M43-какви са ви нормалните обороти и държание при запалване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
M43-какви са ви нормалните обороти и държание при запалване
Здравейте, искам да попитам всички колеги с М43, как се държат автомобилите им при запалване. При мен при запалване първо качва до 1000 оборота, които държи около минута-две, след което пада 850-900 и се заковава там стрелката. Имам приятел на който веднага при палене застава на 850-900 и въобще не скача над тях докато е студена.
Какво е нормалното проложение и как е при вас?
Какво е нормалното проложение и как е при вас?
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Много студена на около 1100 оборота.След няколко секунди пада на 1000 - 900.
После пада на 800.
Сто път я нищим тази тема, нормално е студена колата да държи малко по - високи обороти особено ако е била на хладно. Нали ще изгасне иначе....
После пада на 800.
Сто път я нищим тази тема, нормално е студена колата да държи малко по - високи обороти особено ако е била на хладно. Нали ще изгасне иначе....
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
ич не е нормално даже, трябва да си ги закове на 800 и тва е. Пръска се малко повече гориво за да не загасне, обаче няма нужда да се вдгат оборотите. При нормалните обороти за празен ход и правилната доза бензин, си работи стабилно;)

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
bbekov написа:Викат му смукач.Било то и автоматичен.
Не вярвам да е от моторчето за празния ход, първо, защото колата чудесно държи обороти, второ, защото скоро мина на диагностика, и трето, защото по - високи обороти на студено се срещат и при доста по - нови и луксозни коли.
Но, по принцип може то да е причината , в този случай почистване или ако не стане - смяна.
D3BEP написа:bbekov написа:Викат му смукач.Било то и автоматичен.
Не вярвам да е от моторчето за празния ход, първо, защото колата чудесно държи обороти, второ, защото скоро мина на диагностика, и трето, защото по - високи обороти на студено се срещат и при доста по - нови и луксозни коли.
Но, по принцип може то да е причината , в този случай почистване или ако не стане - смяна.
Това се опитах да кажа. А именно че оборотите са една идея по-високи понеже смукача е пуснат


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани