Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Модератор: Технически модератори
Честно да ти кажа аз не бих го нарекъл твърдо возене по няколко причини.
Първо, предните амортисьори са с регулируема твърдост, аз ги пробвах и отпуснати докрай и возенето се доближава до това преди интервенцията.
Второ, дори с леко натегнати амортисьори, колата вози много по-стегнато от преди, но аз не бих го нарекъл твърдо. Разбира се пружините са по-твърди и това няма как да се промени, въпреки това обаче колата е много по-различна. Със старото окачване, което също беше префектно като го свалихме, колата някак си много ... не мога да намеря думата, може би лигаво и по-шумно минаваше през неравностите.
Отделно, според мен няма как да се получи това поведение в завой ако не се промени окачването. Т.е. в замяна на това, което ти наричаш по-твърдо, се получава нещо превъзходно при движение в крива.
Но на сбирките можеш да я пробваш и да прецениш дали ти харесва, съответно да модифицираш и ти.
За съжаление не мога в RealOEM да намеря по-дебела предна стабилизираща щанга, за която да съм сигурен че ще стане. Има една от Е31 850 CSi, която е 27 мм срещу 24 (или 25, не съм сигурен) за моята, но ако някой потвърди, че 100% е взаимозаменяема, едва тогава бих я поръчал. 330 лв. мисля беше в Дарукар и не ми се рискува с тази сума. Инак на М5 е като стандартната и няма смисъл да се сменя с нея.
Първо, предните амортисьори са с регулируема твърдост, аз ги пробвах и отпуснати докрай и возенето се доближава до това преди интервенцията.
Второ, дори с леко натегнати амортисьори, колата вози много по-стегнато от преди, но аз не бих го нарекъл твърдо. Разбира се пружините са по-твърди и това няма как да се промени, въпреки това обаче колата е много по-различна. Със старото окачване, което също беше префектно като го свалихме, колата някак си много ... не мога да намеря думата, може би лигаво и по-шумно минаваше през неравностите.
Отделно, според мен няма как да се получи това поведение в завой ако не се промени окачването. Т.е. в замяна на това, което ти наричаш по-твърдо, се получава нещо превъзходно при движение в крива.
Но на сбирките можеш да я пробваш и да прецениш дали ти харесва, съответно да модифицираш и ти.
За съжаление не мога в RealOEM да намеря по-дебела предна стабилизираща щанга, за която да съм сигурен че ще стане. Има една от Е31 850 CSi, която е 27 мм срещу 24 (или 25, не съм сигурен) за моята, но ако някой потвърди, че 100% е взаимозаменяема, едва тогава бих я поръчал. 330 лв. мисля беше в Дарукар и не ми се рискува с тази сума. Инак на М5 е като стандартната и няма смисъл да се сменя с нея.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ехааааа
Това са добри новини ,искам да се видим в най-скоро време и да покарам колата ти, веднага ще направя съпоставка с бившия изтребител на Све-тльо и това с колко по-стабилна е от мойта
Малееее нямам търпение човек - мойта кола със сигурност за всичките години има поне 80 км изминати на пътен възел Бояна,веднага ще усетя какво-що с твойта кола
И аз и Сашо с 525 комбито - Plague имаме желание скоро да се оборудваме с точно тези 20 мм щанги от ///М5 Туринг.вчера даже говорихме пак по този въпрос та се ровихме из ЕТК-то да гледаме диаметри ...
Ей боже ,тоя път по който ти си побъркал детето
последния път преди няма и месец може би ,на празно и чисто трасе и аз нагоре надувах на умиране
Крайно любопитно ми е да сравня моето поведение спрямо твоето ,като твърдост и стабилност
п.с. Една седмица по празниците бях без кола,че и сдаде багажа водния радиатор и вчера качих друг - голям от 2,5 литра на Сашо, за което му благодаря ,обезвъздуших я и днес по работа ходих сутринта до Ихтиман
просто ми идеше да я разцелувам тая кола залепих си 220 км/ч на магистралата за Пловдив и завоите си ги описах така ,че като пристигах и там и тук в София по обед бях много щастлив
вчера с едно Мондео комби пътувах до Септември и направо ми се доповръща
При все че е в отлично здраве просто от 160 км/ч нагоре се чувствах несигурен и не си позволявах повече ... Яворе , с 205/60/15 ли си ? Защото наистина 15 цола ще те спъва сериозно
Аз карам на 225/50/16 на 2,5 бара и от тях колата ми е крайно различна като поведение и усещане от зимните с нещастен размер за толкова голям автомобил - 205/65/15 ...
Георги Пенчев



Това са добри новини ,искам да се видим в най-скоро време и да покарам колата ти, веднага ще направя съпоставка с бившия изтребител на Све-тльо и това с колко по-стабилна е от мойта

Малееее нямам търпение човек - мойта кола със сигурност за всичките години има поне 80 км изминати на пътен възел Бояна,веднага ще усетя какво-що с твойта кола

И аз и Сашо с 525 комбито - Plague имаме желание скоро да се оборудваме с точно тези 20 мм щанги от ///М5 Туринг.вчера даже говорихме пак по този въпрос та се ровихме из ЕТК-то да гледаме диаметри ...
Ей боже ,тоя път по който ти си побъркал детето


Крайно любопитно ми е да сравня моето поведение спрямо твоето ,като твърдост и стабилност

п.с. Една седмица по празниците бях без кола,че и сдаде багажа водния радиатор и вчера качих друг - голям от 2,5 литра на Сашо, за което му благодаря ,обезвъздуших я и днес по работа ходих сутринта до Ихтиман




Георги Пенчев
Честно казано преди малко получих известна фрустрация след като намерих този кит на Racing Dynamics:
http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/mer ... .81.34.010
Не че съжалявам на 100%, понеже тяхната задна щанга е 19 мм а пък аз сложих 20 мм, но ако не бях купил дебелата, определено щях да купя този кит, който впрочем излиза на цената на оригиналните щанги от Дарукар (27 мм предна от 850CSi и 20 мм задна от М5 комби, само дето тази от Е31 не е ясно дали ще стане в Е34). Този кит има много полезните задни биелетки, които аз така или иначе сигурно ще опитам някакси да преправя заради гумените тампони в оригиналните, които според мен компроментират постигането на пълен ефект от дебелата задна щанга.
Отделни кита има уретанови тампони вместо гумени...
Гумите са ми 15 цола, да; дебна обаче като белоглав орел няколко аукциона в eBay с идеята да се кача на оригиналните Turbinen Felgen 8х17 и 9х17 от М5. Да видим как ще завържи всичко...
http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/mer ... .81.34.010
Не че съжалявам на 100%, понеже тяхната задна щанга е 19 мм а пък аз сложих 20 мм, но ако не бях купил дебелата, определено щях да купя този кит, който впрочем излиза на цената на оригиналните щанги от Дарукар (27 мм предна от 850CSi и 20 мм задна от М5 комби, само дето тази от Е31 не е ясно дали ще стане в Е34). Този кит има много полезните задни биелетки, които аз така или иначе сигурно ще опитам някакси да преправя заради гумените тампони в оригиналните, които според мен компроментират постигането на пълен ефект от дебелата задна щанга.
Отделни кита има уретанови тампони вместо гумени...
Гумите са ми 15 цола, да; дебна обаче като белоглав орел няколко аукциона в eBay с идеята да се кача на оригиналните Turbinen Felgen 8х17 и 9х17 от М5. Да видим как ще завържи всичко...
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Postman написа:Честно казано преди малко получих известна фрустрация след като намерих този кит на Racing Dynamics:
http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/mer ... .81.34.010
Не че съжалявам на 100%, понеже тяхната задна щанга е 19 мм а пък аз сложих 20 мм, но ако не бях купил дебелата, определено щях да купя този кит, който впрочем излиза на цената на оригиналните щанги от Дарукар (27 мм предна от 850CSi и 20 мм задна от М5 комби, само дето тази от Е31 не е ясно дали ще стане в Е34). Този кит има много полезните задни биелетки, които аз така или иначе сигурно ще опитам някакси да преправя заради гумените тампони в оригиналните, които според мен компроментират постигането на пълен ефект от дебелата задна щанга.
Отделни кита има уретанови тампони вместо гумени...
Гумите са ми 15 цола, да; дебна обаче като белоглав орел няколко аукциона в eBay с идеята да се кача на оригиналните Turbinen Felgen 8х17 и 9х17 от М5. Да видим как ще завържи всичко...
Яворчо, ма ти си твърдо решил да я правиш твърда на желязо









п.с. Представям си я с турбинните джанти и ударена в земята, на ринг-а и ти с каската вътре аууууу




Георги Пенчев
Такааа, писах на младежите от Racing Dynamics (линка по-нагоре) и за мое съжаление не продават отделно само предната стабилизираща щанга и ако взема да купя целия кит се опасявам, че задните щанги ще ми станат много.
Иска ли някой да се комбинираме и да си разделим кита?
За мен: предната щанга и тампоните за нея;
За него/нея: задната щанга, тампоните за нея и биелетките.
Цените ще ги опрделим така че да са справедливи и за двамата - всичко освен двете щанги го има като отделна резервна част със съответна цена, така че ще мислим как да ги калкулираме, транспорта отделно.
Друг вариант - аз мога да взема целия кит ако някои иска моята чисто нова задна 20 милиметрова щанга. По-евтино от Дарукар разбира се, но не и на безценица
.
Желаещи?
Иска ли някой да се комбинираме и да си разделим кита?
За мен: предната щанга и тампоните за нея;
За него/нея: задната щанга, тампоните за нея и биелетките.
Цените ще ги опрделим така че да са справедливи и за двамата - всичко освен двете щанги го има като отделна резервна част със съответна цена, така че ще мислим как да ги калкулираме, транспорта отделно.
Друг вариант - аз мога да взема целия кит ако някои иска моята чисто нова задна 20 милиметрова щанга. По-евтино от Дарукар разбира се, но не и на безценица

Желаещи?
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Хайде да се видим и да ми рекламираш твоята задна щанга,готов съм да я взема. И за другия вариант съм отворен също 

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Задната стабилизираща щанга би трябвало да пасне на седан моделите.. нали така? Принципно търся по-дебела щанга за да си намаля ефекта от недозавиването и съм със сток окачване. По-дебелата задна щанга втвърдява и стабилизира предницата.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Искам я аз задната щанга
Плиииииз
Пууу с бат'Стефчо май пак се сблъскваме хахахаха
п.с. Яворчо, ще ходим ли на Нордшлайфето
Георги Пенчев


Пууу с бат'Стефчо май пак се сблъскваме хахахаха
п.с. Яворчо, ще ходим ли на Нордшлайфето

Георги Пенчев
Колеги, щангата ще я мислим - благодаря ви за готовността. Но помнете, че няма как да е подарък
.
Може обаче и вие да решите, че варианта с кита на Racing Dynamics е по-добър и тогава да направим групова покупка.
Днес на Еко може да обменим още мисли в тази посока... както и да помечтаем с Жоро за Нордшлайфе-то
.

Може обаче и вие да решите, че варианта с кита на Racing Dynamics е по-добър и тогава да направим групова покупка.
Днес на Еко може да обменим още мисли в тази посока... както и да помечтаем с Жоро за Нордшлайфе-то

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колеги ,вчера с Явор Постман се видяхме с двата туринг-а и се возихме първо на единия ,после на другия.Неговата кола се е успала в пълния смисъл на думата.Конитата отпред са отпуснати до край,колата стъпва изключително тихо и стегнато ,без никакво гадно татрузене,за задницата с адската Мкова щанга просто не ми се говори
Колата му е на стандартни 15 цола гуми и се чувства по-стабилна от мойта с 16 цола ...
п.с. Късно вечерта на Бояна се повозихме с мойта кола на детелината ,забавно беше
Георги Пенчев

п.с. Късно вечерта на Бояна се повозихме с мойта кола на детелината ,забавно беше

Георги Пенчев
Мда аз се ровя десет страници назад то било вече важна тема.
Та по темата в Turner motorsport същия кит стабилизиращи щанги
са на по яка цена.
Аз съм поставен малко на кръстопът Racing Dynamics или M ?
Аморт. и пружини ще са това
Та по темата в Turner motorsport същия кит стабилизиращи щанги
са на по яка цена.
Аз съм поставен малко на кръстопът Racing Dynamics или M ?
Аморт. и пружини ще са това
Eeeeee, колега, на вас със седаните ви е лесно
, имате твърде голям избор от възможности за пълна модификации на окачването (когато няма нивомат отзад).
Относно кита с щангите, аз съм го писал и по-горе, цената дори и на Рейсинг Дайнамикс на практика не е висока (по моите критерии), защото оригиналните М компоненти струват и те горе долу толкова, аз обаче мисля че кита е по-добро решение.
Дори гледайки цената в Турнер Моторспорт от $399,- си мисля за една групова покупка, може да падне и още надолу...
Ето линка:
http://www.turnermotorsport.com/html/su ... bcat_id=68
П.П. Ето и линк към оригиналния кит от сайта на Рейсинг Дайнамикс за сравнение на цената:
http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/mer ... .81.34.010

Относно кита с щангите, аз съм го писал и по-горе, цената дори и на Рейсинг Дайнамикс на практика не е висока (по моите критерии), защото оригиналните М компоненти струват и те горе долу толкова, аз обаче мисля че кита е по-добро решение.
Дори гледайки цената в Турнер Моторспорт от $399,- си мисля за една групова покупка, може да падне и още надолу...
Ето линка:
http://www.turnermotorsport.com/html/su ... bcat_id=68
П.П. Ето и линк към оригиналния кит от сайта на Рейсинг Дайнамикс за сравнение на цената:
http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/mer ... .81.34.010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани