Някой път се постига на 2000, някой път на 3000. В смисъл, че зависи от ситуацията. Казвам го за да се изяснят още повече нещата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 08 Май 2008, 19:08

Абе колеги, вие май говорите за моята кола, :mhihi: :mhihi: :mhihi: същите симптоми! Най интересното е, че при мен сега това увисване изчезна /незнам до кога/ и искам да ви кажа, че все едно карам друга кола. Почти съм сигурен, че колегата kasabov е прав за това, че оборотите не са определящи, а тия вакум копеленца, които казват на турбото кога да помпа.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 18.04.2008
Местоположение: Хасково

Мнение от sheitan » 09 Май 2008, 11:20

имасш впредвид тази капа на турбото ли ? Интересно ми е скьпа ли е и дали е добре да се смени профилакти4но, моята колица е на 110000 км карана е винаги внимателно.
Изображение BMW 320d touring

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 09 Май 2008, 17:56

Аз имам същите симптоми,описани по-горе.Изолирах AGR,смених филтъра на картерни газове,и всички други филтри и пак не се оправи.На диагностика не дава грешки, че има грешки. Обърнах и двата клапана на турбото и на AGR-a, еднакви са.Нямам някакво подобрение.Но не съм и сигурен дали и този клапан на AGR-а е здрав.Май ще трябва да копувам нов, за да съм сигурен дали причината е в него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 09 Май 2008, 19:03

ами да , може и двата да са зацапани...

Сега колеги, най-после общо взето проблемът се очерта. И е ясно, че го има, и че не е нормално това. Остава да направим план как да го отстраним най-рационално - т.е да разберем дали наистина е в уестгейта ако не се е оправил след смяна на ел.клапана. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 10 Май 2008, 8:43

kasabov написа:ами да , може и двата да са зацапани...

Сега колеги, най-после общо взето проблемът се очерта. И е ясно, че го има, и че не е нормално това. Остава да направим план как да го отстраним най-рационално - т.е да разберем дали наистина е в уестгейта ако не се е оправил след смяна на ел.клапана. :)


Аз предлагам да видим като за начало този клапан колко струва :)

Лично според мен .. мога да ги квалифицирам така нещата :

1-во Смяна на масла и филтри (нормално и задължително) + този за картерните газове
2-ро Почистване или направо изолиране на АГР-то
3-то Махане на катализаторите (горен и долен)
4-то Смяна на този Ел.Клапан на турбото.
5-то Смяна на уестгейта или дебитомера ???

Ба Ма..мУ

Мен пък ми е интересно дали някой с такъв проблем си е чипосвал колата... и дали се е задълбочавал проблема или се е оправял ?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 28.03.2008
Местоположение: plovdiv

Мнение от angel.tr » 10 Май 2008, 9:19

Колеги,моля за мнение! При рязко подаване на газ колата не тръгва веднага да наема,а сякаш се замисля за момент,от 2500 до 4500об. се набира като бясна,след 4500 умалявя.Казаха ми,че това е нормално-турбото се включвало след 2500об.,а на 4500об. имало ограничител,който предпазва двигателя от претоварване.Това вярно ли е? Иначе колата е на 130 000к.,със стабилни обороти,не харчи масло и разход като по книжка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 10 Май 2008, 9:28

angel.tr написа:Колеги,моля за мнение! При рязко подаване на газ колата не тръгва веднага да наема,а сякаш се замисля за момент,от 2500 до 4500об. се набира като бясна,след 4500 умалявя.Казаха ми,че това е нормално-турбото се включвало след 2500об.,а на 4500об. имало ограничител,който предпазва двигателя от претоварване.Това вярно ли е? Иначе колата е на 130 000к.,със стабилни обороти,не харчи масло и разход като по книжка.


Човек ако е 136 коня... нормално е да тръгва след 1800 оборота някъде ...
има една дупка която ме дразни и мен много между 1000 и 1700 оборота и затова мисля да я чипна, или да я сменя за 150коня... тя поне няма тази дупка.
А и е нормално да върви до 4500 оборота... то на 5К си в лютеницата !
Това е дизел... не бензин
аз даже като карам... гледам на 4200-макс и 300 да сменям скоростите за по-добро ускорение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 28.03.2008
Местоположение: plovdiv

Мнение от angel.tr » 10 Май 2008, 9:57

136 коня е-2000г. Благодаря.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook