спортни филтри J&R

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

спортни филтри J&R

Мнение от m@rtin » 09 Апр 2008, 8:56

поръчах си такъв панелен за печката..някакви отзиви за тая марка??френски са и доста ми ги похвалиха
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 622
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 09 Апр 2008, 10:11

Филтрите са добри и мога да ти кажа, че са 1:1 с тези на К&N. Аз лично съм със спортен филтър на JR и съм доволен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 09 Апр 2008, 20:05

абе пичове да не отварям нова тема... "спортен филтър" незнам моя какъв е щото го е сложил баща ми преди да я взема колата.... но ми казаха че спортния филтър просто променя звука на колата ??!?! така ли е ?? и самo това ли е ? прави ли колата по бърза или пъргава ?!
Мерси :):):)
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 11 Апр 2008, 1:00

ам съм с такъв филтър/пита/ и съм много доволен,но до толкова че не давам парикато за консуматив а си го почиствам.иначе променя малко звука.аз като и изворсилам леко или като карам бавно се получава едно като свиркане такова сеедно 4е някои вътре подсвирва в колата :mhihi: :mhihi: готино е :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 622
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 11 Апр 2008, 11:21

Променя звука до известна степен, вдига от 7 до 12 коня или поне така го дават, но това е за конусния спортен филтър и вкарва 50% повече въздух, при панелния го дават на 30%.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 20 Апр 2008, 2:01

indianeca написа:Променя звука до известна степен, вдига от 7 до 12 коня или поне така го дават, но това е за конусния спортен филтър и вкарва 50% повече въздух, при панелния го дават на 30%.

А можеш ли да замениш панелен ( този с кутията) с конусен такъв ?
и въобще ще има ли смисъл.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 20 Апр 2008, 15:43

Има спрециални китове, доста добре направени за преминаване от панелен към конусен филтър.
Иначе доста често просто слагат конусния филтър на мястото на панелния и не затварят капака. И се получава :arrow: реве като мечка, върви като буболечка :mhihi: :mhihi: :mhihi: (особено при силно винтилираните моторетки (фят, опел и т.н.) :mhihi:

Иначе и аз се замислям за панелен спортен филтър, някой ако може да даде нещо като он-лайн каталог или подобно :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 20 Апр 2008, 22:23

kriso85 написа:Има спрециални китове, доста добре направени за преминаване от панелен към конусен филтър.
Иначе доста често просто слагат конусния филтър на мястото на панелния и не затварят капака. И се получава :arrow: реве като мечка, върви като буболечка :mhihi: :mhihi: :mhihi: (особено при силно винтилираните моторетки (фят, опел и т.н.) :mhihi:

Иначе и аз се замислям за панелен спортен филтър, някой ако може да даде нещо като он-лайн каталог или подобно :roll:

И колко ли струват тези китчета че скоро трябва да се сменя моя филтър и се замислям дали да не сложим едно спротно :)

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 21 Апр 2008, 6:58

Хеед 91 са представители на JR
Aз съм с такъв панелен и също съм мн. доволен. В моя случай М50Б20 цената му беше 70лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 622
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 22 Апр 2008, 10:11

Имам човек, ако някой иска нека ми даде спецификацията на двигателя и ще питам по какъв начин може да стане и за какви пари.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 04 Май 2008, 21:14

някаква ориентировачна цена за спортен филтър за 325 тдс ??

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Мнение от chocho » 04 Май 2008, 22:25

indianeca написа:Имам човек, ако някой иска нека ми даде спецификацията на двигателя и ще питам по какъв начин може да стане и за какви пари.

:arrow: 320 Coupe М50Б20 94г. - Да видим какво ще излезе може и на ЛС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 11 Май 2008, 13:01

ако е требвало да бъде със спортен филтър инжинерите да са го направили,а не ние да ги слагаме и да мислим че много ще ни бяга колата(дрън дрън) само една ручавица се получава от това и нищо друго.Това е моето мнение за така наречените спортни филтри :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 11 Май 2008, 14:00

Моето мнение за конусните спортни филтри е, че при тях ефекта е по скоро обратен.
Всички добре знаете, че филтърната кутия завършва с дифузьор някъде по предницата на колата.Това е с цел, колкото по-бързо се движи колата, толкова повече въздух да влиза.Ако се постави конусен филтър, то той си остава зад предната престилка и не се влиае от скоростта на автомобила.

Аз сега си търся филтър К&N, но такъв със стандартни размери.Единствената причина за това е, че мога да го почиствам и да го слагам, а това е много полезно за град като Варна, където дишаме не въздух, а чист прахоляк и филтрите се затлачват точно за един месец.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 11 Май 2008, 21:02

mad_presley написа:Моето мнение за конусните спортни филтри е, че при тях ефекта е по скоро обратен.
Всички добре знаете, че филтърната кутия завършва с дифузьор някъде по предницата на колата.Това е с цел, колкото по-бързо се движи колата, толкова повече въздух да влиза.Ако се постави конусен филтър, то той си остава зад предната престилка и не се влиае от скоростта на автомобила.


А защо си мислиш,че филтъра просто се монтира и това е.Разбира се,повечето
правят точно това,но пък има и хора дето обичат да доизпипват нещата
и правят неща като heat shield,заборници за въздух и други такива
наглед маловажни работи ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Следваща

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook