Проблеми на Е61...

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Проблеми на Е61...

Мнение от SKISA » 01 Май 2008, 10:28

вчера мойта къв номер ми скрои-викам си :Край! па нема да има събор!! некво ниво на волтажа и паднало ,не знам си кво паднало...и като се разсветкаха едни лампи,едни камбани...!! дорева ми се!! и вместо да гледам за шапка в камор у 5ч се молех да ме закачат на компа ...викам: утре,другиден съм на събор,моля ви се...! ония-не! били в намален състав!! ега ги намалат...!! звъннах на приятел-въпреки ,че беше адски зает и не си беше в къщи ме зема към 7 и за 15мин се оправи работата и освен миене -друго не остана за утре...!!! за малко да пропусна трети събор с тия номера!! начи зимам си въже и ако треба ше я дърпам до калояново...!!!
дотук с оф-топика.
общо взето първо не искаше да изключи от скорост и въпреки ,че мърдам лоста на неутрална на екрана си седи на първа и не ще да пали!! откачих акумулатора,закачих и се оправи! някакъв рестарт! в тая връзка,обаче като закачих ми светна лампата за еърбеците и коланите...! тва вече не се изчисти с рестартиране на тоците и като я закачихме даде грешка ,че е имало ниско ниво на тока...! и тва се оправи!
има проблем със свързването на компа за скоростите и лаптопа-разпознават се ,тръгва да връзва и после се разпада връзката и така и не можахме да разберем дали има запомнена грешка или не....! освен камор и дару -някъде другаде да ми препоръчате да ида...!??? явно има значение от кога е софтуера на компа и на колата. скоростите са SMG...!
Последна промяна SKISA на 09 Май 2008, 19:55, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 01 Май 2008, 10:35

В Блейз, обаче след празниците. Не вярвам някой сега да работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Май 2008, 10:41

и аз чакам тия празници да минат пфф и аз как е тръгнало нема да отидем на сабора ... !
и моята не иска да палии, а на колегата над мене па неговата гасне.. !
мамата си трака , казаха ми се едно Х5 скоро че и то не искало да пали .. какво става :roll:
нещо за се наговорили тия наще машинки на 3мата :lol:


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 01 Май 2008, 21:26

Anthony_J написа:В Блейз, обаче след празниците. Не вярвам някой сега да работи.

къде е тоя блейз!?!? нещо контакт можеш ли да дадеш!??
неска пак ми прави номера ,ама ше я рестартирам докато падне духом...!
отивам на събор ако ще и да я бутам!!! :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 01 Май 2008, 21:29

Блейз е в една пресечка на Сребърна. Над автомивката. Ето ти телефон на приемчика - 0887244750
Не знам кво става с тия коли :(


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 04 Май 2008, 15:25

аз мойта некакси я дотъркалях до събора и обратно,ма беше зор! неколко пъти откачах и закачах акумулатора,за да махна грешката от скоростите...! нека мине 7ми и съм в бокса! че как е тръгнало и на жената колата нещо дала грешка и напрао не знам...!!! :confused:


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 09 Май 2008, 9:49

оказа се ,че проблема наистина е софтуерен и е изчистен! в дару ми казаха,че ако пак се появи най-лошото ,което може да си стигне е смяна на хидро-помпа в скоростите ,което е към 300лв/ядва се като цена/ и ще се реши проблема ми. засега карам и ще видим...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 09 Май 2008, 10:03

То да не се окаже нещо друго, че това SMG...
Изображение


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 09 Май 2008, 19:37

е ми засега тва казват...!ако е друго-ше се направи!здраве да е!
иначе мога да споделя следното:
след "обучаване" на кутията...не знам как става тва-сегурно я бият с пръчки :mhihi: е започнала да включва по-бързо и включването е по-плавно. тва е само през компа-нищо хардуерно не е пипано!!!
отделно ми се струва ,че много по-меко се случват нещата,няма едно характерно придърпване при високи обороти точно при превключването .
мисля си ,че за 100 и кусур лева си струваше тая работа да я свърша.
отделно /не в Дару/ смених задни дискове и накладки,обаче като тръгнах да резетна километрите за следваща инспекция нещо не пожела и се оказа ,че не сме сменили датчика за накладките и не ще да ме пусне за резет,а и лампата за накладките светна. след като смених датчика/40лв-Дару/ компа даде резет на сервизната информация и сичко се нареди. в момента нямам светещи лампички и гадории и смятам да се повозя доволно. / дисковете са Цимерман а накладките Паджид и целият масраф излезе 210лв за задните /.


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 19 Май 2008, 9:48

днес влязох за смяна на помпата на съединителя-дава я вече няколко пъти като грешка!!
струва към 380лв...!ще я преглътна! оня циганин-бакшиш в голема проблемация ме вкара с тоя скок през линиите и те това се получи...!!!
след 5 дни се надявам да се кача отново и да нямам повече ядове!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 19 Май 2008, 10:26

дано колега, и за тва никога път на шишо бакшишо:)
сигорно е бил някои циганин


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 13 Юни 2008, 11:31

да споделя с вас вчерашният си опит...!!!
смених масло и филтър- 0W40 оригинално бмв масло и филтъра излезе 240лв с труда.
исках да сменя и горивният филтър и се оказа ,че е вътре в резервоара и е вързан заедно с нивометъра и струва още 220лв!дебела работа :mhihi: !
освен ,че струва маса пари се оказа ,че не може да се смени при пълен резервоар ,щото се маха задната седалка,бърка се от там и ако има много бензин-ще се излее вътре в купето!!!!
така че сега майстора ми каза да я покарам известно време ,да ми останат 20тина литра вътре и тогава отивам за смяната!!!!
станало е вече горивен филтър да не може да си смени човек!!!
мислех си за един вариант ма май не става заради наляганията в маркучите и грешка,която би дало при дебита да шибна един допълнителен на некой маркуч за горивото от тия с цедката по средата и двата мунщука от двете страни.....!явно нема да стане с него....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 13 Юни 2008, 21:23

[quote="SKISA"]да споделя с вас вчерашният си опит...!!!
смених масло и филтър- 0W40 оригинално бмв масло и филтъра излезе 240лв с труда.
исках да сменя и горивният филтър и се оказа ,че е вътре в резервоара и е вързан заедно с нивометъра и струва още 220лв!дебела работа :mhihi: !
quote]

"Караш БМВ, а ти е скъпо" са казали хората :mhihi: Сорри за офф-а, ама въпреки всичко мисля, че щом нещо й има на колата е по-добре да се погледне, ако трябва да се смени и следователно да се плати какво и да е, за да няма последици.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 13 Юни 2008, 21:30

((:BuKcu:)) написа:
SKISA написа:да споделя с вас вчерашният си опит...!!!
смених масло и филтър- 0W40 оригинално бмв масло и филтъра излезе 240лв с труда.
исках да сменя и горивният филтър и се оказа ,че е вътре в резервоара и е вързан заедно с нивометъра и струва още 220лв!дебела работа :mhihi: !
quote]

"Караш БМВ, а ти е скъпо" са казали хората :mhihi: Сорри за офф-а, ама въпреки всичко мисля, че щом нещо й има на колата е по-добре да се погледне, ако трябва да се смени и следователно да се плати какво и да е, за да няма последици.

Пич, тя работата не е само до скъпо тука... С наш'та нафта заради единия мизерен филтър си оставаш на пътя и ше ти се смеят и гаргите. Да не говорим, че 220 лв за горивен филтър на кола от средния клас не прави чест на БМВ... Че ще се преживее като си се качил в такава кола е ясно, важно е отношението.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 13 Юни 2008, 21:40

то неговата е бензин доколкото знам пък аз си мислех че горивния филтър на фиатчето е на най-@#$@$ното място..трябва 2-3 кори да се махнат след това едни гайки глупости ама за половин час си готов... сигурно ли е че е вътре в резервоара бе? 220 лв филтър еби му майката :evil:

Следваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook