M43-какви са ви нормалните обороти и държание при запалване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

M43-какви са ви нормалните обороти и държание при запалване

Мнение от thunderl » 29 Апр 2008, 18:41

Здравейте, искам да попитам всички колеги с М43, как се държат автомобилите им при запалване. При мен при запалване първо качва до 1000 оборота, които държи около минута-две, след което пада 850-900 и се заковава там стрелката. Имам приятел на който веднага при палене застава на 850-900 и въобще не скача над тях докато е студена.

Какво е нормалното проложение и как е при вас?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 29 Апр 2008, 18:42

зависи колко е студено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Апр 2008, 18:43

Много студена на около 1100 оборота.След няколко секунди пада на 1000 - 900.
После пада на 800.
Сто път я нищим тази тема, нормално е студена колата да държи малко по - високи обороти особено ако е била на хладно. Нали ще изгасне иначе....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 12.02.2007

Мнение от bbekov » 29 Апр 2008, 21:19

Викат му смукач.Било то и автоматичен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 29 Апр 2008, 21:45

ич не е нормално даже, трябва да си ги закове на 800 и тва е. Пръска се малко повече гориво за да не загасне, обаче няма нужда да се вдгат оборотите. При нормалните обороти за празен ход и правилната доза бензин, си работи стабилно;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Апр 2008, 21:56

bbekov написа:Викат му смукач.Било то и автоматичен.

Не вярвам да е от моторчето за празния ход, първо, защото колата чудесно държи обороти, второ, защото скоро мина на диагностика, и трето, защото по - високи обороти на студено се срещат и при доста по - нови и луксозни коли.

Но, по принцип може то да е причината , в този случай почистване или ако не стане - смяна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 3.04.2008

Мнение от krasman » 29 Апр 2008, 22:01

мойта ж най-големия студ, в 1 през ноща сум я палил заради бас(естествено спечелих :mhihi: ),и никога не е дурйала над 1000 оборота.мени ги от 650-950-но не пове4е.и като загрее заковава някаде 850
BMW-"Шофирай с удоволствие"
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 12.02.2007

Мнение от bbekov » 29 Апр 2008, 22:14

D3BEP написа:
bbekov написа:Викат му смукач.Било то и автоматичен.

Не вярвам да е от моторчето за празния ход, първо, защото колата чудесно държи обороти, второ, защото скоро мина на диагностика, и трето, защото по - високи обороти на студено се срещат и при доста по - нови и луксозни коли.

Но, по принцип може то да е причината , в този случай почистване или ако не стане - смяна.


Това се опитах да кажа. А именно че оборотите са една идея по-високи понеже смукача е пуснат :D . А това е така понеже двигателя е студен :) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Апр 2008, 22:23

Сори, не съм те разбрал...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook