Проблеми на Е61...
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Проблеми на Е61...
вчера мойта къв номер ми скрои-викам си :Край! па нема да има събор!! некво ниво на волтажа и паднало ,не знам си кво паднало...и като се разсветкаха едни лампи,едни камбани...!! дорева ми се!! и вместо да гледам за шапка в камор у 5ч се молех да ме закачат на компа ...викам: утре,другиден съм на събор,моля ви се...! ония-не! били в намален състав!! ега ги намалат...!! звъннах на приятел-въпреки ,че беше адски зает и не си беше в къщи ме зема към 7 и за 15мин се оправи работата и освен миене -друго не остана за утре...!!! за малко да пропусна трети събор с тия номера!! начи зимам си въже и ако треба ше я дърпам до калояново...!!!
дотук с оф-топика.
общо взето първо не искаше да изключи от скорост и въпреки ,че мърдам лоста на неутрална на екрана си седи на първа и не ще да пали!! откачих акумулатора,закачих и се оправи! някакъв рестарт! в тая връзка,обаче като закачих ми светна лампата за еърбеците и коланите...! тва вече не се изчисти с рестартиране на тоците и като я закачихме даде грешка ,че е имало ниско ниво на тока...! и тва се оправи!
има проблем със свързването на компа за скоростите и лаптопа-разпознават се ,тръгва да връзва и после се разпада връзката и така и не можахме да разберем дали има запомнена грешка или не....! освен камор и дару -някъде другаде да ми препоръчате да ида...!??? явно има значение от кога е софтуера на компа и на колата. скоростите са SMG...!
дотук с оф-топика.
общо взето първо не искаше да изключи от скорост и въпреки ,че мърдам лоста на неутрална на екрана си седи на първа и не ще да пали!! откачих акумулатора,закачих и се оправи! някакъв рестарт! в тая връзка,обаче като закачих ми светна лампата за еърбеците и коланите...! тва вече не се изчисти с рестартиране на тоците и като я закачихме даде грешка ,че е имало ниско ниво на тока...! и тва се оправи!
има проблем със свързването на компа за скоростите и лаптопа-разпознават се ,тръгва да връзва и после се разпада връзката и така и не можахме да разберем дали има запомнена грешка или не....! освен камор и дару -някъде другаде да ми препоръчате да ида...!??? явно има значение от кога е софтуера на компа и на колата. скоростите са SMG...!
Последна промяна SKISA на 09 Май 2008, 19:55, променена общо 1 път
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и аз чакам тия празници да минат пфф и аз как е тръгнало нема да отидем на сабора ... !
и моята не иска да палии, а на колегата над мене па неговата гасне.. !
мамата си трака , казаха ми се едно Х5 скоро че и то не искало да пали .. какво става
нещо за се наговорили тия наще машинки на 3мата
и моята не иска да палии, а на колегата над мене па неговата гасне.. !
мамата си трака , казаха ми се едно Х5 скоро че и то не искало да пали .. какво става

нещо за се наговорили тия наще машинки на 3мата

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Anthony_J написа:В Блейз, обаче след празниците. Не вярвам някой сега да работи.
къде е тоя блейз!?!? нещо контакт можеш ли да дадеш!??
неска пак ми прави номера ,ама ше я рестартирам докато падне духом...!
отивам на събор ако ще и да я бутам!!!

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Блейз е в една пресечка на Сребърна. Над автомивката. Ето ти телефон на приемчика - 0887244750
Не знам кво става с тия коли
Не знам кво става с тия коли

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
аз мойта некакси я дотъркалях до събора и обратно,ма беше зор! неколко пъти откачах и закачах акумулатора,за да махна грешката от скоростите...! нека мине 7ми и съм в бокса! че как е тръгнало и на жената колата нещо дала грешка и напрао не знам...!!! 

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
оказа се ,че проблема наистина е софтуерен и е изчистен! в дару ми казаха,че ако пак се появи най-лошото ,което може да си стигне е смяна на хидро-помпа в скоростите ,което е към 300лв/ядва се като цена/ и ще се реши проблема ми. засега карам и ще видим...
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
е ми засега тва казват...!ако е друго-ше се направи!здраве да е!
иначе мога да споделя следното:
след "обучаване" на кутията...не знам как става тва-сегурно я бият с пръчки
е започнала да включва по-бързо и включването е по-плавно. тва е само през компа-нищо хардуерно не е пипано!!!
отделно ми се струва ,че много по-меко се случват нещата,няма едно характерно придърпване при високи обороти точно при превключването .
мисля си ,че за 100 и кусур лева си струваше тая работа да я свърша.
отделно /не в Дару/ смених задни дискове и накладки,обаче като тръгнах да резетна километрите за следваща инспекция нещо не пожела и се оказа ,че не сме сменили датчика за накладките и не ще да ме пусне за резет,а и лампата за накладките светна. след като смених датчика/40лв-Дару/ компа даде резет на сервизната информация и сичко се нареди. в момента нямам светещи лампички и гадории и смятам да се повозя доволно. / дисковете са Цимерман а накладките Паджид и целият масраф излезе 210лв за задните /.
иначе мога да споделя следното:
след "обучаване" на кутията...не знам как става тва-сегурно я бият с пръчки

отделно ми се струва ,че много по-меко се случват нещата,няма едно характерно придърпване при високи обороти точно при превключването .
мисля си ,че за 100 и кусур лева си струваше тая работа да я свърша.
отделно /не в Дару/ смених задни дискове и накладки,обаче като тръгнах да резетна километрите за следваща инспекция нещо не пожела и се оказа ,че не сме сменили датчика за накладките и не ще да ме пусне за резет,а и лампата за накладките светна. след като смених датчика/40лв-Дару/ компа даде резет на сервизната информация и сичко се нареди. в момента нямам светещи лампички и гадории и смятам да се повозя доволно. / дисковете са Цимерман а накладките Паджид и целият масраф излезе 210лв за задните /.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
днес влязох за смяна на помпата на съединителя-дава я вече няколко пъти като грешка!!
струва към 380лв...!ще я преглътна! оня циганин-бакшиш в голема проблемация ме вкара с тоя скок през линиите и те това се получи...!!!
след 5 дни се надявам да се кача отново и да нямам повече ядове!!!
струва към 380лв...!ще я преглътна! оня циганин-бакшиш в голема проблемация ме вкара с тоя скок през линиите и те това се получи...!!!
след 5 дни се надявам да се кача отново и да нямам повече ядове!!!
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
да споделя с вас вчерашният си опит...!!!
смених масло и филтър- 0W40 оригинално бмв масло и филтъра излезе 240лв с труда.
исках да сменя и горивният филтър и се оказа ,че е вътре в резервоара и е вързан заедно с нивометъра и струва още 220лв!дебела работа
!
освен ,че струва маса пари се оказа ,че не може да се смени при пълен резервоар ,щото се маха задната седалка,бърка се от там и ако има много бензин-ще се излее вътре в купето!!!!
така че сега майстора ми каза да я покарам известно време ,да ми останат 20тина литра вътре и тогава отивам за смяната!!!!
станало е вече горивен филтър да не може да си смени човек!!!
мислех си за един вариант ма май не става заради наляганията в маркучите и грешка,която би дало при дебита да шибна един допълнителен на некой маркуч за горивото от тия с цедката по средата и двата мунщука от двете страни.....!явно нема да стане с него....
смених масло и филтър- 0W40 оригинално бмв масло и филтъра излезе 240лв с труда.
исках да сменя и горивният филтър и се оказа ,че е вътре в резервоара и е вързан заедно с нивометъра и струва още 220лв!дебела работа

освен ,че струва маса пари се оказа ,че не може да се смени при пълен резервоар ,щото се маха задната седалка,бърка се от там и ако има много бензин-ще се излее вътре в купето!!!!
така че сега майстора ми каза да я покарам известно време ,да ми останат 20тина литра вътре и тогава отивам за смяната!!!!
станало е вече горивен филтър да не може да си смени човек!!!
мислех си за един вариант ма май не става заради наляганията в маркучите и грешка,която би дало при дебита да шибна един допълнителен на некой маркуч за горивото от тия с цедката по средата и двата мунщука от двете страни.....!явно нема да стане с него....
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
[quote="SKISA"]да споделя с вас вчерашният си опит...!!!
смених масло и филтър- 0W40 оригинално бмв масло и филтъра излезе 240лв с труда.
исках да сменя и горивният филтър и се оказа ,че е вътре в резервоара и е вързан заедно с нивометъра и струва още 220лв!дебела работа
!
quote]
"Караш БМВ, а ти е скъпо" са казали хората
Сорри за офф-а, ама въпреки всичко мисля, че щом нещо й има на колата е по-добре да се погледне, ако трябва да се смени и следователно да се плати какво и да е, за да няма последици.
смених масло и филтър- 0W40 оригинално бмв масло и филтъра излезе 240лв с труда.
исках да сменя и горивният филтър и се оказа ,че е вътре в резервоара и е вързан заедно с нивометъра и струва още 220лв!дебела работа

quote]
"Караш БМВ, а ти е скъпо" са казали хората

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
((:BuKcu:)) написа:SKISA написа:да споделя с вас вчерашният си опит...!!!
смених масло и филтър- 0W40 оригинално бмв масло и филтъра излезе 240лв с труда.
исках да сменя и горивният филтър и се оказа ,че е вътре в резервоара и е вързан заедно с нивометъра и струва още 220лв!дебела работа!
quote]
"Караш БМВ, а ти е скъпо" са казали хоратаСорри за офф-а, ама въпреки всичко мисля, че щом нещо й има на колата е по-добре да се погледне, ако трябва да се смени и следователно да се плати какво и да е, за да няма последици.
Пич, тя работата не е само до скъпо тука... С наш'та нафта заради единия мизерен филтър си оставаш на пътя и ше ти се смеят и гаргите. Да не говорим, че 220 лв за горивен филтър на кола от средния клас не прави чест на БМВ... Че ще се преживее като си се качил в такава кола е ясно, важно е отношението.
Never mistake motion for action...
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани