странен проблем със запалването
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
странен проблем със запалването
това ми се случи преди малко и доста ме озадачи
карам си аз, без никакви проблеми и спирам някъде.
След 10-15 престой, врътвам ключа и за моя изненада....нищо не става....
и по-точно, лампички по таблото светват (inspection, масло и т.н.)
както при палене, но не се случва абсолютно нищо друго. Никакъв шум от палене, от двигател, н и щ о.
пускам фарове, тва онова, имам си ток. Чудя се аз 10 мин, кво става, ръчкам. По едно време реших да отворя капака, погледах малко умно, затворих, влизам в колата и за пореден път се опитвам да запаля и...... взе че запали.
Гася, паля пак, вече няма никакви проблеми....
единственото различно което правих днес е че си взех cd player, и доста време слушах на изключен двигател.......
карам си аз, без никакви проблеми и спирам някъде.
След 10-15 престой, врътвам ключа и за моя изненада....нищо не става....
и по-точно, лампички по таблото светват (inspection, масло и т.н.)
както при палене, но не се случва абсолютно нищо друго. Никакъв шум от палене, от двигател, н и щ о.
пускам фарове, тва онова, имам си ток. Чудя се аз 10 мин, кво става, ръчкам. По едно време реших да отворя капака, погледах малко умно, затворих, влизам в колата и за пореден път се опитвам да запаля и...... взе че запали.
Гася, паля пак, вече няма никакви проблеми....
единственото различно което правих днес е че си взех cd player, и доста време слушах на изключен двигател.......
Може и от четките на стартера да е така. При мен правеше абсолютно същия проблем и беше от четките. Бяха се изтрили и като е горещо не прилешваха плътно към ротора и неще нищо да направи както при теб.
Като истине сичко е ОК.
Ако земеш един чук и почукаш леко (ЛЕКО) по стартера и запали значи е от тях.
Като истине сичко е ОК.
Ако земеш един чук и почукаш леко (ЛЕКО) по стартера и запали значи е от тях.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
alx написа:релето на стартера ти е загоряло и като ти падне малко акумулатора не ще да закачи
alx сигурно е прав, щото и при мен стана същото (бях забравил касетофона включен 2 дена без да паля колата). Всичко светва - пък неще да върти стартера. Като го възбудих малко алкумулатора и всичко си дойде на мястото.
досещам се. но все се почва отнякъде. аз съм жив пример. първата кола която си купих не знаех колко цилиндъра е... това беше преди 13 години.
въпрос на желание и интерес е. ако ги имаш - няма пречки и оправдания. ако ги нямаш- тогава те разбирам. няма лошо. хора всякакви
просто изказвам мнение.
въпрос на желание и интерес е. ако ги имаш - няма пречки и оправдания. ако ги нямаш- тогава те разбирам. няма лошо. хора всякакви

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
по принцип и аз съм такъв фен ,но BMW-то те отказва от самоинициативи още в зародиш.. за да смъкна алтернатора например се дупих цял ден и накрая се оказа че колектора е залепен за ротора и трябва майстор да го смени все пак ,залепяйки го с специално лепило .. такива примери имам 10тина 

- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 9.07.2004
Шум
При запалване ма 520и '88, се чува лек шум, подобен на стържене. Неравномерно. Като триене. Само при запалване. В първите минути.
Изчезва като покарам малко.
Дали са четки на алтернатора?
Ориентировъчни цени за поправка?
Мерси.
Изчезва като покарам малко.
Дали са четки на алтернатора?
Ориентировъчни цени за поправка?
Мерси.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Alexi написа:по принцип и аз съм такъв фен ,но BMW-то те отказва от самоинициативи още в зародиш.. за да смъкна алтернатора например се дупих цял ден и накрая се оказа че колектора е залепен за ротора и трябва майстор да го смени все пак ,залепяйки го с специално лепило .. такива примери имам 10тина
какъв е тоя алтернатор с колектор


ти беше ли там да гледаш какво точно прави????
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Там бях ,аз винаги съм там като ми се прави нещо по колата .. ся незнам как точно се нарича ,аз реших че е колектор .. имам предвид пръстена(меден) на който контактуват четките(също медни) и 2те неща заминават едновременно и се сменят ,но пръстена е залепен ,та след като се махне се залепя новия .. впрочем темата е стара вече доста карам така няма проблеми .. майстора даже даде гаранция 3 год. независимо от пробега..
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Шум
5етко 5етицата написа:При запалване ма 520и '88, се чува лек шум, подобен на стържене. Неравномерно. Като триене. Само при запалване. В първите минути.
Изчезва като покарам малко.
Дали са четки на алтернатора?
Ориентировъчни цени за поправка?
Мерси.
Не ми звучи като четки, има ли шум при натиснат и при отпуснат съединител, на ляв/десен завой, промяна при спиране/тръгване? Като отвориш капака можеш ли по-точно да определиш откъде се чува шума?
Цени за поправка /и време без напъване/:
Четки за алтернатор BOSH /медно-графитни/- 3,50лв.
5мин. за сваляне на регулатора от алтернатора /четките са на него/- къса отвертка
20мин. за смяна на старите четки /запойване с поялник поне 100Вт/
15мин. за слагане обратно
Крайна цена като за тебе - 1бр./словом една бира/
Всичкото това го направих вчера на мойта е30. При тебе разликата може да е само в мястото на алтернатора /и оттам във времето за монтаж/демонтаж/
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 9.07.2004
Re: Шум
ivantchoG написа:5етко 5етицата написа:При запалване ма 520и '88, се чува лек шум, подобен на стържене. Неравномерно. Като триене. Само при запалване. В първите минути.
Изчезва като покарам малко.
Дали са четки на алтернатора?
Ориентировъчни цени за поправка?
Мерси.
Не ми звучи като четки, има ли шум при натиснат и при отпуснат съединител, на ляв/десен завой, промяна при спиране/тръгване? Като отвориш капака можеш ли по-точно да определиш откъде се чува шума?
Цени за поправка /и време без напъване/:
Четки за алтернатор BOSH /медно-графитни/- 3,50лв.
5мин. за сваляне на регулатора от алтернатора /четките са на него/- къса отвертка
20мин. за смяна на старите четки /запойване с поялник поне 100Вт/
15мин. за слагане обратно
Крайна цена като за тебе - 1бр./словом една бира/
Всичкото това го направих вчера на мойта е30. При тебе разликата може да е само в мястото на алтернатора /и оттам във времето за монтаж/демонтаж/
ivantchoG, БЛАГОДАРЯ!
Пиши ми как да те мамеря.
ПРИТЕСНЯВА МЕ ЗАПОЯВАНЕТО. С ПОЯЛНИК ЛИ СЕ ПРАВИ ПОНАЧАЛО ИЛИ Е НАШЕНСКИ ВАРИАНТ?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани